Gå til innhold

September 2018


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Hoppetau skrev:

Gratulerer @Babyfin:) og @Pia92 🎉❤️

Koselig at vi blir flere her i september gruppa 😊

jeg sliter med smerter nederst i magen. Tror at jeg skal begynne å blø hele tiden. Det er så vondt at jeg våkner på natta av det. Har ikke hatt det slik i noen av di andre svangerskapene mine... noen som opplever det samme? 

Tusen takk ❤️ Og i lige måde!

 

Jeg har også sterke stikkende smerter nederst i magen. Jeg greier å skille det litt fra hvordan mensensmerter er, men det er minst like vondt. Kanskje mer stikkende enn «krampeaktig» som jeg opplever menssmerter å være. Det er min første graviditet, så jeg aner ikke hva som er normalt, men av det jeg har lest er det vanlig med smerter i starten da livmoren utvider seg en del og det allerede begynner å bli litt trangt i bekkenet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, dere! Jeg fikk positiv test på selveste nyttårsaften 😊 første barnet for oss! Termin 15. september i følge appen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
7 timer siden, Lola_ skrev:

Hei, dere! Jeg fikk positiv test på selveste nyttårsaften 😊 første barnet for oss! Termin 15. september i følge appen. 

 

Gratulerer 😊 Så gøy med positiv test på nyttårsaften ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Hoppetau skrev:

Gratulerer @Babyfin:) og @Pia92 🎉❤️

Koselig at vi blir flere her i september gruppa 😊

jeg sliter med smerter nederst i magen. Tror at jeg skal begynne å blø hele tiden. Det er så vondt at jeg våkner på natta av det. Har ikke hatt det slik i noen av di andre svangerskapene mine... noen som opplever det samme? 

Takk:)

Jeg har to fra før, å dette er fjerne svangerskap å merker dette bedre og bedre for hver gang. Er helt grusomt til tider, men det er mye som skjer og egentlige er det bare bra at man kjenner det jobber:) Når jeg mistet sist å begynte blø så hadde jeg ikke disse smertene i begynnelsen, så jeg er egentlig ikke engstelig for at det er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Lola_ skrev:

Hei, dere! Jeg fikk positiv test på selveste nyttårsaften 😊 første barnet for oss! Termin 15. september i følge appen. 

 

Gratulerer så mye 🎉❤️

2 timer siden, Babyfin:) skrev:

Takk:)

Jeg har to fra før, å dette er fjerne svangerskap å merker dette bedre og bedre for hver gang. Er helt grusomt til tider, men det er mye som skjer og egentlige er det bare bra at man kjenner det jobber:) Når jeg mistet sist å begynte blø så hadde jeg ikke disse smertene i begynnelsen, så jeg er egentlig ikke engstelig for at det er det:)

Ja dette blir mitt tredje barn og jeg har merket denne strekningen i magen før men har ikke vært så vondt. får håpe det er ett godt tegn da ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, Hoppetau skrev:

Gratulerer så mye 🎉❤️

Ja dette blir mitt tredje barn og jeg har merket denne strekningen i magen før men har ikke vært så vondt. får håpe det er ett godt tegn da ☺️ 

Jeg har også strekking og murringer i livmora. Veldig oppblåst også, hvis jeg bøyer meg "feil" blir det vondt og kjennes ut som eggstokkene kommer i klem nærmest. Men når jeg mistet var det ikke slik, da var det bare sterke mensmurringer og da spesielt bak mot korsryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Jeg har også strekking og murringer i livmora. Veldig oppblåst også, hvis jeg bøyer meg "feil" blir det vondt og kjennes ut som eggstokkene kommer i klem nærmest. Men når jeg mistet var det ikke slik, da var det bare sterke mensmurringer og da spesielt bak mot korsryggen.

Hehe, ja har samme følelsen 😝 ser ut som jeg har lagt på meg mange kilo allerede pga oppblåst mage. 

Høres ut som disse smertene er ganske normale. Får bare roe meg med det 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 time siden, Hoppetau skrev:

Hehe, ja har samme følelsen 😝 ser ut som jeg har lagt på meg mange kilo allerede pga oppblåst mage. 

Høres ut som disse smertene er ganske normale. Får bare roe meg med det 😊 

Hahaha høres kjent ut, buksene strammer allerede over magen 😄

Forhåpentligvis vil ting gå bare godt ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner 😊 gratulerer til alle dere andre også! 🌷

jeg bare underer meg litt over en ting.. jeg har egentlig ikm i morgen, så testet 3 dager før. Forventet at den skulle bli svak, hvis positiv i det hele tatt. Men fikk veldig sterk strek etter bare sekunder, rakk ikke å legge testen fra meg en gang. Tok en til, annet merke, senere på dagen og det samme skjedde. Teststrekene var sterkere enn kontrollstrekene! 

I går tok jeg cb digital, fikk 3+. Får ikke dette til å stemme, da det er Max to uker siden jeg kan ha hatt EL. Har korte sykluser, så el kommer rett etter mensen.

Er det sånn at noen bare produserer veldig mye mer HCG? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Lola_ skrev:

Takk for gratulasjoner 😊 gratulerer til alle dere andre også! 🌷

jeg bare underer meg litt over en ting.. jeg har egentlig ikm i morgen, så testet 3 dager før. Forventet at den skulle bli svak, hvis positiv i det hele tatt. Men fikk veldig sterk strek etter bare sekunder, rakk ikke å legge testen fra meg en gang. Tok en til, annet merke, senere på dagen og det samme skjedde. Teststrekene var sterkere enn kontrollstrekene! 

I går tok jeg cb digital, fikk 3+. Får ikke dette til å stemme, da det er Max to uker siden jeg kan ha hatt EL. Har korte sykluser, så el kommer rett etter mensen.

Er det sånn at noen bare produserer veldig mye mer HCG? 

Tror noen produserer mere HCG enn andre. Men kan jo kanskje være flere inni der da 🙈 jeg hadde nok spurt legen om tidlig ul hadde jeg vært deg 😉

jeg fikk ikke positiv test før 2 dager etter ikm og da var den super svak og fikk 1-2 på digital.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetau skrev:

Tror noen produserer mere HCG enn andre. Men kan jo kanskje være flere inni der da 🙈 jeg hadde nok spurt legen om tidlig ul hadde jeg vært deg 😉

jeg fikk ikke positiv test før 2 dager etter ikm og da var den super svak og fikk 1-2 på digital.

Oi ja, sikkert lurt med tidlig ul! 😄 blir nesten for spennende dette! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
15 minutter siden, Lola_ skrev:

Oi ja, sikkert lurt med tidlig ul! 😄 blir nesten for spennende dette! ❤️

Det blir spennende å se 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2018 den 0.37, Lola_ skrev:

Hei, dere! Jeg fikk positiv test på selveste nyttårsaften 😊 første barnet for oss! Termin 15. september i følge appen. 

 

Gratulerer! 😄 Jeg fikk positiv på julaften - også veldig gøy 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
14 minutter siden, Milla16 skrev:

Hei 😊 blir med her har IKM på søndag men testet positivt i dag🙌🏼 Så termin blir ca 19 september 💗 

Gratulerer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 7.16, Pia92 skrev:

Gratulerer! 😄 Jeg fikk positiv på julaften - også veldig gøy 🙊

Ja, for en julegave! 😊😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Milla16 skrev:

Hei 😊 blir med her har IKM på søndag men testet positivt i dag🙌🏼 Så termin blir ca 19 september 💗 

Så gøy at du også kon inn her, fra ikm uke 1 - tråden! Gratulerer 😊😊🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lola_ skrev:

Så gøy at du også kon inn her, fra ikm uke 1 - tråden! Gratulerer 😊😊🌷

Takk😊Stemmer det😊👍🏼 Fant ut litt før IKM at jeg har frø i magen 😊  

fått noen symptomer ?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken gravid/ baby aper bruker dere? Jeg har bare en og husker jeg hadde flere sist😅 men husker ikke hva de heter 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Bruker babyverden sin og en som heter preglife ☺

Ja, de samme bruker jeg. Eneste dumme med Preglife er at man ikke kunne endre sykluslengde fra 28 dager. Så den regner litt feil på meg, men er vel ikke så mye om å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Milla16 skrev:

Takk😊Stemmer det😊👍🏼 Fant ut litt før IKM at jeg har frø i magen 😊  

fått noen symptomer ?😊

Vonde pupper, og litt kvalm til tider. Og blir veldig fort sulten! Måtte stå opp på natta her og koke meg egg... haha

 

hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lola_ skrev:

Vonde pupper, og litt kvalm til tider. Og blir veldig fort sulten! Måtte stå opp på natta her og koke meg egg... haha

 

hva med deg? 

Jeg sliter litt på jobb for er hudpleier og massør og tro du meg alt stinker enkelte av oljene blir jeg uvell av🤢 

 

for det meste kun kvalm enn så lenge og det kan jeg leve med, var veldig kvalm og mye oppkast sist gang også 😌 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...