Gå til innhold

September 2018


Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere 🎉 Blir med her jeg 😊 termin 1 sept i følge kalkulator, men tror egentlig den blir flyttet noen dager frem. Så reiner med det blir 3-4 sept egentlig. Men får bare vente å se til UL. 

Dette blir det 3 og siste tilskudde til familien 😍 håper bare den klorer seg fast ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
3 timer siden, Jelandnr5?! skrev:

Så gøy! Gratulerer til deg 🤗 Melder meg forsiktig inn her med termin 4 sep etter posiivt test i dag 🤗

Gratulerer så mye 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
35 minutter siden, Hoppetau skrev:

Gratulerer til dere 🎉 Blir med her jeg 😊 termin 1 sept i følge kalkulator, men tror egentlig den blir flyttet noen dager frem. Så reiner med det blir 3-4 sept egentlig. Men får bare vente å se til UL. 

Dette blir det 3 og siste tilskudde til familien 😍 håper bare den klorer seg fast ❤️

Termin samme dag foreløpig da 😀 Gratulerer igjen 😊

Selv synes jeg dagene går forferdelig tregt😂 Har så lyst til å fortelle hele verden, dra på ul, begynne shoppinga osv, men det er alt for tidlig for slikt 😅

Hvordan er det med deres symptomer? Her har kvalmen kommet og i går spydde jeg på morgenen. Første svangerskapet jeg har spydd i 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også 🤗 Jeg har ikke merket så mye mer enn litt "stikkinger" nederst i magen, murring og ømme brytser. Er helt surrelistisk å tenke på at man er gravid! 

Detter er mitt 5 barn og blir siste tilskudd i familien 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Termin samme dag foreløpig da 😀 Gratulerer igjen 😊

Selv synes jeg dagene går forferdelig tregt😂 Har så lyst til å fortelle hele verden, dra på ul, begynne shoppinga osv, men det er alt for tidlig for slikt 😅

Hvordan er det med deres symptomer? Her har kvalmen kommet og i går spydde jeg på morgenen. Første svangerskapet jeg har spydd i 😊

Ja tide går saaaakte 😂 skal fortelle det til di nærmeste i jula tenker jeg. Venta til 12 uker sist, men denne gangen skjønner ikke hvorfor man skal holde det hemmelig 🙈 men blir ikke å annonser på sosialemedier før jeg er blitt tjukk😝

Symptomer så langt er:

trøtt, lyst på ting jeg vanligvis ikke har lyst på, større og tyngre bryster og en tung følelse nede i magen. 

Ingen kvalme enda og håper den ikke kommer heller. Sist var jeg kvalm fra ikm til uke 11. 

58 minutter siden, Jelandnr5?! skrev:

Gratulerer til deg også 🤗 Jeg har ikke merket så mye mer enn litt "stikkinger" nederst i magen, murring og ømme brytser. Er helt surrelistisk å tenke på at man er gravid! 

Detter er mitt 5 barn og blir siste tilskudd i familien 🤗

Takk 😊

ja har ikke gått opp for meg enda 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor

Av en eller annen grunn har jeg alltid mye mareritt når jeg er gravid. Denne gangen er ikke noe unntak. Akkurat det misliker jeg veldig😅

Noen av dere som har mer aktivt drømmeliv når dere er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, MiffaBlir3Barnsmor skrev:

Av en eller annen grunn har jeg alltid mye mareritt når jeg er gravid. Denne gangen er ikke noe unntak. Akkurat det misliker jeg veldig😅

Noen av dere som har mer aktivt drømmeliv når dere er gravid?

Ja har hatt ganske spesielle drømmer i det siste 😬 har litt sånn vanskelig med å skille på drøm å virkelighet sånn følelsesmessig😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
56 minutter siden, Hoppetau skrev:

Ja har hatt ganske spesielle drømmer i det siste 😬 har litt sånn vanskelig med å skille på drøm å virkelighet sånn følelsesmessig😝

Godt å se at jeg ikke er den eneste 😅 Jeg sover vanligvis ganske drømmeløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere 😊 hvordan går det med dere? Her går det bra. Ikke kvalm enda og er veldig glad for det ☺️ Lite symptomer uten om murringer og strekking nederst i magen.

Når er det man skal til lege og jordmor første gang? Hva er vanlig? 😊 husker det ikke fra sist gang😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
2 timer siden, Hoppetau skrev:

Hei dere 😊 hvordan går det med dere? Her går det bra. Ikke kvalm enda og er veldig glad for det ☺️ Lite symptomer uten om murringer og strekking nederst i magen.

Når er det man skal til lege og jordmor første gang? Hva er vanlig? 😊 husker det ikke fra sist gang😝

Godt at formen er bra 😊 Her sliter jeg med kvalme, men har foreløpig bare kastet opp en gang 😅 Plutselig liker jeg ikke smaken av julesylte når jeg egentlig elsker sylte. Ellers ganske trøtt og ømme pupper i tilegg til murring. Tok en digital test i dag som stemte godt med hvor langt jeg er på vei 😊

Mener å huske at legetime er rundt uke 12 pga de blodprøvene man skal ta og jordmor rundt uke 16? Kan huske feil å da 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleit veldig med kvalme siste og da ble det jente. Har en gutt fra før også og han var jeg ikke kvalm med, så da blir det vell gutt denne gangen da 😍 men vet jo aldring 😊 

har bare lyst på tomatsild og sursild 😂 

skal kjøpe ny digital jeg også å bare skekke at det er god stigning 👍 

Tror jeg var til legen å fikk tatt graviditetstest i uke 8 sist + fikk oversikt over alle kontrollene. Mulig jeg bare ringer på legekontoret her å hører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 minutt siden, Hoppetau skrev:

Sleit veldig med kvalme siste og da ble det jente. Har en gutt fra før også og han var jeg ikke kvalm med, så da blir det vell gutt denne gangen da 😍 men vet jo aldring 😊 

har bare lyst på tomatsild og sursild 😂 

skal kjøpe ny digital jeg også å bare skekke at det er god stigning 👍 

Tror jeg var til legen å fikk tatt graviditetstest i uke 8 sist + fikk oversikt over alle kontrollene. Mulig jeg bare ringer på legekontoret her å hører. 

Oi det var litt gøy å høre😄 Har to gutter å var ikke kvalm med noen av dem, kanskje det kan være jente denne gangen? 😊 Blir spennende å se hva vi venter 😍

Jeg synes det føles litt fjernt enda at jeg er gravid. Legen har sendt henvisning til tidlig ul for meg så jeg håper det går mer opp for meg da ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja høres jo ut som det blir jente på dere da ja ☺️ Ja har ikke gått helt opp for meg heller enda 🙈 

får jeg spørre om hvorfor du skal på tidlig ul?☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
3 timer siden, Hoppetau skrev:

Ja høres jo ut som det blir jente på dere da ja ☺️ Ja har ikke gått helt opp for meg heller enda 🙈 

får jeg spørre om hvorfor du skal på tidlig ul?☺️

 

Ja kanskje, det hadde vært litt gøy 😊 Ikkesant 😀

Jeg hadde en tidlig sa i november og hadde blødninger i starten nå også, derfor får jeg tidlig ul ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Icequeen69 skrev:

Gratulerer 😊 Termin 08.09 her 😊

Gratulerer 🎉

må bare si at i dag har jeg vært skikkelig kvalm. Så mulig jeg ikke slipper unna den allikavel😝  men egentlig litt godt å ha kraftige symptomer, blir mer virkelig da ❤️ 

Tok ny digital i dag og jeg har god stigning 🎉 fornøyd med det 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg joine her igjen😀 mistet i uke 10+4, 4 desember og positiv test igjen i går😊 Det gikk raskere enn forventet men veldig godt og slippe flere mnd med prøving😊 da jeg ikke vet når første dag i siste mens var, siden det ikke har vært annet enn SA så regner jeg ut ifra da jeg mener jeg må ha hatt eggløsning å kommer frem til 4+1, å det virker da som om det er den dagen jeg mista som er dagen jeg regner fra, som da vil si termin 12 september 😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
8 timer siden, Babyfin:) skrev:

Da kan jeg joine her igjen😀 mistet i uke 10+4, 4 desember og positiv test igjen i går😊 Det gikk raskere enn forventet men veldig godt og slippe flere mnd med prøving😊 da jeg ikke vet når første dag i siste mens var, siden det ikke har vært annet enn SA så regner jeg ut ifra da jeg mener jeg må ha hatt eggløsning å kommer frem til 4+1, å det virker da som om det er den dagen jeg mista som er dagen jeg regner fra, som da vil si termin 12 september 😀😀

Gratulerer ❤😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å se at det er så mange septemberbarn på vei 😍 Jeg hiver meg med her. I følge appen er terminen 4. september 😊 Dette er vår første 😄

 

Har time til første kontroll hos lege 12. feb. Vet ikke hva som er vanlig, men legen sa det ikke var vits å komme noe før dersom man ellers var frisk og rask. At jeg heller bare skulle ringe dersom det var noe spesielt 😊

 

Symptomer så langt: stikking nederst i magen og ømme bryst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
1 minutt siden, Pia92 skrev:

Så hyggelig å se at det er så mange septemberbarn på vei 😍 Jeg hiver meg med her. I følge appen er terminen 4. september 😊 Dette er vår første 😄

 

Har time til første kontroll hos lege 12. feb. Vet ikke hva som er vanlig, men legen sa det ikke var vits å komme noe før dersom man ellers var frisk og rask. At jeg heller bare skulle ringe dersom det var noe spesielt 😊

 

Symptomer så langt: stikking nederst i magen og ømme bryst. 

Gratulerer ❤😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer @Babyfin:) og @Pia92 🎉❤️

Koselig at vi blir flere her i september gruppa 😊

jeg sliter med smerter nederst i magen. Tror at jeg skal begynne å blø hele tiden. Det er så vondt at jeg våkner på natta av det. Har ikke hatt det slik i noen av di andre svangerskapene mine... noen som opplever det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...