Gå til innhold

Hva får barna ( gutter) dine til jul. Ca. 2 og 4 år!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt inn litt nye leker ( duplo og litt annet småtteri) De får fornuftige leker av besteforeldre og annen familie ( vinterjakke , ull, votter etc) Ønsker å overraske de med noe de kan kose seg skikkelig med!! Noen som har noen tips ( hva liker deres gutter) pris opp til ca 600-700 på hver;) 

Anonymkode: 79853...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minste på 1,5 år får lekekjøkken, han liker godt å styre og stelle med dører og lekemat, og synes det er gøy å late som han gir oss mat. eldste på 4 år får stor eske med smålego. Han elsker å leke med legofigurer, er ikke like glad i å bygge bygningene, men det kan jeg hjelpe med 😉

Anonymkode: c96a3...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overhørte to gutter i kveldingen da jeg var ute og gikk meg en tur. 5-6 år gamle. De hadde fått seg nye akebrett begge to. De hadde det tydelig morsomt sammen, men de snakket om at det hadde vært så morsomt om hele familiene deres også kunne vært med. Så kanskje du kan finne på noe som dere kan gjøre sammen?

Anonymkode: aef2a...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine gutter på 10mnd, 2 år og 4 år, får ikke gaver av oss, for de får en haug av andre familiemedlemmer

Anonymkode: 1ef58...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fireåringen får en akematte (husk hjelm), og toåringen får discokule med masse fargerike lys. Han elsker musikk, så det blir stas. 😃

Anonymkode: 85d7f...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2017 den 0.51, Anonym bruker skrev:

Jeg overhørte to gutter i kveldingen da jeg var ute og gikk meg en tur. 5-6 år gamle. De hadde fått seg nye akebrett begge to. De hadde det tydelig morsomt sammen, men de snakket om at det hadde vært så morsomt om hele familiene deres også kunne vært med. Så kanskje du kan finne på noe som dere kan gjøre sammen?

Anonymkode: aef2a...d77

Hallo? Nå var det snakk om julegave. Man gjør da ting sammen, det er ikke noe eksklusivt man gir bort på julekvelden. 

Anonymkode: 4e57d...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guten min på 3 år får brio builder sett og verktøykasse og verktøybelte med ekte verktøy i barnestr 😊

 

Samt ein leike snøskuter 

Anonymkode: c9069...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...