Gå til innhold

Gallesmerte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oprasjon. Fikk et nytt liv etterpå.

Anonymkode: 8d1c3...c4b

Ja, vet. Men tenker mot smertene.

Anonymkode: ffb3d...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig å si om det kan virke som gallesmerte ut i fra det lille du skriver, men hvis det er det så hjelper voltaren mot smertene.

Anonymkode: 2a7b8...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt umulig å si om det kan virke som gallesmerte ut i fra det lille du skriver, men hvis det er det så hjelper voltaren mot smertene.

Anonymkode: 2a7b8...27b

Virke som? Jeg har hatt det før og påvist masse stener på Ul

Anonymkode: ffb3d...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Virke som? Jeg har hatt det før og påvist masse stener på Ul

Anonymkode: ffb3d...3a6

Du formulerte deg som om du var usikker selv, så derfor svarte jeg som jeg gjorde, men voltaren hjelper. Vært på legevakten noen ganger selv med anfall og da fikk jeg ofte sprøyte med voltaren som tok toppene som regel. 

Anonymkode: 2a7b8...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, vet. Men tenker mot smertene.

Anonymkode: ffb3d...3a6

Fikk muskelavslappende og smertestillende med sprøyter som nødløsning x antall ganger før de akuttopererte meg. Før det, ingenting. Absolutt ingenting fungerte i det hele tatt. 

Anonymkode: 8d1c3...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle en poerasjon forbedrer livet til.. jeg har fått livet mitt ødelagt etter at jeg måtte fjerne galleblæra. Jeg er en av de (få,vel og merke) som reagerer på alt av mat etter at galleblæra ble fjernet. Magekramper etterfulgt av diare etter mstinntak har blitt dagligdags for meg...

Vil ikke skremme, for det går jo som regel bra. Bare ha det i bakhodet at du og kan bli en av promillen som får forverret livet etter en slik operasjon..

Anonymkode: 0c125...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke alle en poerasjon forbedrer livet til.. jeg har fått livet mitt ødelagt etter at jeg måtte fjerne galleblæra. Jeg er en av de (få,vel og merke) som reagerer på alt av mat etter at galleblæra ble fjernet. Magekramper etterfulgt av diare etter mstinntak har blitt dagligdags for meg...

Vil ikke skremme, for det går jo som regel bra. Bare ha det i bakhodet at du og kan bli en av promillen som får forverret livet etter en slik operasjon..

Anonymkode: 0c125...234

Og jeg som har allergier fra før av. Jeg er en av de som er ofte er én av 10 000 eller én av 100 000 når det opplyses om bivirkninger av medisin 😂😂😲🤤😨

Anonymkode: ffb3d...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...