Gå til innhold

Fotball/håndball, bryr meg ikke


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg ofte veldig "uttafor", da de aller fleste jeg kjenner følger med på sport. Landskamper i håndball og fotball kunne ikke brydd meg i det hele tatt. Enda mindre bryr jeg meg når de lokale fotballaget spiller kamper.  Men det virker som at ALLE har sett landskamper, og i det minste fått med seg stillingen og prater vidt og bredt om dette. Jeg kan ikke bidra med noe som helst i slike samtaler. 

Er jeg virkelig den eneste eller er det flere som meg? 

Anonymkode: 6705f...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tre. Har knapt sett et sekund sport siden jeg flyttet fra eksen for fire år siden (har bare Netflix ol.) 😄. Jeg er så lite interessert at det nesten er flaut. Som regel aner jeg ikke hva folk snakker om når det nevnes mesterskap og resultater (som håndball nå, er det VM eller EM?). Har fått med meg at det går bra for oss i det minste. Spør meg om superheltfilmer så er jeg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6! Syns det er så ufattelig kjedelig..

Bryr meg lite om at jeg ikke kan komme med noe i disse typer samtaler, jeg kan mye om andre ting som er langt viktigere enn glorifisert ballspill, altså! ;)

Anonymkode: 6923f...48e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7.

Jeg aner ikke hva semifinale betyr. Jeg skjønte ikke at fotballkampen for et par uker siden var viktig før jeg tenkte "aha, Kongen er der. Da er det sikkert viktig!". Spurte samboer. Jeg hadde rett, men tror ikke han ble særlig imponert. 

Ikke liker jeg friidrett eller skisport heller. Kan like curling. Samboer elsker vintersport og friidret og ser litt håndvall og fotball. Ekstremt kjedelig, men prøver å vise et lite engasjement for hans interesse. Innerst inne så 😫😪😪😪😪😪😪😴😴😴😴😴😴😴

Anonymkode: 1a5d8...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare er meg! Syns det finnes så mye interessant i verden, men sport er ikke en av dem. Jeg ble til og med dumpet en gang av en mann jeg datet fordi vi hadde for lite til felles. Det kan jeg være enig i, altså, men problemet hans var at jeg ikke kunne noe om sport 😂

Tror det var like greit, han kunne ingenting om verdensrommet, som jeg interesserer meg for. Måtte vel blitt en dårlig match

Hi

Anonymkode: 6705f...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, totalt uinteressert i sport! Heldigvis har mannens sportsinteresse også nærmest forsvunnet etter hvert som antallet barn i familien økte! Nå ser han sport to-tre timer i året😄👍🏻

Kollegaene på jobb derimot🙄 De prater gjerne, og lenge, om fotball og håndball mm. Jeg sier bare at jeg ikke har noe å bidra med, og at det er ca like spennende å høre på som å vaske badet...

Anonymkode: 88f19...2e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan skjønne at det kan være gøy å spille selv med venner. Men å sitte stille foran skjermen i timer for å se folk springe frem og tilbake over. Nei. Det er usigelig kjedelig....

 

Anonymkode: 0ed09...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjedelig. Har i årevis prøvd å forstå håndball, men reglene er så uklare og vage at jeg har gitt opp. Når er det brøyt f.eks? Ser at i mange av tilfellene jeg mener er brøyt, blir det dømt straffe. Straffe! Hvorfor det liksom? Ikke var de innenfor den hvite streken engang. Nei, har gitt opp, jeg.

Anonymkode: d2e0f...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...