Gå til innhold

Kindle i julegave- Er det slemt å gi en brukt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til datteren min...

Hun skal også få noe annet, dyrt, i gave.

Den som er brukt er en eldre modell enn de man kan kjøpe n¨å, men jeg regner med at den ellers fungerer til den den er ment for.

Skal være veldig lite og pent brukt, ifølge selger...

Hadde dere litt skuffet hvis dere ønsket dere noe spnt elektronisk, og så fikk dere en som var kjøpt på finn.no?

Anonymkode: 81fe9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke blitt skuffet over slikt, og ikke barna mine. Svigerinnen min hadde nok blitt skuffet. Muligens stebarna. Ergo, det er ganske umulig å svare. Det kommer kanskje an på verdier, holdninger og oppdragelse. Og der vet vel du best hva de er basert på. 

Anonymkode: 1b4a4...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke blitt skuffet over slikt, og ikke barna mine. Svigerinnen min hadde nok blitt skuffet. Muligens stebarna. Ergo, det er ganske umulig å svare. Det kommer kanskje an på verdier, holdninger og oppdragelse. Og der vet vel du best hva de er basert på. 

Anonymkode: 1b4a4...c0c

Ja, nåt du sier det på den måten, vet jeg at hun kommer til å synes det er ok. Hun ønsker seg nemlig også PT-timer og det er svindyrt, det er hun fullt klar over. Pluss at hun ga selv en brukt mobil fra finn.no i bursdagsgave til lillesøsteren for et par år siden.

Anonymkode: 81fe9...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...