Gå til innhold

Amalie eller Emilie?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Begge er fine på en måte. Men, liker mye bedre Emelina. Håper dere har et sprekt etternavn også. Det blir sikkert kjempefint. Evt Eva da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie er dødsens kjedelig! 

Emilie er søtt og fint. Jeg stemmer for Emilie. 

Andre alternativer:

Amelia

Emily

Emmeli

Emmeline

Anonymkode: 3a994...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de to, så liker jeg best Emilie, men det er så mange som heter det føler jeg.

Hva med Amelia, det synes jeg er kjempefint :)

Anonymkode: daa83...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie - synes det er et gammelt og nydelig navn.

Mange irrelevante svar her. Hvis du må velge mellom A eller B, er ikke svaret C... 

Anonymkode: 9c204...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig påpasselig med å velge navn til barna som ikke kan vries om til noe stygt. Vet barna i klassen til min datter driver å gir hverandre kallenavn og enkelte har ikke fått de fineste kan man vel si..blir lett mobbing om man bare har "riktige" navnet. Når det er sagt så så jeg faktisk på et program på barne tv som heter orps, og der ble jenta som heta amalie kalt for analie! Just saying

Anonymkode: 841e1...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært veldig påpasselig med å velge navn til barna som ikke kan vries om til noe stygt. Vet barna i klassen til min datter driver å gir hverandre kallenavn og enkelte har ikke fått de fineste kan man vel si..blir lett mobbing om man bare har "riktige" navnet. Når det er sagt så så jeg faktisk på et program på barne tv som heter orps, og der ble jenta som heta amalie kalt for analie! Just saying

Anonymkode: 841e1...7b8

Stygge navn kan man lage av så og si alle navn. Noen er mer åpenbare enn andre, ja, men man blir ikke kalt stygge navn bare pga. hva man heter. Hvis noen vil mobbe deg finner de alltid noe å mobbe med uavhengig av hva navnet ditt er. 

Kjenner en Amalie fra barndommen min. Kjempeflott jente og vi hadde et godt klassemiljø. Ikke en eneste gang har hun blitt kalt Analie. Mens en Emilie jeg kjenner gikk på en annen skole, og ble ertet gjennom barndommen fordi hun var stor, og jeg er sikker på at de fint kunne funnet et kallenavn til Emilie også om de bare brukte kreativiteten som barn flest har. 

Anonymkode: 56973...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 15.12.2017 den 11.00, Evablaum skrev:

Begge er fine på en måte. Men, liker mye bedre Emelina. Håper dere har et sprekt etternavn også. Det blir sikkert kjempefint. Evt Eva da... 

Emelina var kjempefint😀

nydelig navn

Anonymkode: dc767...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Emelina var kjempefint😀

nydelig navn

Anonymkode: dc767...fba

Gleder meg til å se Emelina på navnetoppen neste år 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2018 den 13.26, Evablaum skrev:

Gleder meg til å se Emelina på navnetoppen neste år 😂

Morsom du er 😂 

Men synes det er nydelig jeg da.

Anonymkode: dc767...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...