Gå til innhold

Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle min venninne.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvordan jeg skal fortelle min venninne om mitt forhold med min ex.

Alle trodde det gikk så bra, vi hadde det fantastisk sammen.

Det var sant, de første månedene. Så ble det verre. Han var veldig dominant, og alt jeg sa eller gjorde var galt. Jeg hadde galt sengetøy på, jeg sa ting rart,  jeg hadde ikke bra nok jobb, jeg gikk i hans øyne i feile klær, jeg spiste for mye, alt var galt.

Jeg kunne ikke si noe, kan fremdeles ikke. Jeg provoserte han, ja, jeg gjorde det. Jeg ønsket at han skulle slå meg, fordi da hadde jeg noe å gå på. Han slo aldri. Jeg vet ikke om jeg skal si noe til min venninne i det hele tatt.

Jeg er flau.

Anonymkode: 7e7b8...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si det.

Min venninne har hatt det akkurat som deg. Jeg sa hva jeg mente om fyren ganske tidlig, men hun måtte faktisk våkne opp og se det selv før noe kunne gjøres med det. Og den dagen hun gjorde det var jeg veldig glad for at hun faktisk så det og at hun kom til meg. Da hadde hun noen å støtte seg til, jeg hadde da stått på utsiden og sett alt og var sjeleglad for å endelig kunne hjelpe.

Så jeg gjentar, bare si det. :)

Anonymkode: 625de...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her.

Nå er jeg invitert som hans +1 I brylluppet til hans søster.

Det går ikke, det blir mye drama. Men jeg vet ikke om jeg kan si nei.

Hva gjør den fyren med hjernen min ?

Anonymkode: 7e7b8...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her.

Det er flaut.

Jeg fikk en kjæreste som alle likte. Jeg kunne ikke fortelle om den første gangen han slo.

Hvem sier det? Det er ikke noe man snakker om. Ikke engang når han nekter deg å gå ut med venner, eller snakke med dem når man treffer dem.

Ting holder man hemmelig, fordi det er flaut. Man kan ikke fortelle ei venninne at man blir mishandlet. Blir man egentlig mishandlet? 

Anonymkode: 7e7b8...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Nå er jeg invitert som hans +1 I brylluppet til hans søster.

Det går ikke, det blir mye drama. Men jeg vet ikke om jeg kan si nei.

Hva gjør den fyren med hjernen min ?

Anonymkode: 7e7b8...087

Si nei. Si det til bruden selv.

Anonymkode: b4cef...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her.

Det er flaut.

Jeg fikk en kjæreste som alle likte. Jeg kunne ikke fortelle om den første gangen han slo.

Hvem sier det? Det er ikke noe man snakker om. Ikke engang når han nekter deg å gå ut med venner, eller snakke med dem når man treffer dem.

Ting holder man hemmelig, fordi det er flaut. Man kan ikke fortelle ei venninne at man blir mishandlet. Blir man egentlig mishandlet? 

Anonymkode: 7e7b8...087

Ja, du blir mishandlet. 

Nei, du skal IKKE i noe bryllup sammen med ham. 

Du skal vise denne tråden her til venninna di. Du sender ganske enkelt en link til denne tråden til mobilen hennes, og så skriver du under «Det er jeg som har startet denne tråden». 

Lykke til videre. 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe jeg ikke skjønner her...slo han eller slo han ikke? Hva er +1 som du kaller det ift invitasjonen? Og du er ikke sammen han mer?

Anonymkode: 29e35...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er noe jeg ikke skjønner her...slo han eller slo han ikke? Hva er +1 som du kaller det ift invitasjonen? Og du er ikke sammen han mer?

Anonymkode: 29e35...e91

Det betyr at han er invitert med 1 ekstra

Anonymkode: ed0d3...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...