Gå til innhold

Hvor mye gidder dere gjøre for å spare 240,- ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går kjøpte jeg en julegave til full pris. I dag et det nattåpent på et annet kjøpesenter og 25% rabatt på hele butikken. Samme kjede, annen butikk.

Er arbeidsledig, så har mye fritid. Vurderer å gå og kjøpe det samme på nytt og levere det tilbake på den andre butikken. Men så var ikke 240,- så mye så er litt i tvil om jeg gidder. 

Det vil ta meg 1-2 timer alt i alt. Og ca 25,- i drivstoff og bompenger.  Dårlig timebetalt kanskje, men tida ville ellers bli brukt i sofaen.  

Hadde dere gjort det? 

Anonymkode: aba4e...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke giddet om det kun var for akkurat den varen. Om det var mulig å få flere ting jeg trengte på tilbud ville jeg ha vurdert det. 

Anonymkode: fe09f...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du spurt for en uke siden så hadde jeg sagt at det hadde jeg giddet! Men nå er jeg litt i tvil. Jeg gjør mye for å spare penger. 

Anonymkode: 41eb9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MrsRose skrev:

Men er det gitt at du får tilbake pengene på det opprinnelige stedet da? Du har jo ikke krav på det i utgangspunktet 

Står 7 dager åpent kjøp på kvitteringen

Anonymkode: aba4e...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Står 7 dager åpent kjøp på kvitteringen

Anonymkode: aba4e...c3f

Det kan bety at du får tilgodelapp. 

Anonymkode: 41eb9...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan bety at du får tilgodelapp. 

Anonymkode: 41eb9...6f3

Nei det betyr at du får pengene tilbake

Anonymkode: 80408...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Står 7 dager åpent kjøp på kvitteringen

Anonymkode: aba4e...c3f

Åpent kjøp er pengene tilbake, så da vet du det i alle fall. Men jeg tror ikke jeg hadde orket bryet. Vinninga går fort opp i spinninga 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det ! Blir dritsur på sånt. Sender til og med varer tilbake til . F. Eks zalando.  20 prosent ekstra rabatt dagen etter jeg har kjøpt noe. Blir fort 5-600 spart. Mye arbeid da ... men er en grådigpeis 

Anonymkode: 943eb...672

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dei hadde ikkje akkurat den genseren som var dyrest. Så da blei det evt. 75,- å spare på den billigste genseren. Da bare droppa eg det. Sjelden eg er i byen. 

Problem løyst helt av seg sjølv. 😂

Anonymkode: aba4e...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg hatt veldig dårlig råd, hadde jeg gjort det. Jeg er syk 24/7, har råd, ikke søren om jeg hadde orket det i min situasjon. Men jeg skjønner hvis andre gjør det. 

Anonymkode: 506a9...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utganspunktet ingenting men om jeg ikke hadde noe å gjøre, hadde i gjort det definitiv. Er jo SÅ kjedelig å sitte i sofaen. Hadde dødd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde garantert gjort det :-) Spesielt hvis jeg bare skulle sitte hjemme, og at det var alternativet! Godt å komme seg ut litt, fyller dagene med litt mer mening.

Anonymkode: 0cd1c...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...