Gå til innhold

Når begynner dere å kjøpe utstyr?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte vogn i uke 13. Mye tidligere enn vi hadde tenkt, men vogna som vi skulle ha var satt ned 3000,-, så da slo vi til.

Seng var det noen som ga bort på facebook, så den henta vi uka etter. 

Så har vi kommet frem til at vi fortsetter med de største og dyreste innkjøpene først, så kan vi kose oss med å kjøpe inn småtteriet og klær i siste del av svangerskapet ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første ordnet jeg alt fra ca uke 35/36

Med nr to ville jeg være litt tidligere ute fordi det var tungt å løpe rundt høygravid...ordnet ting og tang i uke 36/37😂😅 -Flaks, han ble født i uke 38

Man blir mer avslappet på det for hvert barn, og vet at de klarer seg fint i starten med litt klær, et pledd og noen bleier første tiden. ...den kvelden han ble født, og vi skulle legge oss, oppdaget vi at vi hadde glemt å kjøpe dyne til babyen 😂 Vi samsover så han fikk dyna mi, men far fikk dra på jysk neste morgen.

Klarer ikke å begynne før fosteret er levedyktig. 

Anonymkode: 960d1...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første begynte vi å kjøpe fra ca uke 7-8, og hadde kjøpt inn alle de store tingene da jeg var ca halveis. Greit å få de store innkjøpene unnagjort, siden disse gjerne tar litt tid når man skal innom flere butikker og lese seg opp på hva som er best, osv.

I tillegg er det tungt å fare rundt i butikker i 3. trimester, så da er det bedre og heller kose seg med å kjøpe småting.

Er 15 uker med andremann nå har kun kjøpt et par bodyer. Er ikke så mye vi trenger å kjøpe, så jeg har tenkt til å vente en stund til. Trenger kun nye flasketuter og ammeskjold og et par andre småting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann kjøpte jeg et par sokker før han ble født. Var så heldig at jeg arvet alt.

Med nr 2 kjøpte jeg vogn omtrent midt i svangerskapet. Hadde stortsett alt annet.

Kjøpte brukt vogn i uke 9 nå sist, men mistet i uke 11.Håper på nytt svangerskap snart, så vi får bruk for den. Var på nippet til å kjøpe brukt seng også, da det var noen like borti gata som solgte, men er glad jeg ikke slo til da.

Anonymkode: 3a637...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...