Gå til innhold

Shopping, bompenger og parkeringsavgift


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjører dere til byen for å støtte sentrums-butikker om dere må betale bompenger og parkeringsavgift, eller benytter dere like gjerne et kjøpesenter-områder?

Kjenner det irriterer meg at det er så "dyrt" å skulle handle i sentrum. Kan benytte meg av gratis parkering men da har en bare 30 minutter på seg.

Hva gjør/foretrekker dere?

Hadde dere valgt annerledes om det ikke var bompenger og parkeringsavgift? 

Anonymkode: d3140...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det ett fett siden senteret ligger rett ved siden av sentrumsbutikkene :P ! Og man kan parkere gratis på senteret i 3 timer. Dessuten jobber mannen på senteret og har gratis parkering på jobben sin. 

Men sånn ellers om man skal stå på torvet koster det vel 32 kr/t, så nei... det hadde jeg ikke gjort....

Anonymkode: 004c5...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar ikke til sentrum, nei, det koster 59 kroner i bommen og en formue i parkering om du i det hele tatt finner noe. Greit nok med kollektivtrafikk men ikke alt man har lyst til å bære rundt på.

Anonymkode: 66983...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillestrøm Torv er et klassisk eksempel på dette. Butikker forsvinner og lokaler står tomme, men parkeringsavgiften ni-holder de på.

Da kjører jeg mye heller til sentre med gratis parkering hele eller deler av oppholdet. Å kunne trekke lapp i innkjøringen eller trenge å gå til automat er neste trinn i prioriteringen.

Jeg reiser aldri til Lillestrøm da jeg nekter å betale for parkeringen. Det er jeg langt ifra alene om.

Anonymkode: 88b85...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...