Gå til innhold

Skulle ikke kjøpe julegaver til hverandre....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen har bedyret de siste årene at det bare er tull å kjøpe gaver til hverandre. Synes det er litt trist, men greit nok. Nå skulle jeg inn å videresende en mail fra hans e post, og oppdaget ved et uhell en e post som jeg ikke skulle se. Han har ordnet med tur til oss! Er helt satt ut. Nå må jeg jo selvsagt finne på noe fint til han også! 

Hva skal dere finne på til mennene deres til jul. Får endel penger til våren, og skal spandere langtur på han da. Så trenger ikke være kjempe dyrt kanskje.. 

Anonymkode: 36389...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år ingen gaver. Mange ganger har vi kjøpt dyre ting som ny tv, nytt kamera osv. Har ikke hatt behov for noen julegaver. Jeg liker ikke å bruke penger på unødvendige ting eller fylle huset med ting vi ikke trenger. Akkurat nå har jeg ingen ønsker fra mannen. Jeg får det jeg trenger i løpet av året. Behovet for julegave er ikke tilstede. 

Anonymkode: e31a0...e91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir ikke julegaver til hverandre.

Hvorfor i all verden må du gi til han bare fordi han vil overraske deg?

Du vet jo i grunnen ikke om denne mailen, regner med at du ikke har tenkt å fortelle han det, og da regner du med at det blir som dere har blitt enige om, at dere ikke skal gi gave til hverandre.

Tenk om turen ikke er til deg, men at den er til mannen og elskerinna? Litt dumt da om du har lagt deg i selen for å komme med noe "bedre" til han.

Anonymkode: 26cc0...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har alt han trenger, og bedre økonomi enn meg, så han "venter" ikke til jul med å kjøpe seg ting. Jeg har litt mindre å rutte med, og ønsker meg ofte ting jeg trenger til jul. Han kjøper de "dyreste" tingene jeg ønsker meg, og jeg kjøper opplevelser til han til jul. I fjor var vi på romantisk ferie sammen, i år sender jeg han på overraskelsestur med kompisgjengen. Hvor jeg har snakket med kompisene hans, og blitt enige om hvor og når, og betalt for opphold og opplevelser for han. Gleder meg til å se uttrykket hans i år :D

Vi er egentlig enige om å ikke kjøpe noe til hverandre hvert år, men etter at han kjøpte likevel til meg ett år, og jeg ikke hadde fått tak i noe til han, så har jeg lært at det tydeligvis ikke gjelder allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gir i gave til oss selv å dra ut å spise på skikkelig fin restaurant til neste år. Sånn med syv retter og vinpakke og stive, hvite duker. Ev et opphold på England Gård. Får se hva vi bestemmer oss for. 

Anonymkode: 68115...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi gir ikke julegaver til hverandre.

Hvorfor i all verden må du gi til han bare fordi han vil overraske deg?

Du vet jo i grunnen ikke om denne mailen, regner med at du ikke har tenkt å fortelle han det, og da regner du med at det blir som dere har blitt enige om, at dere ikke skal gi gave til hverandre.

Tenk om turen ikke er til deg, men at den er til mannen og elskerinna? Litt dumt da om du har lagt deg i selen for å komme med noe "bedre" til han.

Anonymkode: 26cc0...1c7

Fordi jeg elsker å gjøre stas på han. Selvsagt er gaven til meg. Ikke alle menn er utro svin... Har ordnet alle detaljer i dag, og gleder meg til å fortelle han om den! HI

Anonymkode: 36389...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...