Gå til innhold

På tide med ny profilbilde-dugnad!


sug lut

Anbefalte innlegg

Det er kjedeligere her inne når folk skriver anonymt. Men det er også visuelt kjedelig når folk som skriver med nick ser ut som de anonyme grå masser... Så enten du bare trenger et nytt fresht julebilde eller du faktisk ikke har noe bilde: Trå til og gjør noe med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, sug lut skrev:

Det er kjedeligere her inne når folk skriver anonymt. Men det er også visuelt kjedelig når folk som skriver med nick ser ut som de anonyme grå masser... Så enten du bare trenger et nytt fresht julebilde eller du faktisk ikke har noe bilde: Trå til og gjør noe med det!

Og hvor får man tak i bilder med creative commons-licence?

Anonymkode: 76264...a67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og hvor får man tak i bilder med creative commons-licence?

Anonymkode: 76264...a67

Let, og du skal finne. I bunn og grunn er det jo bare å finne noe og deretter opererer man etter prinsippet suck it and see, det pleier å gå til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med navnedugnad? Hilsen "savner julekuker".

By the way: profilbildet mitt er så vakkert at enn så lenge står det langt inne å endre på det. Kanskje jeg skal tegne inn litt glitter rundt nipplesene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Banderas skrev:

Hva skjedde med navnedugnad? Hilsen "savner julekuker".

By the way: profilbildet mitt er så vakkert at enn så lenge står det langt inne å endre på det. Kanskje jeg skal tegne inn litt glitter rundt nipplesene?

Navnedugnad var enklere før. Men du trenger julebrøst, ape tit, glitter ohoi! Jeg kan sende deg noen av intimnissemors julekuker i ånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Hva skjedde med navnedugnad? Hilsen "savner julekuker".

By the way: profilbildet mitt er så vakkert at enn så lenge står det langt inne å endre på det. Kanskje jeg skal tegne inn litt glitter rundt nipplesene?

Dagens tips, ikke bytt til julenavn. Det er satt en begrensning på bytte av nick. Tror det var 1 pr 6 mnd eller noe. Så du kan ende opp med å feire jul til langt over påske 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jooooooda skrev:

Det er vel nesten obligatorisk å delta på dugnad, er det ikke? Har tatt utfordringen. 

De som ikke deltar må hvert fall regne med en del sure blikk fra oss pliktoppfyllende slitere hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg får bli med også. Og i disse jule-skrantesyke-tider var valget av bilde såre enkelt. 

Anonymkode: b7ab1...a18

Og det å huke av anonymknappen sitter i ryggmargsrefleksen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette slo meg faktisk i går...at ingen hadde begynt med julebilder her inne enda. Passe miljøskadd når man kjenner (og følger) tradisjonene, også på DIB. Bra initiativ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får bli med også. Og i disse jule-skrantesyke-tider var valget av bilde såre enkelt. 

Anonymkode: b7ab1...a18

 

8 minutter siden, hopla skrev:

Og det å huke av anonymknappen sitter i ryggmargsrefleksen....

Fnis, passe skranten, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

Strålende!

Takker!

Lurte litt på å finne et bilde av et Jolenek, men var redd for å krenke eventuelle polske homo-murere her inne....🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke finne Gulltopp i juleversjon, så det ble en litt overivrig julebjørn i stedet! 🎅🏼🤶🏼❄️ 

Og nå kan jeg skryte på meg at jeg har deltatt i dugnad før kl. 7 en mandags morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...