Gå til innhold

Hvordan få en på 9 mnd til å sove?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ammet+vugget fram til idag for få han til å sovne. Sover 2 lurer på dagen på kanskje 2 timer tilsammen, noen ganger mindre. Har nå vært våken siden 16.00 ca og er umulig å både amme/vugge til søvn og jeg kjenner at jeg ikke orker mer. Det er så tungt og slitsomt at jeg orker ikke. Har dessverre ikke eget soverom til han, så han sover på samme rom som meg. Noen tips? Er desperat😔 

Anonymkode: e2d79...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøvd med app med sånn støvsugerlyd?

Anonymkode: 67ce8...500

Hmm nei det har jeg ikke. Skal mobilen bare ligge ved siden av senga hans og spille av den lyden? Han blir noen ganger litt redd for støvsugeren når jeg bruker den. 

Anonymkode: e2d79...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Få tips på helsestasjonen?

Anonymkode: 45e2a...68f

Ja jeg kan jo høre med dem, men de virka positive til skrikekurer og det er uaktuelt:/

Anonymkode: e2d79...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruke vogna?

Anonymkode: 9de8e...a06

Sove der hele natten? Det gjør kanskje ikke noe😅

Anonymkode: e2d79...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Ved 9 mnd så har babyen nå blitt vant til amming/byssing etc.. For å bryte vanen så må du regne med litt gråting.. Det tar 2-3 kvelder med gråt og så har du forhåpentligvis brutt vanen. Du skal selvfølgelig trøste babyen og ikke la den gråte alene. Ok - dette er sikkert ikke fasiten for alle, men har funket på mine. 

Anonymkode: 799aa...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppned-metoden har virket godt her (vært ganske myk, da, mer som Dr. Sears-metode, kanskje. Du må slutte «å få baby til å sovne». Baby må lære det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Julie (: skrev:

Oppned-metoden har virket godt her (vært ganske myk, da, mer som Dr. Sears-metode, kanskje. Du må slutte «å få baby til å sovne». Baby må lære det selv. 

http://www.sovlillebaby.com/soevntrening.htm

Her er en fyldig metode på hvordan du kan legge babyer i den alderen der og få de til å sovne selv uten at de griner seg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...