Gå til innhold

I dag mistet jeg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var i uke 11 (10+4). Aldri opplevd en sånn blødning. Helt forferdelig men jeg var forberedt på det da jeg har hatt masse menssmerter i flere dager. Startet med litt blod i går, i dag fossblødde jeg MYE, det rant ut av meg. Fikk komme på legevakten å da kom det masse store klumper så tror jeg fikk ut alt da men fikk med meg cytotec eller hva det heter, tok de kl 14.00 i dag men har ikke fått noe effekt av dem, gynekologen sa hun så at det var 3 cm igjen med noe inni meg. Får håpe de kommer snart.

dette er trist men som sagt så er jeg lettet for jeg har hatt en dårlig magefølelse. Lurer bare på hvor lenge vi må vente med å prøve på nytt? 

 

Anonymkode: 8391e...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre! Jeg har dessverre ingen råd å gi i fht hvor lenge dere må vente på å prøve på ny, men sender deg en god klem! Lykke til med neste forsøk!

Anonymkode: 5807f...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit. Vet godt hvor tungt det er. De fleste mener man kan prøve igjen med en gang. Det skal være lettere både å bli gravid og å forbli gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Helt forferdelig, skjønner akuratt hvordan du har det. Jeg mistet selv 10+4 4 desember. Blødde helt vilt mye. Småblødningene etterpå gikk over til å bli slim, å fikk noen tips om at det måtte være eggløsning, hadde to dager hvor vi prøvde å fikk positiv test 30 des😊 Leser mye om at fler blir fort gravide etter en SA, kanskje det er noe med at man er mer fruktbar? 😊 Lykke til😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Babyfin:) skrev:

Helt forferdelig, skjønner akuratt hvordan du har det. Jeg mistet selv 10+4 4 desember. Blødde helt vilt mye. Småblødningene etterpå gikk over til å bli slim, å fikk noen tips om at det måtte være eggløsning, hadde to dager hvor vi prøvde å fikk positiv test 30 des😊 Leser mye om at fler blir fort gravide etter en SA, kanskje det er noe med at man er mer fruktbar? 😊 Lykke til😊

Man blir lettere gravid de første ni ukene etter en SA fordi det er hcg i kroppen i den perioden.

Anonymkode: 90cd7...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...