Gå til innhold

blødninger ved forventet mens


forever22

Anbefalte innlegg

hei igjen alle sammen! Jeg hadde sist en post hvor jeg ytret bekymring da jeg blødde.. Gikk da på ultralyd og alt var fint! :) 
Nå er jeg 12 uker på vei, og det samme skjer igjen!! hva skjer egentlig? jeg har vel egentlig sett et mønster, da jeg blør hver gang jeg egentlig skulle hatt mensen.. er dette vanlig? kjenner disse blødningene ødelegger meg psykisk! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er faktisk VELDIG vanlig! Skjønner at du er bekymret, men det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Kjøp deg en doppler å ha hjemme?

Anonymkode: 4b05c...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk VELDIG vanlig! Skjønner at du er bekymret, men det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for.

Kjøp deg en doppler å ha hjemme?

Anonymkode: 4b05c...13f

jeg har kjøpt doppler.. men finner ikke hjertelyden! men jeg har bakovervendt livmor noe som kan gjøre at det tar lengre tid.
Men har fått grei beskjed av legen tidligere at dersom jeg blør så skal jeg ligge helt i ro og ikke gjøre noe fysisk.. 
Jeg jobber i en veldig fysisk jobb som tilsier mye bæring (barnehage). er det da innafor å ta seg fri fra jobb i morgen?? føler meg helt hysterisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også bakoverbøyd livmor, og for meg har jeg funnet ut at å ta en pute under rumpen får livmoren til å komme mer fram. Etter jeg begynte med det fant jeg hjertelyden til babisen hver gang:)) bare et lite tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2017 den 21.43, iskaffe☕️ skrev:

jeg har også bakoverbøyd livmor, og for meg har jeg funnet ut at å ta en pute under rumpen får livmoren til å komme mer fram. Etter jeg begynte med det fant jeg hjertelyden til babisen hver gang:)) bare et lite tips:)

Jeg har funnet den nå! :D men er vanskelig  å finne den, så kanskje jeg må prøve tipset ditt :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ved mitt forrige svangerskap blødde jeg også hver gang jeg egentlig skulle ha mens... Fikk forklart at jeg hadde en slags pose som fyllte seg med blod og når den var full så blødde jeg litt.. ble mindre og mindre, og ved slutten bare en dråpe eller to😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...