Gå til innhold

Forslag til julegave til en på 7-8 mnd?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet at de har både leker og klær i søkk og kav, da barnet har eldre søsken. Regner også med at de har en del bøker.

Hva gir dere til barn på den alderen?

Dette er ei venninnes barn, så prisklasse opptil 200,- 

Anonymkode: b43a4...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hør med foreldrene hva barnet evn trenger. Det kan jo være noe som er slitt og derfor ikke kan arves osv.

Ellers ville jeg gi en slik bok/sangbok med veldig tjukke pappsider. 

Anonymkode: b584f...8a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for mange fine forslag. Vet at de har familie som er god å strikke, og strikker nøyaktig det de ønsker og trenger. Ellers var ulldress et godt forslag.

wow kopp, hvor selges den? eller kan den kun kjøpes i nettbutikk? Og 0-12 mnd eller 12 mnd -10 år?

Skal se litt på bokhandelen hva de har av bøker :)

Er det longs og den type klær som slites fortest av barn i den alderen? Har så store barn selv at jeg ikke husker.

Anonymkode: b43a4...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt glad for strømpebukser, strømper, bobyer, luer, votter, matboks til bhg, smokker (vis babyen bruker det) , drikkeflaske / tutteflaske, håndkle, pledd/teppe, og diverse stelleprodukter. Sånne småting er gull verdt synes jeg hvertfall 🙂

Anonymkode: 34091...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk for mange fine forslag. Vet at de har familie som er god å strikke, og strikker nøyaktig det de ønsker og trenger. Ellers var ulldress et godt forslag.

wow kopp, hvor selges den? eller kan den kun kjøpes i nettbutikk? Og 0-12 mnd eller 12 mnd -10 år?

Skal se litt på bokhandelen hva de har av bøker :)

Er det longs og den type klær som slites fortest av barn i den alderen? Har så store barn selv at jeg ikke husker.

Anonymkode: b43a4...73b

Ang den Wow koppen så har jeg kjøpt mine på XXL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Pæddan skrev:

Ang den Wow koppen så har jeg kjøpt mine på XXL :)

Eller på apoteket😊 veldig kjekke. Vi har brukt de fra de begynner å drikke av vanlige glass og bruker de en del fortsatt (ungene er 2.5 og 5 år.). Kjekke å ha ved senga når de får vann når de legger seg, har med ut osv.

Anonymkode: cfb2d...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eller på apoteket😊 veldig kjekke. Vi har brukt de fra de begynner å drikke av vanlige glass og bruker de en del fortsatt (ungene er 2.5 og 5 år.). Kjekke å ha ved senga når de får vann når de legger seg, har med ut osv.

Anonymkode: cfb2d...c0f

Ikke sant. Her brukes den i bilen på tur og slipper klin. Snart skolejente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siklesmekker slites også fort/ blir ekle og misfargede, og ungen er vel i høysesong for tenner, så det burde slå an :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...