Gå til innhold

Sender dere barna i bh den 27,28 og 29 desember?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hår det ikke an å prøve å få til en avtale med besteforeldre, tanter, onkler - ett eller annet, for at barnet skal få litt fri fra selve barnehagen?

Anonymkode: 3c84b...595

Tror du det er bedre for barna å bli passet av andre enn at de er i barnehagen? Hvorfor det?

Anonymkode: 074e7...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.12.2017 den 8.33, Anonym bruker skrev:

Hun hadde nok elsker enda mer å få være sammen med mammaen sin. Hun er 1!!!!!! År. Hun har ingenting å gjøre i barnehagen dersom hun ikke må være der. 

Jeg jobber på småbarnsavdeling og blir helt oppgitt over dagens foreldre som velger å levere de minste og mest sårbare fra seg når de ikke må. I jula er det meldt at 9 av 14 barn skal komme på småbarnsavdelingen. På de to store avdelingene skal 8 av 40 barn komme.

3 av barna på småbarn har foreldre som skal jobbe så de må selvsagt komme. Men resten av foreldrene har fri!!!!!! Og lar eldre søsken ha fri!!! 

Mens ettåringen må være i barnehagen sammen med personale som de ikke kjenner godt og vikarer. Det er en skremmende utvikling. 

Anonymkode: 2545c...d05

Jeg er helt enig med deg!! Syns det bare er trist. Hilsen pedleder på storbarn. 

Anonymkode: 3dacc...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hår det ikke an å prøve å få til en avtale med besteforeldre, tanter, onkler - ett eller annet, for at barnet skal få litt fri fra selve barnehagen?

Anonymkode: 3c84b...595

Nei, tenk de har også jobber😱 Eller er på fjellet i romjulen. Eller burde de droppet ferien sin på fjellet for å passe minsten? 

Anonymkode: 2a004...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er helt enig med deg!! Syns det bare er trist. Hilsen pedleder på storbarn. 

Anonymkode: 3dacc...a36

Har sett det samme selv. Jo eldre de blir , jo flere har fri. Har tenkt inn i mitt stille sinn at det er fordi det er lettere og ha en 4 åring hjemme enn en 1 åring, men har ikke peiling så det blir ren synsing fra min side . For meg er det det samme om jeg uansett skal på jobb, men syns synd på barna og ville aldri hatt mine barn i barnehagen om jeg hadd fri . Og alle de jeg kjenner som jobber i barnehage har barna sine fri om de selv har fri i jula. 

Anonymkode: a36ac...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi fri og dermed har også barna fri. I tillegg har jeg 15 års erfaring fra barnehagesektoren og "vet" derfor at guttene mine har det best hjemme, selv om de blir litt utålmodige. 

Er et lite paradoks at de fleste som arbeider i barnehage (som jeg vet om) velger å ha barn hjemme når de selv har fri, samt ofte velger å la barna bli litt eldre før de begynner i barnehagen. Det forteller mye...  

Anonymkode: 023e5...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.12.2017 den 12.19, Anonym bruker skrev:

Tror du det er bedre for barna å bli passet av andre enn at de er i barnehagen? Hvorfor det?

Anonymkode: 074e7...8a3

Selvsagt er det bedre. Individuell oppmerksomhet. Finne på noe annet enn å være i barnehagen, som barn er mange mnd i året.

For et teit spørsmål.

Anonymkode: 3c84b...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...