Gå til innhold

Vi snakker brudd eller gi det et forsøk til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har hatt noen nedturer det siste året og finner ikke helt fram til hverandre igjen. I morgen skal han komme hit og vi skal snakke om det - evt ønsker han å avslutte nå, fordi det er strevsomt - eller han ønsker å grave dypere og finne ut av saker og ting.

Jeg klarer ikke å finne ut av meg selv og ønsker ikke å ta en avgjørelse på bakgrunn av det HAN ønsker men heller det jeg føler (ønsker ikke å komme i den situasjonen hvor han gir uttrykk for en av delene og så bare føye meg etter det fordi jeg ikke har funnet ut av det selv).

For tiden føler jeg et stort savn etter all den fine tiden vi har hatt, alt det vi har gjort og funnet på. Samtidig blir jeg sliten av å tenke på alt som har vært negativt, det være seg interessekonflikter eller personlighets"konflikter". Hvordan skal jeg finne ut av om det er savnet etter en kjæreste eller savnet etter HAN som jeg føler på?

Hvordan vet man at dette er noe å satse videre på, da følelsene varierer hele tiden mellom savn - ekte eller påtatt sådan?

Noen råd?

Merker at jeg gruer meg for at han skal komme i morgen å si at han har bestemt seg, har mest lyst til å si at hvis han allerede har bestemt seg så trenger han ikke komme fordi jeg ikke trenger å snakke om noe som allerede er bestemt, bare for å strø salt i sårene. Kan jeg sende en slik melding i forkant, orker ikke at dette ødelegger helgen min, jeg har fullt opp og dette vil uansett kjøre meg ned :( 

Anonymkode: f6c8b...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørest vel egentlig ut som om dette forholdet ikke er noe å satse på. 

Om man virkelig vil gå inn for et langvarig forhold med noen, så er den tvilen og uroen du sitter med, ikke et godt tegn. Når du nesten føler det som en «konkurranse», der du vil henge i å bestemme deg for om forholdet er liv laga eller ikke, FØR han rekker å bestemme seg, så er det et tegn på at forholdet ikke er spesielt bra. 

Det høres mest ut som om du savner å ha et godt forhold, ikke nødvendigvis at du savner å være sammen med nettop ham. 

Håper du klarer å finne en løsning du blir fornøyd med. Husk at et forhold ikke BARE skal være krangling, forhandlinger, og det å måtte tilpasse seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...