Gå til innhold

Flere som sliter med Jollyroom.no?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For 1,5 uker siden bestilte jeg en julegave, fikk etter noen dager mail der det stod at den ikke er sendt. Nå, 1,5 uker etter bestillingen, fikk jeg en ny mail der det står at den ikke er sendt enda. Begynner faktisk å bli litt irritert... Når det kan gå 3 uker før jeg får en vare, synes jeg det er veldig dårlig! (Hvis de sender om 1 uke, har det gått 2,5 uker)

Anonymkode: 7395f...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi det var lenge ja. Her tok det 5 dager fra bestilling til pakken var fremme. Bestilte på black friday.

Anonymkode: b502a...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi det var lenge ja. Her tok det 5 dager fra bestilling til pakken var fremme. Bestilte på black friday.

Anonymkode: b502a...27b

Ja, jeg bestilte etter black friday, og de bruker black friday som unnskyldning for at det går tregt (i 2 mailer nå), det synes jeg er rart med at du som faktisk bestilte på black friday fikk pakken såpass raskt. Heldigvis skal jeg feire jul med mottakeren av pakken, så jeg kan vente helt til 24.12, men er ikke sendingsfristen 15.12 hvis det skal nå frem før jul? Dvs neste fredag...

Anonymkode: 7395f...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg bestilte etter black friday, og de bruker black friday som unnskyldning for at det går tregt (i 2 mailer nå), det synes jeg er rart med at du som faktisk bestilte på black friday fikk pakken såpass raskt. Heldigvis skal jeg feire jul med mottakeren av pakken, så jeg kan vente helt til 24.12, men er ikke sendingsfristen 15.12 hvis det skal nå frem før jul? Dvs neste fredag...

Anonymkode: 7395f...222

Det er bare fristen for at de garantere at den kommer frem før julaften ja,men du kan sende senare å likevel oppleve at pakken kommer frem før julaften

Anonymkode: 695b4...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte på black friday og fikk pakken på tirsdag. Men min erfaringer at det tar tiiid med jollyroom uansett. 

Anonymkode: 143b9...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hatt problemer der, fått det etter 2-5 dager :) men man bør vel kanskje vente seg til ekstra tid nå før jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, februarprins2013 skrev:

Aldri hatt problemer der, fått det etter 2-5 dager :) men man bør vel kanskje vente seg til ekstra tid nå før jul

Ja, nå før jul, ja. Men jeg bestilte i november :P

Anonymkode: 7395f...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri hatt noen problemer med Jollyroom.

Anonymkode: e60bf...180

Ikke jeg heller. Ikke før nå...

Anonymkode: 7395f...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...