Gå til innhold

IPhone eller Android, hvilken foretrekker du?


Elza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt begge deler. Begge systemene er gode. Noen foretrekker Android andre Iphone. Jeg liker best Iphone, og føler den er mer stabil. Men alt i alt, så er det bare en smakssak. Ofte heller folk til det systemet de prøver først. Om du ikke har erfaring med noen av systemene, så kan det kanskje være lurt å gå for Android, da du ofte finner rimeliger telefoner med det systemet.

Anonymkode: ed748...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iPhone. Er en vanesak. Etter å hatt iPhone i flere år, prøvde jeg Android. Ble bare frustrert og gikk tilbake til iPhone. Synes den er mer ryddig/oversiktlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker iPhone. Enig i det som er nevnt ovenfor. Den fungerer uten krøll, og er ryddig og oversiktlig.

Bruker android på jobb, og blir stadig frustrert av at ting «henger», forsvinner eller rett og slett ikke virker. Har prøvd både Sony og Samsung uten å merke bedring. 

Anonymkode: 1c7a7...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd begge og foretrekker android. Den er oversiktlig og logisk, ofte færre trinn enn iphonen når du skal gjøre noe. PLuss at den har mye bedre tastefunksjon, med swype og ordforslag, så det går mye fortere å skrive med den,

Har dessverre iphone nå fordi barna overtalte meg....

Anonymkode: 9384c...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kun hatt Android,  så har ikke nok erfaring til å uttale meg om hva som er best. Men jEg liker den og kan ikke tenke meg å bytte til iPhone. 

Anonymkode: bd900...238

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Android. Blir snål av alle innstilling som Apple ikke lar meg håndtere. 

Nevn 1 ting ikke Apple lar deg håndtere?

 

 

Anonymkode: 69679...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker android fordi det passer meg best. Apple er ukompatibelt med det meste annet enn appleprodukter.

Anonymkode: 24f1b...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker android fordi det passer meg best. Apple er ukompatibelt med det meste annet enn appleprodukter.

Anonymkode: 24f1b...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, februarprins2013 skrev:

iphone, rett og slett fordi jeg synes det er en enkelere mobil :)

Det er sant, appleprodukter er brukervennlige, en god sammenligning er at apple er bildebok, android er fagbok ;)

Anonymkode: 24f1b...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...