Gå til innhold

Hvordan ville dere foreldre reagert om skolen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt uenig! Jobber som helsesøster i skolehelsetjenesten og prater med mange av disse barna med "uheldig adferd". De fleste har sitt å stri med hjemmefra for å si det sånn. Mange har hatt det vanskelig fra de var svært små. Å ekskludere på den måten tror jeg vil bli sett på som en ekstra straff i et allerede tøft liv. 

Anonymkode: 2dbd9...76f

Veldig enig med deg, helsesøster. Jeg er beredskapsmor og tar imot mange av disse barna som ikke oppfører seg, som dere sier. Jeg synes det er trist at voksne foreldre ikke skjønner at atferd er følelsenes språk. Disse barna/ungdommene klarer ofte ikke å  kontrollere seg og bærer på store ting. De trenger mest av alt å bli sett, få kjærlighet og bli inkludert. Trist at denne regelen forsvares. 

Anonymkode: a5f3e...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ungdommer på 15-16 klarer seg helt fint i London. Flyttet selv ut da jeg bar 15 og dro dit jeg ville. Hadde vært veldig spesielt om jeg måtte ha en lærer med på slep når jeg klarte meg selv i egen leilighet resten av året..

Anonymkode: d4cd8...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også mange som blir plaga av utagerende ungdommene. Forstyrrelser i timene, klær som blir ødelagt, stygg ordbruk. Mobbing. Er så drittlei unnvikende foreldre som mener at vi alle må forstå utageringen, "han er jo så grei hjemme". Nei, alle drittunger har det ikke jævelig hjemme, alle har heller ikke diagnose (som om det er en unnskyldning for dårlig oppførsel?) noen har det vanskelig men det er nok mange små prinser og prinsesser som har fått lite grensesetting som små og blir ufordragelige som ungdom. 

Anonymkode: 84deb...b19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2017 den 21.56, Anonym bruker skrev:

Det er også mange som blir plaga av utagerende ungdommene. Forstyrrelser i timene, klær som blir ødelagt, stygg ordbruk. Mobbing. Er så drittlei unnvikende foreldre som mener at vi alle må forstå utageringen, "han er jo så grei hjemme". Nei, alle drittunger har det ikke jævelig hjemme, alle har heller ikke diagnose (som om det er en unnskyldning for dårlig oppførsel?) noen har det vanskelig men det er nok mange små prinser og prinsesser som har fått lite grensesetting som små og blir ufordragelige som ungdom. 

Anonymkode: 84deb...b19

Lurer på hva du fikk i atferd på skolen! 

Mange drittunger som du kaller de som har GOD i atferd på skolen også.. 

Anonymkode: 27fd3...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...