Gå til innhold

Ser tilbake 🎄


Mormine

Anbefalte innlegg

Gjest Snøogjul
På 20. desember 2017 den 22.24, Grethe81 skrev:

Heisann 😊

Jeg føler du har virkelig noe å glede deg til ❤❤ Vet ikke helt hva det er, men nesten så at du vet det selv? Jeg ser et stort smil på deg og gledestårerer 😊 

Jeg ser gaver, om det er bursdag,fødsel,bryllup, det ser jeg ikke nå, men jeg ser du sitter å åpner gaver og er veldig lykkelig ❤ Er ihvertfall en feiring av noe 😊 En feiring som er litt utenom en "vanlig" bursdag. 

Gled deg! ❤❤

Ser du noe annet? Om det er personlig, kan du gjerne skrive Pm. Både positivt og mindre positive ting. 280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

På 25.12.2017 den 16.35, Snøogjul skrev:

Ser du noe annet? Om det er personlig, kan du gjerne skrive Pm. Både positivt og mindre positive ting. 280584

Heisann 😊

Beklager for at jeg ikke har svart før nå, men har hatt fullt opp. Jeg driver med dette på fulltid nå i mitt og min samboers eget firma og har hatt mye å gjøre 😊  Så blir lite her inne fremover dessverre 😕 

Men skal se hva jeg får inn på deg 😊

Jeg ser at det ligger en graviditet her. Men er litt usikker på om du er gravid nå eller om det er ønsket ditt som er så stort at det er det som kommer sterkt frem her. Er ikke sikkert at du tror at ønsket er stort, men hvis du kjenner inni deg selv så vet du at dette er noe du ønsker. Er vel kanskje der den feiringen ligger 😍

Men ellers så lurer jeg litt på om du faktisk får litt utfordringer i dette svangerskapet, som f.eks bekkenløsning eller lignende.. det er ihvertfall noe tungt som ligger der.. kanskje mestringsfølelsen ikke er helt på plass når det gjelder det å bli mor? 

Dette gjør at du blir litt lei og støter lett folk fra deg. Så vær obs på dette og ikke støt partneren din fra deg. Gå heller inn i seg selv og prøv å forstå hvorfor du føler det slik.

Gjør meditasjon til en vane du gjør hver dag, så kommer du dette i forkjøpet og slipper en del motgang i deg selv. 

Dette er det som kommer opp sterkest hos deg nå og som tar opp mye tanker. Men frykt ikke; når du har jobbet deg gjennom din frykt, så blir ting veldig bra ❤ Du har mye å se frem til, men litt jobb for å komme i mål. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul
11 timer siden, Grethe81 skrev:

Heisann 😊

Beklager for at jeg ikke har svart før nå, men har hatt fullt opp. Jeg driver med dette på fulltid nå i mitt og min samboers eget firma og har hatt mye å gjøre 😊  Så blir lite her inne fremover dessverre 😕 

Men skal se hva jeg får inn på deg 😊

Jeg ser at det ligger en graviditet her. Men er litt usikker på om du er gravid nå eller om det er ønsket ditt som er så stort at det er det som kommer sterkt frem her. Er ikke sikkert at du tror at ønsket er stort, men hvis du kjenner inni deg selv så vet du at dette er noe du ønsker. Er vel kanskje der den feiringen ligger 😍

Men ellers så lurer jeg litt på om du faktisk får litt utfordringer i dette svangerskapet, som f.eks bekkenløsning eller lignende.. det er ihvertfall noe tungt som ligger der.. kanskje mestringsfølelsen ikke er helt på plass når det gjelder det å bli mor? 

Dette gjør at du blir litt lei og støter lett folk fra deg. Så vær obs på dette og ikke støt partneren din fra deg. Gå heller inn i seg selv og prøv å forstå hvorfor du føler det slik.

Gjør meditasjon til en vane du gjør hver dag, så kommer du dette i forkjøpet og slipper en del motgang i deg selv. 

Dette er det som kommer opp sterkest hos deg nå og som tar opp mye tanker. Men frykt ikke; når du har jobbet deg gjennom din frykt, så blir ting veldig bra ❤ Du har mye å se frem til, men litt jobb for å komme i mål. ❤

Takk for lesingen. Må dessverre se bort fra feiring i år, da jeg verken er gravid eller at jeg ikke har mann. Da blir det et kjedelig år igjen, men det er jeg vandt til. Håper virkelig noe mer skjer i hverdagen min. Takk igjen for lesingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Snøogjul skrev:

Takk for lesingen. Må dessverre se bort fra feiring i år, da jeg verken er gravid eller at jeg ikke har mann. Da blir det et kjedelig år igjen, men det er jeg vandt til. Håper virkelig noe mer skjer i hverdagen min. Takk igjen for lesingen.

Da spørs det om den mannen kommer inn i livet kjappere enn du tror 😉 Og at dette skjer mot slutten av året 😊 Krysser fingrene for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul
På 4.1.2018 den 13.00, Grethe81 skrev:

Da spørs det om den mannen kommer inn i livet kjappere enn du tror 😉 Og at dette skjer mot slutten av året 😊 Krysser fingrene for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøogjul

Grete81, vet du om han kan være en jeg er betatt eller har vært betatt av? Er alltid i et forhold de jeg liker. Så ser liksom ikke om det kommer noen single min vei? Evt om du kan se hva han jeg tenker på, tenker om meg? 280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 11.30, SZB skrev:

Kunne du se på meg, født 271286, vil vite alt - jobb, kjærlighet, barn

Jeg ser forelskelse ❤ om du er singel og finner en ganske snart eller om du er nyforelsket eller om du faktisk er like forelsket i mannen din ennå ❤ vanskelig å se, for jeg ser bare deg og at du ser veldig forelsket ut. 

Føler at du har/får en stilling i et firma der du spiller en sentral rolle. Som feks markedsføring der du er ansvarlig e.l. er ihvertfall en stilling der du har mye ansvar og lønn deretter. Dette er en jobb som du liker meget godt og passer deg bra.

Når det kommer til barn, så får ikke jeg opp så mye.. Føler du har nok med jobb og få det opp å gå skikkelig først. 

Håper dette gir mening for deg ❤

Endret av Grethe81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snøogjul skrev:

Grete81, vet du om han kan være en jeg er betatt eller har vært betatt av? Er alltid i et forhold de jeg liker. Så ser liksom ikke om det kommer noen single min vei? Evt om du kan se hva han jeg tenker på, tenker om meg? 280584

Hmm..jeg må si at det føles ikke som om det er han...han du er betatt av, har han litt høye tanker om seg selv? Føles ut som om han på en måte føler seg for god for mange... og at han overser mange jenter fordi han kan, hvis du skjønner hva jeg mener... han kan på en måte velge og vrake liksom.. 

Han jeg ser kommer valsende inn i livet ditt uten forvarsel 😉 Han dukker opp uventet og i begynnelsen ser du ikke han for hvordan han egentlig er, men du faller for han etterhvert. Du må bare bli litt kjent med han for å se han skikkelig. Han kommer inn i livet ditt gjennom en av dine venner 😉 På vårparten tror jeg dette skjer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul
18 timer siden, Grethe81 skrev:

Hmm..jeg må si at det føles ikke som om det er han...han du er betatt av, har han litt høye tanker om seg selv? Føles ut som om han på en måte føler seg for god for mange... og at han overser mange jenter fordi han kan, hvis du skjønner hva jeg mener... han kan på en måte velge og vrake liksom.. 

Han jeg ser kommer valsende inn i livet ditt uten forvarsel 😉 Han dukker opp uventet og i begynnelsen ser du ikke han for hvordan han egentlig er, men du faller for han etterhvert. Du må bare bli litt kjent med han for å se han skikkelig. Han kommer inn i livet ditt gjennom en av dine venner 😉 På vårparten tror jeg dette skjer ❤

Jeg tror det er noe jeg ikke får tak på med han fyren, han er sjarmerende, men faller lett inn i hverdagen og ikke gleder seg over den. Tror han bare gjør det han gjør og egentlig bare lar dagene fare forbi uten å ense andre folk. Litt forvirrende er han, alvorlig fyr når dama er tilstedet. Kanskje ikke så rart. Han virker så interessert i snakke med meg. Så forvirrende det der, jeg klarer ikke å skjønne når en fyr er interessert i å bli mer kjent med meg mot å bli sammen enn å bare å like å bli kjent men ikke noe mer.

Jeg håper det dukker opp en mann på vårparten, jeg forteller deg hva som skjer og så kan du jo spørre også, så får du tilbakemelding når du får opp noe mer. Jeg føler ihvertfall at du fikk veldig rett på hvordan han er han jeg er litt betatt av.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snøogjul skrev:

Jeg tror det er noe jeg ikke får tak på med han fyren, han er sjarmerende, men faller lett inn i hverdagen og ikke gleder seg over den. Tror han bare gjør det han gjør og egentlig bare lar dagene fare forbi uten å ense andre folk. Litt forvirrende er han, alvorlig fyr når dama er tilstedet. Kanskje ikke så rart. Han virker så interessert i snakke med meg. Så forvirrende det der, jeg klarer ikke å skjønne når en fyr er interessert i å bli mer kjent med meg mot å bli sammen enn å bare å like å bli kjent men ikke noe mer.

Jeg håper det dukker opp en mann på vårparten, jeg forteller deg hva som skjer og så kan du jo spørre også, så får du tilbakemelding når du får opp noe mer. Jeg føler ihvertfall at du fikk veldig rett på hvordan han er han jeg er litt betatt av.

 

Ja hadde vært kjempeartig hvis du vil komme med tilbakemelding etterhvert 😀 Like artig for meg også det når noen gjør det 😉  Lykke til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Snøogjul

Oppdatering. Ingen mann i siktet som jeg tror er singel. Fått litt angst for menn, har vært mye på reise med tog og buss og ikke sett noen sjarmører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.1.2018 den 21.03, Snøogjul skrev:

Oppdatering. Ingen mann i siktet som jeg tror er singel. Fått litt angst for menn, har vært mye på reise med tog og buss og ikke sett noen sjarmører. 

Ja nei det er nok litt for tidlig ennå tror jeg. Føler mars/april.. kanskje påske? Han kommer nok når du minst venter det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snøogjul

Er det noen som ser mer av ting på meg som gjelder kjærligheten? Han har ikke dukket opp, så leter fortsatt, eller let og leter, jeg håper han kommet min vei snart. 28.05.84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Snøogjul

Tilbakemelding til @Grethe81 Nå som Mars ankommer morgendagen, vil jeg informere om at jeg ikke har noen mann i siktet. Så da har du rett på det, håper han dukker opp. Er så mye tanker på en som er opptatt og drømmer mye om han om nettene. 280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul
På 29.1.2018 den 0.26, Grethe81 skrev:

Ja nei det er nok litt for tidlig ennå tror jeg. Føler mars/april.. kanskje påske? Han kommer nok når du minst venter det 😉

Nå nærmer påsken seg og jeg gleder meg. Ingen mann ennå. Ingen andre som har noe å tilføye på kjærligheten for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 5.12.2017 den 14.06, Mormine skrev:

Jeg er nå i dag på rugedag 7, kjenner ingeting. Hva ser dere jeg ser sefølgelig tilbake.. 300388

Hvordan går det med deg nå?💗 

Kan du se graviditet på meg? 17.11.80.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul

Hei. Prøver igjen, men vet ikke om du er her lengre? Jeg vil bare si at jeg nok ikke finner kjærligheten. Tror det er greit å være singel, må vel bare ikke håpe på å finne kjærligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Snøogjul

Han dukker ikke opp @grete81. Jeg har så lyst til å gå rundt forelsket å bare tenke på han hele tiden og ikke ha roen til å gjøre annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det var synd. Men jeg må ærlig innrømme at om jeg var mann hadde jeg løpt avgårde om jeg visste en dame var så desperat at hun ber synske ( såkalte)  på nett om hjelp... 

Anonymkode: d95c2...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...