Gå til innhold

Ser tilbake 🎄


Mormine

Anbefalte innlegg

På 9.12.2017 den 22.47, Knerten <3 skrev:

Så treffsikker du virker å være :-)

Har du tid til å se på meg også? Jeg kan gjerne se tilbake.

Lurer på om du ser graviditet snart? Og veien videre i 2018.

Født 17.11.80.

 

Takk :-)

Nesten så jeg vil si at i mars får du en positiv test ❤

2018 blir et veldig følelsesmessig år for deg. Du får litt utfordringer som du må forbi, men ingenting du ikke takler så lenge du er flink å passe på deg selv. Men husk å tenke mer på deg selv fremover, det er viktig for deg og utviklingen din av deg selv. Meditere får jeg opp er viktig for deg fremover 😊

 

Jeg vil gjerne bli spådd tilbake hvis du har lyst? ❤  Jeg er jo som dere andre her og prøver og prøver å bli gravid. Har lagt det litt på hylla nå, men har alltid et håp i bakhodet 😛  Ser du om det skjer snart? Noen mente at det er rett om hjørnet en positiv test.. Men tør ikke å håpe for mye denne måneden ihvertfall. Kanskje neste mnd? 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.12.2017 den 14.23, Mormine skrev:

Hehe jeg melder meg ut av denne jeg da 🙃 takk for dere som så ... rugedag 12 ingen positiv test så løpet er nokk kjørt her 

Krysser fingrene for deg ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Grethe81 skrev:

Nesten så jeg vil si at i mars får du en positiv test ❤

2018 blir et veldig følelsesmessig år for deg. Du får litt utfordringer som du må forbi, men ingenting du ikke takler så lenge du er flink å passe på deg selv. Men husk å tenke mer på deg selv fremover, det er viktig for deg og utviklingen din av deg selv. Meditere får jeg opp er viktig for deg fremover 😊

 

Jeg vil gjerne bli spådd tilbake hvis du har lyst? ❤  Jeg er jo som dere andre her og prøver og prøver å bli gravid. Har lagt det litt på hylla nå, men har alltid et håp i bakhodet 😛  Ser du om det skjer snart? Noen mente at det er rett om hjørnet en positiv test.. Men tør ikke å håpe for mye denne måneden ihvertfall. Kanskje neste mnd? 😇

Tuuusen takk <3 Jeg er så spent! Har hatt så korte lutealfaser de siste md'ene nå... mensen har kommet 9 dpo. Men er idag 12 dpo, med mensmurring og hvit lotionutflod. Men tør ikke teste, er såå spent!

Har hørt at 2018 blir et følelsemessig år for mange ja. Spent på hva som er i vente, men vet jeg må ta bedre vare på meg selv og stresse ned.

Jeg får opp nært forestående graviditet på deg, vil si rundt februar. Kanskje allerede i slutten av januar. Får sterkt opp en jente. Får så god følelse rundt deg.. at du er rolig, harmoni i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Tuuusen takk <3 Jeg er så spent! Har hatt så korte lutealfaser de siste md'ene nå... mensen har kommet 9 dpo. Men er idag 12 dpo, med mensmurring og hvit lotionutflod. Men tør ikke teste, er såå spent!

Har hørt at 2018 blir et følelsemessig år for mange ja. Spent på hva som er i vente, men vet jeg må ta bedre vare på meg selv og stresse ned.

Jeg får opp nært forestående graviditet på deg, vil si rundt februar. Kanskje allerede i slutten av januar. Får sterkt opp en jente. Får så god følelse rundt deg.. at du er rolig, harmoni i familien.

Tusen takk ❤ Må si jeg tror du har helt rett 😉 Tidligere i 2017 så ble jeg fortalt at vi får en jente og det er flere uavhengige som har sagt dette, men går jo og venter på at det skal skje ❤ Har fulgt med litt på den kinesiske fødselskalenderen og blor jeg gravid i februar, blir det jente ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Grethe81 skrev:

Tusen takk ❤ Må si jeg tror du har helt rett 😉 Tidligere i 2017 så ble jeg fortalt at vi får en jente og det er flere uavhengige som har sagt dette, men går jo og venter på at det skal skje ❤ Har fulgt med litt på den kinesiske fødselskalenderen og blor jeg gravid i februar, blir det jente ❤

Så herlig å høre <3 Får en sterk følelse av dette, så håper det stemmer. Lykke til! :-) 

Håper ting klaffer for oss før mars.. er utålmodig etter å ha prøvd siden i sommer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Så herlig å høre <3 Får en sterk følelse av dette, så håper det stemmer. Lykke til! :-) 

Håper ting klaffer for oss før mars.. er utålmodig etter å ha prøvd siden i sommer ;-)

Ja det skjønner jeg godt 😊 Vi har prøvd i over 1 år 😕 Ble gravid i mars, men mistet like etterpå 😔 Så krysser fingrene for at det skjer snart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Grethe81 skrev:

Ja det skjønner jeg godt 😊 Vi har prøvd i over 1 år 😕 Ble gravid i mars, men mistet like etterpå 😔 Så krysser fingrene for at det skjer snart 😊

Da krysser jeg fingre for oss begge :-) I morgen skal jeg til gyn pga korte lutealfaser. Håper på progesteron og at ting skjer snart. Tror du det er håp før mars? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 11.15, Knerten <3 skrev:

Da krysser jeg fingre for oss begge :-) I morgen skal jeg til gyn pga korte lutealfaser. Håper på progesteron og at ting skjer snart. Tror du det er håp før mars? 

Heisann 😊

Beklager for at jeg ikke svarte, har hatt fullt opp dessverre.. hvordan gikk det idag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grethe81! 

Kan du spå meg vær så snill? Litt om livet sånn generelt, barn, jobb.... Er født 250876.

Kan også prøve å se tilbake 😉

Anonymkode: c5a72...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Cybele skrev:

Hvordan er syklusene dine Grethe? Vært hos Gyn? 

 

Dete kommer til å lykkes :-)

Syklusene er litt opp og ned..jeg har som regel 32 dagers syklus. Men av og til kan den komme opp i 36-40 dager.. jeg fikk påvist pcos for noen år siden. Men har vært gravid to ganger etter det, så vet jeg kan få det til 😊 

Har sjekket egglederne og de er helt perfekte 😊

Sånn som nå var dag 32 på onsdag, men har ennå ikke kommet og ingen tegn på det heller.. Så går og venter jeg 😛

Endret av Grethe81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Grethe81! 

Kan du spå meg vær så snill? Litt om livet sånn generelt, barn, jobb.... Er født 250876.

Kan også prøve å se tilbake 😉

Anonymkode: c5a72...47b

Heisann 😊

Får opp litt sorg hos deg.. er livet litt tøft akkurat nå? Ting går kanskje ikke helt sånn som du skulle ønske og det skaper sorg i hjertet ditt. Kjenner tårene har lyst til å komme 😔 

Men godt mot; ting ser lysere ut for deg fremover. Ser ut som et jobbskifte om et halvt års tid, eller kanskje litt før. En jobb du trives godt i 😊

Jeg får ikke opp noe barn på deg i nær fremtid dessverre, det kan godt være fordi du er midt oppe i en prosess med endringer i deg selv og jobbmessig.  Men har du et barn fra før? Nesten så jeg ser en gutt? Om du har flere, så er det han som er fremtredende. Har du ikke barn fra før så spørs det om det er en gutt som kommer litt frem i tid og viser seg for meg nå 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Grethe81 skrev:

Heisann 😊

Beklager for at jeg ikke svarte, har hatt fullt opp dessverre.. hvordan gikk det idag? 

Det går fint :-)

Jeg fikk lutinus mot de korte lutealfasene. Hun så på ul at jeg hadde en del egg igjen men ikke altfor mange... uff.. ser du fortsatt mars?.

Hvordan går d med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Knerten <3 skrev:

Det går fint :-)

Jeg fikk lutinus mot de korte lutealfasene. Hun så på ul at jeg hadde en del egg igjen men ikke altfor mange... uff.. ser du fortsatt mars?.

Hvordan går d med deg?

Du trenger ikke å bekymre deg for at du ikke har altfor mange egg igjen 😉  Jeg får opp mars, men kan være helt i slutten av februar også. 

Nei med meg så ser det ut som at jeg får tida mi imorgen eller dagen etter.. Så måneden her blei det nok ingenting. Men det er helt greit 😊 Så krysser fingrene for neste måned igjen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Grethe81 skrev:

Du trenger ikke å bekymre deg for at du ikke har altfor mange egg igjen 😉  Jeg får opp mars, men kan være helt i slutten av februar også. 

Nei med meg så ser det ut som at jeg får tida mi imorgen eller dagen etter.. Så måneden her blei det nok ingenting. Men det er helt greit 😊 Så krysser fingrene for neste måned igjen 😉

Tusen takk for at du beroliget meg 💗

Er det nr 3 dere prøver på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Knerten <3 skrev:

Tusen takk for at du beroliget meg 💗

Er det nr 3 dere prøver på?

Nei nr 1 for oss ilag..han har 3 fra før og jeg har 2 😉 Men ikke alle bor hos oss 😊

Så er litt etterlengtet dette barnet vi vil ha sammen ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2017 den 10.10, Anonym bruker skrev:

Noen som vil si om min sønn 23.12.04

Anonymkode: fb1f4...3d7

Heisann 😊

Jeg skal trå veldig forsiktig når det gjelder sånne ting, er ikke alle som er bevisst og kanskje vil ikke være bevisst om hvordan våre barn har det og ikke.  Men jeg føler at sønnen din sliter psykisk og har det veldig tungt. Kjenner gråten presser på 😔 Nå vet ikke jeg om hvordan gutten din har det fysisk heller, om han er frisk? Føler at han er mye syk? 

Si gjerne ifra om dette er noe du kjenner igjen eller om du føler dette er helt feil. Jeg vil ikke gå helt innpå før jeg vet om dette stemmer for deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Snøogjul skrev:

Hei Grete81! 

 

Vil du se på meg også, nå som det går mot nytt år?

Noen koselige ting du ser, helt generelt! 

28.05.84

Heisann 😊

Jeg føler du har virkelig noe å glede deg til ❤❤ Vet ikke helt hva det er, men nesten så at du vet det selv? Jeg ser et stort smil på deg og gledestårerer 😊 

Jeg ser gaver, om det er bursdag,fødsel,bryllup, det ser jeg ikke nå, men jeg ser du sitter å åpner gaver og er veldig lykkelig ❤ Er ihvertfall en feiring av noe 😊 En feiring som er litt utenom en "vanlig" bursdag. 

Gled deg! ❤❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Grethe81 skrev:

Heisann 😊

Jeg skal trå veldig forsiktig når det gjelder sånne ting, er ikke alle som er bevisst og kanskje vil ikke være bevisst om hvordan våre barn har det og ikke.  Men jeg føler at sønnen din sliter psykisk og har det veldig tungt. Kjenner gråten presser på 😔 Nå vet ikke jeg om hvordan gutten din har det fysisk heller, om han er frisk? Føler at han er mye syk? 

Si gjerne ifra om dette er noe du kjenner igjen eller om du føler dette er helt feil. Jeg vil ikke gå helt innpå før jeg vet om dette stemmer for deg ❤

Kva legger du i mykje syk ? Normal gutt på hjemme basisk men skulen er det noe som ingen får svar på. Kva får du opp vedr skule ?

Anonymkode: fb1f4...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kva legger du i mykje syk ? Normal gutt på hjemme basisk men skulen er det noe som ingen får svar på. Kva får du opp vedr skule ?

Anonymkode: fb1f4...3d7

Med mye syk så tenker jeg som i at han kanskje blir lett forkjøla og sånne ting. Han vil helst ikke gå på skolen. Så han kanskje "faker" at han er syk?

Men jeg føler at han føler at han ikke passer inn på skolen..at det er feil sort skole for han. Tror ikke det dreier seg om mobbing, men at han på en måte faller utenfor på noen områder pga "systemet" ikke passer han. Han får ikke utfolde og bruke sine evner/kreativitet på den måten han føler han har behov for. 

Kanskje lærerne føler at han ikke oppleves som skoleflink og mottakelig for den læringen de har på skolen.

Men gutten er jo flink, er bare at han føler dette er feil..at dette ikke passer inn i hans måte å gjøre ting på. Derfor "faller" han på en måte utenfor, ikke fordi han ikke kan det som de lærer,men fordi han vil ikke gjøre det på den måten.At han har en litt annen vinkel å se ting på.

Blir kanskje gående litt alene pga dette. Virker som han sliter med å finne sin plass på denne skolen siden han føler det slik han gjør. 

Men det er ingenting galt med gutten din. Han er skoleflink, men ikke alle ser det. Han er en god gutt som sliter med å finne sin plass ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snøogjul
På 20. desember 2017 den 22.24, Grethe81 skrev:

Heisann 😊

Jeg føler du har virkelig noe å glede deg til ❤❤ Vet ikke helt hva det er, men nesten så at du vet det selv? Jeg ser et stort smil på deg og gledestårerer 😊 

Jeg ser gaver, om det er bursdag,fødsel,bryllup, det ser jeg ikke nå, men jeg ser du sitter å åpner gaver og er veldig lykkelig ❤ Er ihvertfall en feiring av noe 😊 En feiring som er litt utenom en "vanlig" bursdag. 

Gled deg! ❤❤

Jeg vet ikke hva dette er feiring av, så spennende å se hva som dukker opp. Er det ingen andre ting som jeg har å glede meg til i årene som kommer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Grethe81 skrev:

Med mye syk så tenker jeg som i at han kanskje blir lett forkjøla og sånne ting. Han vil helst ikke gå på skolen. Så han kanskje "faker" at han er syk?

Men jeg føler at han føler at han ikke passer inn på skolen..at det er feil sort skole for han. Tror ikke det dreier seg om mobbing, men at han på en måte faller utenfor på noen områder pga "systemet" ikke passer han. Han får ikke utfolde og bruke sine evner/kreativitet på den måten han føler han har behov for. 

Kanskje lærerne føler at han ikke oppleves som skoleflink og mottakelig for den læringen de har på skolen.

Men gutten er jo flink, er bare at han føler dette er feil..at dette ikke passer inn i hans måte å gjøre ting på. Derfor "faller" han på en måte utenfor, ikke fordi han ikke kan det som de lærer,men fordi han vil ikke gjøre det på den måten.At han har en litt annen vinkel å se ting på.

Blir kanskje gående litt alene pga dette. Virker som han sliter med å finne sin plass på denne skolen siden han føler det slik han gjør. 

Men det er ingenting galt med gutten din. Han er skoleflink, men ikke alle ser det. Han er en god gutt som sliter med å finne sin plass ❤

Fake sjuk bruker han for å tulle lærere rundt fingeren. Men ikkje mykje fravær fra skule ca 1 uke totalt.

No har venner tatt seg opp men det er som du skriver. 

Takker for masse treff. Du traff mykje her.

Anonymkode: fb1f4...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...