Gå til innhold
Anonym bruker

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender

Anbefalte innlegg

Nordisk
2 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Jeg kommer til å få sixpack innen 24. desember😂Dette er så hysterisk morsomt, mannen tror det virkelig har rablet for meg nå😂

Man har ikke mer moro enn man lager selv, og her har DIB stått på! 😁

Jeg har hodet fullt av merkelige bilder etter 15 sider med denne julekalenderen! 🙈😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

ღTyrkiskPepperღ
4 minutter siden, Nordisk skrev:

Man har ikke mer moro enn man lager selv, og her har DIB stått på! 😁

Jeg har hodet fullt av merkelige bilder etter 15 sider med denne julekalenderen! 🙈😂

Samme her😆

Jeg var på plantasjen tidligere idag for å kjøpe julenek og noe annet. Jeg fant ikke julenek og tenkte jeg skulle spørre en av de ansatte om de hadde. Men jeg kom ikke så langt fordi i hodet mitt tenkte jeg på Jolenek med sine kålfargede øyne og gikk rundt å lo for meg selv. Turde rett og slett ikke å spørre etter det for var redd jeg skulle knekke sammen i latter og fremstå som helt gal😂 Jeg fant det til slutt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nordisk
10 minutter siden, ღTyrkiskPepperღ skrev:

Samme her😆

Jeg var på plantasjen tidligere idag for å kjøpe julenek og noe annet. Jeg fant ikke julenek og tenkte jeg skulle spørre en av de ansatte om de hadde. Men jeg kom ikke så langt fordi i hodet mitt tenkte jeg på Jolenek med sine kålfargede øyne og gikk rundt å lo for meg selv. Turde rett og slett ikke å spørre etter det for var redd jeg skulle knekke sammen i latter og fremstå som helt gal😂 Jeg fant det til slutt;)

Haha! Jeg ser det for meg!

Hadde det ikke vært fantastisk om du faktisk spurte etter Jolenek, også viste det seg at dama på Plantasjen er her på DIB, og hun svarte med et glimt i øyet «med eller uten Chateau-Briand?». 

Endret av Nordisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
oslofrk
1 minutt siden, Nordisk skrev:

Hadde det ikke vært fantastisk om du faktisk spurte etter er Jolenek, også viste det seg at dama på Plantasjen er her på DIB, og hun svarte med et glimt i øyet «med eller uten Chateau-Briand?». 

Åh! - DET ville jeg elsket!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ღTyrkiskPepperღ
5 minutter siden, Nordisk skrev:

Hadde det ikke vært fantastisk om du faktisk spurte etter Jolenek, også viste det seg at dama på Plantasjen er her på DIB, og hun svarte med et glimt i øyet «med eller uten Chateau-Briand?». 

Haha, da hadde jeg knekt sammen i latter😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gale damen
13 timer siden, Fru Banderas skrev:

Det KAN være støtende for veg(etari)anere. Hva med Blafrende Nøttestekgardin? Svaiende Soyagardin?

Svaiende Soyagardin! Det kan ikke være støende for noen, og har en fin lyd. Sug Lut - om du ikke tar det, så tinger jeg! Svaiende Soyagardin er et fantastisk navn!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

sug lut
13 timer siden, sug lut skrev:

En ting som har blitt glemt her i morobrusrusen er hva alle Eva Blaums - og enkelte andres - barn skal få til jul. Jeg snakker altså om mange barn som må få gaver:

Avec, Blenda, Glock, Bazooka, Jolenek (og hans slektninger Påskenek og Rednek), Luke, Stevia, Chateau-Briand, Lumbago, trillingene Max Factor, Pepsi Max og Maxi Pad, og deres lillesøster Maxi Cosi, samt søskenbarna deres, kusineTena  og kjønnsflytende kusinefetter Tena André.

@Evablaum, du er ansvarlig for svært mange av disse håpefulle - blir det geit på hele gjengen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
frk Nilsen

Jeg skulle forklare ulike deler av en indrefilet til mannen i går, og beste delen er chateau briand, han lurte på hvorfor jeg lo når jeg bare sto der med kjøttet likesom..... https://www.thespruce.com/chateaubriand-recipe-1375530 

....og der har vi også fyren, elsker google! https://en.wikipedia.org/wiki/François-René_de_Chateaubriand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nordisk
1 time siden, frk Nilsen skrev:

Jeg skulle forklare ulike deler av en indrefilet til mannen i går, og beste delen er chateau briand, han lurte på hvorfor jeg lo når jeg bare sto der med kjøttet likesom..... https://www.thespruce.com/chateaubriand-recipe-1375530 

....og der har vi også fyren, elsker google! https://en.wikipedia.org/wiki/François-René_de_Chateaubriand

Ser at C.B. er litt eldre enn jeg trodde. 😱Eller er dette kanskje C.B. den eldre? 👴🏻

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Giss
2 minutter siden, Nordisk skrev:

Ser at C.B. er litt eldre enn jeg trodde. 😱Eller er dette kanskje C.B. den eldre? 👴🏻

I de kretsene driver man vel med oppkalling...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nordisk
Akkurat nå, Giss skrev:

I de kretsene driver man vel med oppkalling...

Og muligens innavl...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden