Gå til innhold

The Amazing Spidermammas amazing dibber-julekalender


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk og pris for at du dukket opp igjen Spidermamma! Jeg har nemlig hørt fra relativt sikre kilder at den "litt travle dagen" din egentlig har vært et svært langt stopp i grensetollen ved Svinesund etter at du tok julehandelen i Sverige.

Hvorfor du ble stoppet, strippet og ikke minst avhørt så mange timer, vil sikkert noen spørre. Jeg skal ikke brette ut reaksjonen til tollerne som scannet deg og fant ut at du måtte ha noe gjemt i bh'en. Mine relativt sikre kilder sier at tollerne nå har fått tilbud om krisehjelp av psykolog etter at de oppdaget og gjorde forsøk på å rulle ut puppestrømpene, hvor du for moro skyld hadde plassert både det ene og det andre, i tillegg hadde du jo valgt ulike materialer i høyre og venstre rullepupp.

Hadde de ikke fått så stallsjokk av hva bh'en avslørte (måtte du velge felleskjøpets grønngule strømer til den ene?) så kunne de selvfølgelig kunnet avslørt det som ikke burde vært forsøkt tatt gjennom grønn sone i tollen... men du var heldig der. Jeg skal ikke avsløre mer...

Min relativt sikre kilde er ca. firmenning av både CB og Puppelo, men slektskapet er litt vanskelig å kartlegge siden det visstnok også er slektskap til Jolenek.

Anonymkode: 87e67...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spidermamma,

du får skrike ut om du blir bura inn, havner lenger ut på julebordsfylla enn antatt, faller i smultgryta, rømmer med en av julenissens små hjelpere (de opererer jo med masse stort utstyr, det har jeg sett på julaftens tegnefilmer) eller av andre grunner trenger vikar en dag. Du har nå jobbet her så lenge at du har opparbeidet deg visse rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luke 16. 

Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd. Hun har fått besøk av håndverkere som skal bygge opp huset deres etter en brann. En av håndverkerne er rørleggeren som pusset opp badet deres før ulykken. Det er en dyrisk tiltrekning imellom oss! fortviler Hi. Jeg må bare få det ut et sted!

Har ikke du skrevet flere tråder om dette allerede? lurer anonym bruker 2. Hi mener at anonym bruker 2 må forveksle henne med noen andre. Det er helt sikkert mange andre som har brent ned huset sitt på Luciadagen og som nå bor i telt utenfor en ronkegarasje. 

Er det innafor å invitere håndverkeren på middag? lurer Hi. AmaNdine foreslår straks en enkel ragoût au stær vert avec chapelure. Eva Blaum synes chapelure er et nydelig jentenavn, men bekymrer seg litt over at det kan være en belastning å hete 'brødsmuler' hvis man skal på ferie i Frankrike. Anonym bruker 3 mener at det går nok bra i et land hvor selv presidenten heter 'småkake'.

Lavkarboekstremist 1, 2, 3, 4.........23 skal i hvert fall aldri reise til Frankrike mer. 

Hi lurer på om håndverkere pleier å like lussekatter og hyllebærsaft. MrsRiddick sier at håndverkere er kjøtere og hyener som kaster seg over alt, enten det er mat eller kvinnfolk, håndverkere er de manneste av alle menn. Dette er IKKE til særlig hjelp for Hi som prøver å holde seg i (hore)skinnet. Soleia sier at det er tanken som teller. Dette er heller ikke til særlig hjelp for Hi, hvis hode er i fullt av tanker som er strengt imot forumets regler om håndverkerfantasier. 

Hi kommer seg raskt tilbake til virkeligheten, da mannen kommer rasende ut ifra garasjen fordi det er tomt for både hyllebærsaft og juleøl. Anonym bruker 24 sier 'hiv ham på huet og ræva ut! '. Mrs Marple mener at det er på høy tid å sette ned foten og vise mannen hvor David kjøpte juleølet. I et usedvanlig anfall av handlekraft sier Hi seg enig, og nå skal det bli andre boller. Lavkarboekstremistene blir helt fra seg igjen, og Kira blir nødt til å stenge tråden, da det står spesifikt i forumets regler at det er forbudt å true kvinner som bor i telt utenfor ronkegarasjer med diabetes 2 og for tidlig død. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Sorry, litt travelt i dag!!

Luke 15. Julegjester. 

Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd. Hver jul får de besøk av svigermor, svigerfar og mannens fetter fra Lørenskog. De blir alltid boende i to uker, de tar seg til rette og forventer at Hi skal servere dem fra morgen til kveld, mens de kritiserer henne og himler med øynene som seg hør og bør for en svigerfamilie.

Vanligvis går det forsåvidt greit, men akkurat i år kunne hi tenke seg å slippe å stelle i stand til jul, siden hun har en liten baby, i tillegg til to andre barn og en mann som ikke er særlig flink til å hjelpe til. I det siste har han bare stått med ryggen til i et hjørne av garasjen med håndklet sitt og en flaske hyllebærsaft. 

Hvordan kan hun få fortalt dem at hun ikke vil ha dem her uten å fornærme dem? De er selvsagt veldig hårsåre.

MrsRiddick sier at det kan for pokker mannen gjøre. En lavkarboekstremist mistenker at Hi har fått ME av alle lussekattene. Anonym bruker 2 mener at SELVSAGT tar man imot familien sin, og der det er hjerterom er det husrom. Hi lurer på om det er innafor å plassere gjestene i teltet, sammen med Hi og ungene, da mannen helst vil ha litt privatliv i garasjen. Anonym bruker 3 lurer på om fetteren fra Lørenskog heter Trygve. Er'n no' kjekk? lurer Musemorbid. 

Fetteren fra Lørenskog likner på en filmstjerne, sier Hi. Musemorbid blir i fyr og flamme og prøver å invitere seg selv med på julefeiring hos Hi, helt til Hi informerer om at det er Bud Spencer som er filmstjernen. Mrs Marple sier at nå er det på høy tid å fortelle mannen hvor juletreet skal stå. Marriet mener at mannen til Hi mangler baller som ikke tør å ta praten med sine egne foreldre. Hi forsvarer mannen sin med at han er faktisk veldig flink med barna, og det er ikke hans feil at han bare har en testikkel. Eva Blaum lurer på om testikkel er et fint guttenavn (men hvor kommer det fra??).

Sug lut synes det er på høy tid å fornærme noen etter at hun pådro seg et hyggelig kompliment fra en anonym bruker, så hun smeller til med et 'jesus i åkeren! ' for å hisse på seg bønder og kristenfolk. Det blir helt stille fra bøndene og kristenfolket. En lavkarboekstremist mener at det er veldig mye karbohydrater i en sånn åker, ikke rart at Jesus døde så ung. Stjerna prøver å punktere diskusjonen ved å be alle om å holde fred, det finnast viktigare ting her i verda enn Jesus og karbohydratar, og både kristenfolket og lavkarboekstremistene blir helt i harnisk. Anonym bruker 3, 4, 5...........37 skriver rasende innlegg med STORE BOKSTAVER, helt til Kira ser seg nødt til å gripe inn, da det selvsagt er helt imot forumets regler å være ekkel mot Stjerna. Stjerna får et gavekort fra  festogmoro.no som trøst, og julefreden senker seg atter over forumet. 

Stjerna synes forøvrig også at det ikkje er så farleg å fornærme folk, det er forbausande effektivt med tanke på å sleppe julegjestar 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 16. 

Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd. Hun har fått besøk av håndverkere som skal bygge opp huset deres etter en brann. En av håndverkerne er rørleggeren som pusset opp badet deres før ulykken. Det er en dyrisk tiltrekning imellom oss! fortviler Hi. Jeg må bare få det ut et sted!

Har ikke du skrevet flere tråder om dette allerede? lurer anonym bruker 2. Hi mener at anonym bruker 2 må forveksle henne med noen andre. Det er helt sikkert mange andre som har brent ned huset sitt på Luciadagen og som nå bor i telt utenfor en ronkegarasje. 

Er det innafor å invitere håndverkeren på middag? lurer Hi. AmaNdine foreslår straks en enkel ragoût au stær vert avec chapelure. Eva Blaum synes chapelure er et nydelig jentenavn, men bekymrer seg litt over at det kan være en belastning å hete 'brødsmuler' hvis man skal på ferie i Frankrike. Anonym bruker 3 mener at det går nok bra i et land hvor selv presidenten heter 'småkake'.

Lavkarboekstremist 1, 2, 3, 4.........23 skal i hvert fall aldri reise til Frankrike mer. 

Hi lurer på om håndverkere pleier å like lussekatter og hyllebærsaft. MrsRiddick sier at håndverkere er kjøtere og hyener som kaster seg over alt, enten det er mat eller kvinnfolk, håndverkere er de manneste av alle menn. Dette er IKKE til særlig hjelp for Hi som prøver å holde seg i (hore)skinnet. Soleia sier at det er tanken som teller. Dette er heller ikke til særlig hjelp for Hi, hvis hode er i fullt av tanker som er strengt imot forumets regler om håndverkerfantasier. 

Hi kommer seg raskt tilbake til virkeligheten, da mannen kommer rasende ut ifra garasjen fordi det er tomt for både hyllebærsaft og juleøl. Anonym bruker 24 sier 'hiv ham på huet og ræva ut! '. Mrs Marple mener at det er på høy tid å sette ned foten og vise mannen hvor David kjøpte juleølet. I et usedvanlig anfall av handlekraft sier Hi seg enig, og nå skal det bli andre boller. Lavkarboekstremistene blir helt fra seg igjen, og Kira blir nødt til å stenge tråden, da det står spesifikt i forumets regler at det er forbudt å true kvinner som bor i telt utenfor ronkegarasjer med diabetes 2 og for tidlig død. 

Fantastisk herrlig 🤣

Sitter på verandaen på Granka (syden altså for dere som ikke to'g han) 

Og ler meg skakk. 

Og nei, det er ikke vina. Har bare kommet til glass nr 2 🍷🍷

Beste underholdninga jeg har hatt på ferie 👍

Og dere som tenker å kontakte bv der nede fordi mor koser seg med 🍷 

Bare slapp av. Junior skal feire jul hos far 🎄🎅 

 

Anonymkode: de2d6...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Luke 16. 

Anonym bruker 1 spør erfarne dibbere om råd. Hun har fått besøk av håndverkere som skal bygge opp huset deres etter en brann. En av håndverkerne er rørleggeren som pusset opp badet deres før ulykken. Det er en dyrisk tiltrekning imellom oss! fortviler Hi. Jeg må bare få det ut et sted!

Har ikke du skrevet flere tråder om dette allerede? lurer anonym bruker 2. Hi mener at anonym bruker 2 må forveksle henne med noen andre. Det er helt sikkert mange andre som har brent ned huset sitt på Luciadagen og som nå bor i telt utenfor en ronkegarasje. 

Er det innafor å invitere håndverkeren på middag? lurer Hi. AmaNdine foreslår straks en enkel ragoût au stær vert avec chapelure. Eva Blaum synes chapelure er et nydelig jentenavn, men bekymrer seg litt over at det kan være en belastning å hete 'brødsmuler' hvis man skal på ferie i Frankrike. Anonym bruker 3 mener at det går nok bra i et land hvor selv presidenten heter 'småkake'.

Lavkarboekstremist 1, 2, 3, 4.........23 skal i hvert fall aldri reise til Frankrike mer. 

Hi lurer på om håndverkere pleier å like lussekatter og hyllebærsaft. MrsRiddick sier at håndverkere er kjøtere og hyener som kaster seg over alt, enten det er mat eller kvinnfolk, håndverkere er de manneste av alle menn. Dette er IKKE til særlig hjelp for Hi som prøver å holde seg i (hore)skinnet. Soleia sier at det er tanken som teller. Dette er heller ikke til særlig hjelp for Hi, hvis hode er i fullt av tanker som er strengt imot forumets regler om håndverkerfantasier. 

Hi kommer seg raskt tilbake til virkeligheten, da mannen kommer rasende ut ifra garasjen fordi det er tomt for både hyllebærsaft og juleøl. Anonym bruker 24 sier 'hiv ham på huet og ræva ut! '. Mrs Marple mener at det er på høy tid å sette ned foten og vise mannen hvor David kjøpte juleølet. I et usedvanlig anfall av handlekraft sier Hi seg enig, og nå skal det bli andre boller. Lavkarboekstremistene blir helt fra seg igjen, og Kira blir nødt til å stenge tråden, da det står spesifikt i forumets regler at det er forbudt å true kvinner som bor i telt utenfor ronkegarasjer med diabetes 2 og for tidlig død. 

Anonym 25 anbefaler at hi legger mannens kosthold om for å komme agressionsproblemene til livs. Hun legger ved en link til en tvilsom amerikansk helseguru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Giss skrev:

Anonym 25 anbefaler at hi legger mannens kosthold om for å komme agressionsproblemene til livs. Hun legger ved en link til en tvilsom amerikansk helseguru.

Elina sier veganisme vil løse problemet for ingen veganere er aggressive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sug lut skrev:

Elina sier veganisme vil løse problemet for ingen veganere er aggressive.

Det kan hun gjerne si, men sant er det ikke.

Har du noen gang sett en veganer som har blitt tvunget til å se noen stappe ansiktet med pølser og kjøttkaker? Aggressiv er bare forbokstaven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Det kan hun gjerne si, men sant er det ikke.

Har du noen gang sett en veganer som har blitt tvunget til å se noen stappe ansiktet med pølser og kjøttkaker? Aggressiv er bare forbokstaven.

Har du lest tilpass julemiddag-tråden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Har du lest tilpass julemiddag-tråden...?

Må det nå, skjønner jeg!

Jeg satt i en bil med en svenske, en danske, en østerriker og en nederlender (høres ut som en vits) på vei til et bryllup i Belgia for to år siden - ja, det er irrelevant informasjon men det var en morsom setting - og alt var fint helt til dansken sa at han hadde kjørt på et rådyr for noen år siden, og nederlenderen sa hun var veganer og ba ham stoppe å fortelle, hvorpå dansken da med enda mer innlevelse fortalte om den flotte middagen han hadde laget ut av det uheldige dyret, og stemningen fra det øyeblikket og til bryllupet var over var mildt sagt ukoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.12.2017 den 20.45, Nordisk skrev:

Hva med fransk åpning for de som liker å blafre med biffgardinene? 😁

Det skal bli mitt nye nick: Blafrende Biffgardin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sug lut skrev:

Det skal bli mitt nye nick: Blafrende Biffgardin.

Det KAN være støtende for veg(etari)anere. Hva med Blafrende Nøttestekgardin? Svaiende Soyagardin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sug lut skrev:

Det skal bli mitt nye nick: Blafrende Biffgardin.

Hørest ut som en heller tvilsom superhelt. 🙊

Gleder meg til den første Marvelfilmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Banderas skrev:

Det KAN være støtende for veg(etari)anere. Hva med Blafrende Nøttestekgardin? Svaiende Soyagardin?

«Mrs Loose-hanging labia-curtains» for de fremmedspråklige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, the amazing spidermamma skrev:

Sug lut synes det er på høy tid å fornærme noen etter at hun pådro seg et hyggelig kompliment fra en anonym bruker, så hun smeller til med et 'jesus i åkeren! ' for å hisse på seg bønder og kristenfolk. Det blir helt stille fra bøndene og kristenfolket. En lavkarboekstremist mener at det er veldig mye karbohydrater i en sånn åker, ikke rart at Jesus døde så ung.

HAHAHAHA denne må jeg ha oversett - så det er derfor Jesus aldri ble bestefar-Jesus, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som har blitt glemt her i morobrusrusen er hva alle Eva Blaums - og enkelte andres - barn skal få til jul. Jeg snakker altså om mange barn som må få gaver:

Avec, Blenda, Glock, Bazooka, Jolenek (og hans slektninger Påskenek og Rednek), Luke, Stevia, Chateau-Briand, Lumbago, trillingene Max Factor, Pepsi Max og Maxi Pad, og deres lillesøster Maxi Cosi, samt søskenbarna deres, kusineTena  og kjønnsflytende kusinefetter Tena André.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Det KAN være støtende for veg(etari)anere. Hva med Blafrende Nøttestekgardin? Svaiende Soyagardin?

Blafrende Erstatningsmatgardin, det bør vel ikke støte noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bare Blafrende Buffetgardin? Og hvis det er nødvendig å spesifisere kan man utdype med Blafrende varme og kalde retter for alle allergikere og intolerante mennesker uavhengig om intoleransen er tarmreaksjons-, menneskesyns- eller religionsorientert, frukt, grønt, kjøtt, soya og sjømat, noe for alle, med andre ord-buffetgardin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å få sixpack innen 24. desember😂Dette er så hysterisk morsomt, mannen tror det virkelig har rablet for meg nå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...