Gå til innhold

Når begynner jenter med deo?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har gutter, ikke jenter. Ene begynte å lukte skikkelig svette da han var sju. Den andre startet med deo da han var 11, mest fordi «alle andre» bruker det, han lukter nesten aldri svette. 

Anonymkode: f1b2b...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei på 10 og ei på snart 13. Yngste bruker deo, begynte i sommer. Eldste har aldri luktet, og kommer til å få deodorant når behovet melder seg. (Eller når hun ønsker fordi "alle andre" bruker det)

Anonymkode: 305e3...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynte eldste når hun var rundt 10år, hun trenget ikke like mye som lillesøster som var 8år og startet med det. Lillesøsterr r aktiv fra morgen til kveld, så når hun selv merket hun begynte å svette anderledes startet hun. Tidligere ble hun svett og varm over hele henne, nå begynte det å bli mest under armene. 

Anonymkode: 50aca...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min eldste er 10 og har ikke begynt, men jeg tror omtrent halvparten i klassen har begynt eller burde ha begynt nå. Tenker å la det være til jenta begynner å lukte eller evt vil ha det selv, foreløpig er det lite lukt og ingen interesse. 

Anonymkode: 0eb3d...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste jente er 10 og bruker ikke, er ikke antydning til pubertet der enda, sped og lita jente dette.

Men hun har jo venninner i klassen som har bådde pupper og svettelukt, og de bruker selvfølgelig.

 

Anonymkode: 49bbc...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...