Gå til innhold

Soverom 17 kvm. Bygge walk in eller ha skyvedørgarderobe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Rommer er 17 kvm og rektangulert. Walk in blir i tilfelle i en kortenden og tar da 6 kvm av rommet

Anonymkode: 24f99...37f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skyvedørsgarderobe!

Ellers blir jo soverommet bare 11 kvm, og det er lite når du i utgangspunktet har et rom som er ok i størrelse.

Anonymkode: 376c7...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke delt av rommet for ha kleskott (walk in er et idiotbegrep). Hadde du hatt et eget rom som du ikke trengte til noe annet, så stiller det seg annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt enig i svarene over. Skyvedør er upraktisk fordi du ikke får oversikt over alle klærne samtidig. Klær er støvete, og med WIC så holdes støvet inni der og flyr ikke rundt på soverommet. Hvis jeg skulle hatt vanlig skap, så ville jeg hvertfall hatt med skapdører.

Anonymkode: ad586...021

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, sug lut skrev:

Forresten kan jeg akseptere både garderobe og kleskott - bare ikke walk in closet.

... og så har du det tullete ordet «en suite» som er blitt så populært. Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ikke helt enig i svarene over. Skyvedør er upraktisk fordi du ikke får oversikt over alle klærne samtidig. Klær er støvete, og med WIC så holdes støvet inni der og flyr ikke rundt på soverommet. Hvis jeg skulle hatt vanlig skap, så ville jeg hvertfall hatt med skapdører.

Anonymkode: ad586...021

Hvorfor skal man se alle klærne samtidig? Jeg trenger da ikke se kjolene mine når jeg har valgt bukse for dagen? Og jeg trenger aldri se mannens truser, han har hyller i motsatt ende av meg. 

HI, antar du har et rom som er 3 meter bredt nesten. 2X3 meter som du tenker til garderobe gir deg ikke muligheten til å gå inn og ha klær der samtidig. Det blir uansett bare plass til klær på en vegg og så har du kastet bort 3 kvm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...