Gå til innhold

Hvordan forventer du at barnehagen møter deg når du tar opp et problem med dem?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva hadde du gjort dersom de mistrodde deg og ikke var enige i problemet? Hvis det var et problem du har latt "skure og gå", men ikke kan la skure og gå noe mer... 

Anonymkode: ae050...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg svarer på spørsmålet i overskriften og ikke i innlegget. Jeg forventer og bli tatt seriøst, og det har absolutt blitt de gangene jeg har tatt opp noe. Over all forventning faktisk. En gang tok jeg opp at et barn i barnehagen var et problem, og da fikk jeg innkalling til møte med en gang, selv om problemene ikke dreide seg hovedsakelig bare rundt mitt barn. Da satte de i gang tiltak for at mitt barn skulle få en bedre hverdag, og fikk veldig god oppfølging. En annen gang tok jeg opp noe annet, og dette tok personellet opp under samlingen samme dagen. Alle problemer blir tatt på høyeste alvor med fantastisk oppfølging! Hvis jeg sender en mail og bare nevner noe som egentlig er en  bagatell, så inkaller daglig leder til møte med pedleder+daglig leder. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 8cb4c...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg svarer på spørsmålet i overskriften og ikke i innlegget. Jeg forventer og bli tatt seriøst, og det har absolutt blitt de gangene jeg har tatt opp noe. Over all forventning faktisk. En gang tok jeg opp at et barn i barnehagen var et problem, og da fikk jeg innkalling til møte med en gang, selv om problemene ikke dreide seg hovedsakelig bare rundt mitt barn. Da satte de i gang tiltak for at mitt barn skulle få en bedre hverdag, og fikk veldig god oppfølging. En annen gang tok jeg opp noe annet, og dette tok personellet opp under samlingen samme dagen. Alle problemer blir tatt på høyeste alvor med fantastisk oppfølging! Hvis jeg sender en mail og bare nevner noe som egentlig er en  bagatell, så inkaller daglig leder til møte med pedleder+daglig leder. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 8cb4c...755

Det høres veldig bra ut.

Anonymkode: ae050...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo veldig an på hva det gjelder og hvor alvorlig det er, men forventer å bli møtt på en ordentlig måte og at vi kan snakke om det som er problemet, evt ha et møte og prøve å få til en løsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo veldig på hva problemet er? Hvorfor tror de ikke på deg? Og hvordan tok du opp problemet? 

Anonymkode: 51c26...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt opp forskjellige problemer i bhg, det har vært møter etter møter. De har aldri lagt seg flat og sagt beklager for servicen du har fått fra oss som var dårlig. Jeg ga meg ikke, til slutt begynte de å nevne barnevernet til meg om jeg ikke ga meg 

Anonymkode: 4c9f7...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...