Gå til innhold

Dere som sender barna for å feire bursdagen alene med venner ute.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er fint om dere kan lære barna folkeskikk og respekt for andre først. Vi skulle ha en rolig middag på restaurant i går, men der var det seks gutter i 12-års alderen (antar jeg),  uten foreldre, som skulle feire bursdag til en av guttene. De pratet ekstremt høyt, ropte, løp frem og tilbake, dyttet på hverandre og var generelt til stor sjenanse for andre gjester. 

Anonymkode: 91f04...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en lørdagskveld? 

Jeg har barn på 14 og 16 år, så noen bursdager har det vært på peppes o.l, men aldri i helgene. 

Føler det er litt høyere toleransegrense for at en gjeng ungdommer tøyser på sitt vis en tirsdag klokken 18 enn en lørdagskveld 

Jeg har selvfølgelig lært ungene mine både folkeskikk og å ta hensyn (og formaner dem før de går ut) , men jeg kan ikke garantere at de alltid husker det når en gjeng hauser hverandre opp. 

Anonymkode: 4636e...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skal spise på restaurant uten mine småbarn går jeg på steder det garantert ikke er barn og ungdommer.

Tenåringer er tenåringer...de lager lyd.

Anonymkode: 8f759...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange drittunger og tafatte foreldre. Til og med i bursdager der mor eller far er med sitter de bare på ræva og smiler overbærende av djevelungen sin som ødelegger for alle, hyler, sloss og er helt bajas. Sist bursdag jeg var med måtte jeg fysisk holde en unge igjen som plaget bursdagsbarnet og moren bare trakk på skuldrene. Han blir aldri invitert hjem til oss! Ingen synes det er sjarmerende og det er din oppgave og oppdra ungen din selv.

og alle de som bare leverer ungen på døra og stikker, selv om de vet at de leverer en apekatt som blir mislikt av alle. Stort irritasjonsmoment!

Anonymkode: 1e24e...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...