Gå til innhold

Knert en snørrunge til jul!


sug lut

Anbefalte innlegg

Det er advent, det er førjulstid, det er på tide med Christmas Brats. Det er fantastisk tilfredsstillende å ta en runde eller hundre med knerting av snørrunger, dette hører med til den søte førjulstid og er dessuten en god, gammel DIB-tradisjon, ikke sant @Fru Banderas?

http://yourforum.gr/InvisionBoard/index.php?autocom=arcade&do=play&gameid=7238

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

26 minutter siden, Fru Banderas skrev:

Første score på 5.994, på fire minutter! Men fikk ikke lagret navnet mitt noe sted :-(

Tror deg uansett. Dette er en nobel sport med ære og respekt. Og bare vent til jeg kommer på en pc som ikke må tenke seg om for hvert trykk. Eksamen er bare å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, godt forsøk fra dere begge! 😜 Første score på 10862 og 308 unger drept. Dere får stå på, kanskje dere klarer å ta meg igjen innen jul! 😗
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, sug lut skrev:

Var det jeg mente å huske ja. Råskinn. Men bare vent... 😈

Må oppjustere til 12519 og 362. Ellers er det er ikke uten grunn at jeg kalles mobilspillavhengig (jeg hadde egentlig tenkt å starte på avrusning, etter ønske fra han som plages mest av avhengigheten, men det blir vanskelig når det stadig dukker opp nye spill!!!!). Med andre ord skal det litt til for å komme opp på mitt nivå. 😎  Ønsker dere allikevel lykke til! 

Endret av beef sister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg følger dere opp i disse juletider - hvordan går spillingen?

Samtidig kan jeg informere om at jeg tidligere i dag tok min tredje runde med spillet, og at resultatet av det ble en highscore som ville ha satt meg på førsteplass (jada, 15252 og 502 unger) dersom jeg faktisk hadde hatt registrert konto der inne. Så jeg tror vel egentlig vi like så godt kan kåre meg som vinner allerede nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tro du er vinneren over alle vinnere, faktisk. Men det er på walkover, jeg får ikke spilt på jobb (pussig nok er det ikke avsatt arbeidstid til sånt) og hjemme-pc'en suger ballehår, den må tenke seg om hvis den skal gjøre noe mer avansert enn å skrive (det hender den må tenke på hver bokstav). Så da får vi se om det er mer futt i @Fru Banderas,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Bare nevner jeg er syk som faen og har vært våken i under fem timer til sammen siden søndag kveld.

Gru dere til jeg våkner til liv igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...