Gå til innhold

August 2018


Mamma til 3?

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Sofapute skrev:

Er absolutt alle kvalmne her?? 🙈😂

Kvalm nesten konstant! Kvalm når jeg er sulten, kvalm når jeg spiser, og kvalm etter å ha spist. En periode mellom er det ikke kvalme, før jeg blir sulten igjen 🤷🏼‍♀️ Spiser vanvittig mye, men klarer fortsatt ikke å unngå at jeg bli sulten 🤢

Vanskelig å gjøre noe med dette, men spyr heldigvis ikke så veldig ofte 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Sofapute skrev:

Er absolutt alle kvalmne her?? 🙈😂

Virker sånn 😅 Jeg spyr som en gris...

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sofapute skrev:

Og jeg har to inne der :P burde vel vært i dårligst form av alle, hehe :)

 

 

Ååh, spennende😁😁 Grattis😍 

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært kvalm og svimmel. Mest på kveldene. D begynner å avta nå som jeg  snart er i uke 12. Deilig. Har mere søtbehov. Tar meg ofte sjokolade. 

Anonymkode: cd4c8...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har vært kvalm og svimmel. Mest på kveldene. D begynner å avta nå som jeg  snart er i uke 12. Deilig. Har mere søtbehov. Tar meg ofte sjokolade. 

Anonymkode: cd4c8...a44

Huff.. det ER så ubehagelig. Jeg er 10+2 idag og for første gang på lenge har jeg følt meg fin og ikke kastet opp :o spent på morgendagen.. 🙈

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her med foreløpig termin 21. august :)

Vi gleder oss til en lillesøster eller lillebror.

Formen er stort sett bra, men litt trøttere enn før. Frister plutselig ikke med kaffe og sjokolade, mens smågodt som jeg ellers ikke liker har jeg veeeldig lyst på. Har alltid vært litt skeptisk til disse endringene i lyster, men må innse at det stemmer. ....

Endret av <Lykkeliten>
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så tett i nesa nå at jeg tror jeg dauer 😂 Flere i samme båt? 

Anonymkode: c4beb...4b0

Jeg og! Har vært konstant tett i nesa siden uke 6 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, <Lykkeliten> skrev:

Melder meg inn her med foreløpig termin 21. august :)

Vi gleder oss til en lillesøster eller lillebror.

Formen er stort sett bra, men litt trøttere enn før. Frister plutselig ikke med kaffe og sjokolade, mens smågodt som jeg ellers ikke liker har jeg veeeldig lyst på. Har alltid vært litt skeptisk til disse endringene i lyster, men må innse at det stemmer. ....

Velkommen :) Ja det er helt rart hvordan det endres. Jeg har så lyst på kokt fisk og rogn, det samme hadde jeg i forrige svangerskap. Og hvis det er noe jeg egentlig IKKE liker, så er det rogn!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Glitrerose skrev:

Velkommen :) Ja det er helt rart hvordan det endres. Jeg har så lyst på kokt fisk og rogn, det samme hadde jeg i forrige svangerskap. Og hvis det er noe jeg egentlig IKKE liker, så er det rogn!!!!!!

Takk! Holder en sunnhetsknapp på kokt fisk framfor smågodt. Heldigvis er viljestyrken relativt sterk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om jeg skal tørre å melde meg inn her nå :) 8+6 i dag så i følge appen har jeg termin 26 august. Ålreit å snakke med andre her inne som er like langt :) fram til nå har jeg gått en del kvalm hele dagen, men akkurat i dag avtok alle mine symptomer. Så blir jo sykt nærvøs da. Men er veldig tett i nesa og har fortsatt mensenlignende smerter....

Åssen symptomer har dere?

Jeg har heldigvis ikke lyst på no søtsaker, men grillkryddra mat er inn nå 🙈 og egg som jeg alltid har likt blir jeg dårlig av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 12 å kjenner lite til menssmerter nå. Men rundt uke 8 var d mye murringer. Også plutselig en dag er d ingen symptomer . Så prøv å ikke vær nervøs 😁 d er nok helt normalt.

Anonymkode: cd4c8...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare tenke positivt :) vurderer å kontakte en priv ul når jeg er i uke 12, får ikke time til UL før i april, syns det er alt for lenge å vente 🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 17.1.2018 den 12.54, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Jeg lurer på om jeg skal tørre å melde meg inn her nå :) 8+6 i dag så i følge appen har jeg termin 26 august. Ålreit å snakke med andre her inne som er like langt :) fram til nå har jeg gått en del kvalm hele dagen, men akkurat i dag avtok alle mine symptomer. Så blir jo sykt nærvøs da. Men er veldig tett i nesa og har fortsatt mensenlignende smerter....

Åssen symptomer har dere?

Jeg har heldigvis ikke lyst på no søtsaker, men grillkryddra mat er inn nå 🙈 og egg som jeg alltid har likt blir jeg dårlig av. 

Jeg var på tidlig ultralyd i starten av januar, det var veldig kjekt, og noe jeg vil anbefale ❤ Jeg var også kjempebekymret, mistet kvalmen og alle symptomene, og var nesten sikker på at det var noe galt.

Fikk se en fin sprellende baby, som viftet med armer og bein, og fikk høre hjertelyden. Bestill deg en time dersom du er bekymret, det roet ihvertfall meg veldig.  Ca 1 uke etter ultralyden kom symptomene tilbake - kvalm, vonde pupper, tett nese, kjempetrøtt og hele bøtteballetten 😂

Legen sa at jeg var nok 1 uke lenger enn jeg trodde, så i dag er jeg i uke 13 (hvis jeg har skjønt disse ukene riktig 😉)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Får bare tenke positivt :) vurderer å kontakte en priv ul når jeg er i uke 12, får ikke time til UL før i april, syns det er alt for lenge å vente 🙈🙈

Jeg var på privat ul i uke 8.

Anonymkode: cd4c8...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 12. Gravid før 3 . Gang. Lurer på om flere føler de har mage? D har jeg, er iallefall oppblåst. Syns d er tidlig men magen står rett ut..

Anonymkode: cd4c8...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hjertesprett skrev:

 

Jeg var på tidlig ultralyd i starten av januar, det var veldig kjekt, og noe jeg vil anbefale ❤ Jeg var også kjempebekymret, mistet kvalmen og alle symptomene, og var nesten sikker på at det var noe galt.

Fikk se en fin sprellende baby, som viftet med armer og bein, og fikk høre hjertelyden. Bestill deg en time dersom du er bekymret, det roet ihvertfall meg veldig.  Ca 1 uke etter ultralyden kom symptomene tilbake - kvalm, vonde pupper, tett nese, kjempetrøtt og hele bøtteballetten 😂

Legen sa at jeg var nok 1 uke lenger enn jeg trodde, så i dag er jeg i uke 13 (hvis jeg har skjønt disse ukene riktig 😉)

Å så spennende ❤️❤️ fikk en kvalmebølge på jobb i sta, men det kan å være fordi jeg har no influensa lignende greier 😥 men ja, skal ringe inn til mandag, for da er han ultralyd mannen ferdig på ferie. Men takk for svar :) Så gøy at du er lengre på vei. Jeg bare antar jeg er 8+6, eller 9 i dag da!!! Pga siste mens var 17 nov. Så blir jo gøy å sjekke det ut og om det er no liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var på privat ul i uke 8.

Anonymkode: cd4c8...a44

Jeg får slenge meg på tlfn og ringe til mandag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 16.54, Anonym bruker skrev:

Er i uke 12. Gravid før 3 . Gang. Lurer på om flere føler de har mage? D har jeg, er iallefall oppblåst. Syns d er tidlig men magen står rett ut..

Anonymkode: cd4c8...a44

Jeg er 3. gangs og har fått mage. Fikk det tidlig denne gang, men ikke så tidlig som med nr to. Det er 4.5 år mellom nr 1 og 2, og hele 8.5 mellom nr 2 og 3 nå. 

Er nesten flat på morgenen,  men etter frokost så popper den ut :P lurer på hvor det vil ende! 😂 er 12+3 med tvillinger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 16.54, Anonym bruker skrev:

Er i uke 12. Gravid før 3 . Gang. Lurer på om flere føler de har mage? D har jeg, er iallefall oppblåst. Syns d er tidlig men magen står rett ut..

Anonymkode: cd4c8...a44

Jeg har skikkelig mage på kvelden, heldigvis ikke så mye på formiddagen når jeg er på jobb. Men jeg kjenner at jeg begynner å slite med å holde den inne nå, det blir greit når det blir offentlig og jeg bare kan slippe den ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 16.54, Anonym bruker skrev:

Er i uke 12. Gravid før 3 . Gang. Lurer på om flere føler de har mage? D har jeg, er iallefall oppblåst. Syns d er tidlig men magen står rett ut..

Anonymkode: cd4c8...a44

Er førstegangsgravid og har ikke fått noe særlig mage. Er 11+1 nå. Har gått ned 6 kg så det hjelper vel ikke så veldig på saken😂

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen har har vært borti at når man tørker seg etter å tissa, så er papiret knall gult. Ikke no slimaktig, men veldig knæsj gult. Noen som veit hva dette er??🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...