Gå til innhold

Vanskelig avgjørelse


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har to barn, hvor yngste er 1 år. Har blitt gravid igjen, med nr tre. Det er så vanskelig. Jeg burde vært kjempe glad. Jeg og samboer har jobb, leilighet og ting i "orden". Bortsett fra at vi har litt liten plass. Vi er fortsatt slitne etter kolikk, nattevåk og barnehagestart på yngstemann. Som har ført til mye sykdom. Jeg føler meg så sliten og egoistisk, men jeg orker ikke en til nå. Jeg skulle så gjerne ønske at jeg fikk det til. Det er så vanskelig. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: f7a3d...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk litt lenger frem en akkurat nå... For kortsiktig så må man da klare å bite tennene sammen og stå i "småbarnstiden". Hvordan ville du følt det om 5år?!

Har dere økonomi til det, og er et team, så husk at dette er en veldig veldig kort del av livet. Ja, første året er tøft, men så løsner det ofte mer og mer etterhvert (taler av erfaring med "ørebarn". Vi var slitne vi 🙈)

...å være sliten (som er situasjonsbetinget ) syntes jeg er svak grun for abort, for å være ærlig.

Anonymkode: 2b095...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal snakke med mannen din og se hva dere finner ut i lag jeg. 

Etter et så hardt år er det ikke sikkert dette er rett for dere. Ingen skal gi dere grunn til å beholde eller ei utenom dere.

Her stiller vi i en helt annen båt. Vi har 3 barn og jeg fant ut i går at jeg venter nummer 4. Kun jeg har jobb. Vi har liten plass, leier og ikke alt på plass kan du si...

Men jeg har tatt abort før da psyken min var i kjelleren etter kreft. Så selv om jeg ønsket å beholde så var ikke kropp og spyke klar for det. MEN, jeg har slitt i lange tider etter dette, så uansett om ikke noe er på plass her nå.. Tror neppe jeg greier abort igjen. Og ja jeg skal steriliseres rett etter denne fødselen.

 

Masse lykke til, og håper dere finner det rette valget for dere ;)

Anonymkode: c5039...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Ønsker deg lykke til med nr fire. Forstår godt at det var vanskelig å gjøre det forrige gang. Jeg vet ikke om jeg greier å gjøre det. Jeg kommer nok alltid til å tenke, at noen mangler, kunne vært her. Spesielt fordi jeg allerede har to nydelige barn. 

Anonymkode: f7a3d...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...