Gå til innhold

Finnes det barnehager som ikke åpner før kl 7.30?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser at dette blir nevnt i en annen tråd. Det må da være utrolig upraktisk for mange yrkesgrupper. 

Så, hva er åpningstiden i deres barnehage? Og hvor i landet er dette?

Jeg bor i en liten by på Vestlandet med både industri og sykehus, og åpningstidene i alle barnehagene er 6.45-16.15. 

Anonymkode: 8576d...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

7.30 til 16.15, sørlandet, og helt håpløst. Jeg har måttet søke om kortere arbeidstid grunnet omsorg for små barn så jeg kan gå fra jobb 15.45. Jeg rekker det ikke om jeg er på jobb til 16.

Anonymkode: a7dac...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6.45-17.00. Bygd på vestlandet. Nabobarnehagen er åpen 6.30-17 da det er foreldre der som har behov for tidligere åpning.

Det må sies at når det er mannen som leverer er barna der 7.15 og ofte de første som kommer. Når han henter 16.30 er de ofte siste som er igjen.

Anonymkode: 91824...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Her i kommunen er alle bhg åpne 07.30-16.30. Litt rart siden dette er en kommune hvor veldig mange pendler. 

Anonymkode: cd85c...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnehagen eldste gikk i 07.30-16.30. Kunne åpne 07.15 ved behov. Samme åpningstid i alle kommunale barnehager da.

Barnehagen minste gikk i 07.15-16.15. Kunne åpne 07.00 ved behov. De siste årene var det fast åpningstid fra 07.00. (privat barnehage)

Finnmark.

Anonymkode: e59dd...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordland her. Aldri hørt om noe barnehage som åpner så sent som 0730. 

Alle barnehagene jeg har jobbet i har også hatt 07-1630. :)

Anonymkode: 69fb4...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7:00-17:00. Den har i tillegg åpen alle normale arbeidsdager, og er kun stengt på helligdager. Privat barnehage.

Anonymkode: 928d8...519

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...