Gå til innhold

Hjeeelp.. han kommer alt for fort!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Holder på med en fyr jeg liker veldig godt, men som tilsynelatende ser ut til å like meg enda mer. Tenkte overhodet ikke over det første gangen, eller andre gangen, men den femte og sjette gangen har begynt å gjøre meg skeptisk. Han sier han ikke pleier å komme så fort, og jeg får ta det som et kompliment, men jeg vet ikke om jeg tror helt på det. Jeg rekker ikke å komme på 30 sekunder hvor han må ta "pauser" for å holde igjen i tillegg! Jeg er i overkant glad i sex, så føler litt på at det kan bli en dealbreaker for meg :blink:

*Huske anonymknappen* 

Anonymkode: ff9fe...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde jeg virkelig ikke orket. Får ikke mye lyst på sex når det eneste du får er frustrasjon og ekkel gugge mellom bena.

Han er så gammel nå at han burde virkelig forstå selv at han må jobbe med utholdenheten.

Har han ikke hatt kjærester før som har sagt i fra?

Anonymkode: 68afe...6a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det hadde jeg virkelig ikke orket. Får ikke mye lyst på sex når det eneste du får er frustrasjon og ekkel gugge mellom bena.

Han er så gammel nå at han burde virkelig forstå selv at han må jobbe med utholdenheten.

Har han ikke hatt kjærester før som har sagt i fra?

Anonymkode: 68afe...6a5

Jeg har ikke snøring. Kjenner bare til en eks av ham, og hun ser ut som hufsa i mummitrollet. Mulig hun var fornøyd.

Han er jo så flink ellers i senga... Men å fingre meg til en orgasme er jo noe jeg kan gjøre sjøl :ph34r:

Anonymkode: ff9fe...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sexen er ferdig når det har gått for han, så er det jo ikke så moro, men det er jo mye han kan gjøre for din nytelse etter at han er ferdig. Ellers så kan han jo prøve med dobbel kondom. Det setter ned følsomheten en del så han kanskje holder litt lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Himmel og hav skrev:

Om sexen er ferdig når det har gått for han, så er det jo ikke så moro, men det er jo mye han kan gjøre for din nytelse etter at han er ferdig. Ellers så kan han jo prøve med dobbel kondom. Det setter ned følsomheten en del så han kanskje holder litt lenger. 

Han hjelper meg å komme før vi har sex, sikkert en god tanke men føler jo at det kan jeg fikse sjøl alene også. Jeg vil jo gjerne få en orgasme av å ha ham i meg også. Men jeg må jo istedet prøve å ikke gjøre noe som helst i fare for at han skal komme på et nano sekund:ph34r:

Anonymkode: ff9fe...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mann begynte på noen tabletter som heter Sarotex, så holder han mye lenger, litt for lenge faktisk. Tablettene tar han egentlig mot smerter, så dette er bare en bivirkning. 

Anonymkode: 15981...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Etter min mann begynte på noen tabletter som heter Sarotex, så holder han mye lenger, litt for lenge faktisk. Tablettene tar han egentlig mot smerter, så dette er bare en bivirkning. 

Anonymkode: 15981...52c

Takk :) Hadde vi vært sammen hadde det nok vært enklere å foreslå tabletter. Det hele er vel litt ubehagelig å ta opp med ham siden vi er helt i startgropa av noe som kanskje kan bli noe mer, eller at vi bare ender opp som venner. 

hi

Anonymkode: ff9fe...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han hjelper meg å komme før vi har sex, sikkert en god tanke men føler jo at det kan jeg fikse sjøl alene også. Jeg vil jo gjerne få en orgasme av å ha ham i meg også. Men jeg må jo istedet prøve å ikke gjøre noe som helst i fare for at han skal komme på et nano sekund:ph34r:

Anonymkode: ff9fe...daa

Sånn gjør vi det også.. Han kommer relativt fort, men ikke på 30 sek.. Men jeg kommer før selve sexen!
Jeg syns vi har det fint jeg :) selvom jeg har vært i overkant glad i sex selv, har jeg endret litt syn nå. 

Anonymkode: 4585c...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På club 4 shop feks finnes det en krem som setter ned følsomheten. Du trenger ikke engang si hva det er bare gnu den inn under litt runking som en del av forspillet 😉

Anonymkode: 94bc3...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...