Gå til innhold

Så mye dumt vi må være med på.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen tilbud i verden kunne fått meg til å stille meg i kø i en butikk nå! 

Du har min medfølelse, kl 7 er tidlig å stå og smile bak en disk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. 😊

At vi skal åpne 3 timer før normalt. Heldigvis litt folk. 

 

Det er og nattåpent, søndagsåpent osv. 

Anonymkode: 913d3...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klokken 7 er akkurat så tidlig alle smilende sykepleiere møter for å starte morgenstell. 

Anonymkode: 6c60b...bb9

Men så pleier ikke sykepleiere folk som løper rundt som gale og skal kjøpe billige vaffeljern med 25% avslag heller, da.

Anonymkode: 2dcce...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men så pleier ikke sykepleiere folk som løper rundt som gale og skal kjøpe billige vaffeljern med 25% avslag heller, da.

Anonymkode: 2dcce...04c

Nei, det er sant... Bare vaske romper på utakknemlige folk som syntes felleskaffen er for sur. -Føles nok like meningsfylt noen ganger

Anonymkode: c9da4...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min synes det var helt greit å jobbe 7-15 istedenfor 10-18 i dag 

Han har ikke undervisning på fredager og jobber i en butikk, jobber hver fredag, 10-18 og 12-20 annenhver gang. Deilig å i dag slutte tidlig for en gangs skyld 

Anonymkode: d568d...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er sant... Bare vaske romper på utakknemlige folk som syntes felleskaffen er for sur. -Føles nok like meningsfylt noen ganger

Anonymkode: c9da4...cb8

Og som er sure fordi de forventer at man kommer til akkurat det tidspunktet de vil, og ikke et minutt senere😂 

Anonymkode: 3ecd0...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og som er sure fordi de forventer at man kommer til akkurat det tidspunktet de vil, og ikke et minutt senere😂 

Anonymkode: 3ecd0...9b9

Glad jeg ikke jobber i "pleien" lenger 😂 var så "deilig" å komme på jobb og få kjeft for alt jeg ikke kunne gjøre noe med. 

Anonymkode: 82346...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men så pleier ikke sykepleiere folk som løper rundt som gale og skal kjøpe billige vaffeljern med 25% avslag heller, da.

Anonymkode: 2dcce...04c

Nei, men å tørke spy, blod og bæsj tidlig på morrakvisten er sikkert mye mer koselig du... Vær glad du har en jobb å gå til.

Anonymkode: d5eb6...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men å tørke spy, blod og bæsj tidlig på morrakvisten er sikkert mye mer koselig du... Vær glad du har en jobb å gå til.

Anonymkode: d5eb6...9dc

Det er jo også en «fast» del av sykepleiere og hjelpepleieren jobb, og ikke minst nyttig  

Poenget her var vel ikke å klage på jobben som sådan, men å påpeke det idiotiske i å skulle åpne butikken klokken 07.00 så folk skal få lov å kjøpe vaffeljern 20% billigere. Og jeg er fan meg enig i at DET er dumt og skikkelig unyttig. 

Anonymkode: bce6d...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er prinsippet jeg ville ha frem. Glad for jobben min og alt. 

Måne du ble sykepleier visst du hva du gikk til og synes ikke det er sammenlignbart. 

Anonymkode: 913d3...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeflott rekrutteringsinnsats til sjukepleiaryrket over her .... :roll:

Du fekk ikkje meg på besøk i butikken din, eg held meg unna slik galskap.  Men du får sikkert ta tidleg helg i dag, og det er jo deilig :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, soleia skrev:

Kjempeflott rekrutteringsinnsats til sjukepleiaryrket over her .... :roll:

Du fekk ikkje meg på besøk i butikken din, eg held meg unna slik galskap.  Men du får sikkert ta tidleg helg i dag, og det er jo deilig :)

 

Ja, helg 1330 så kom noe godt ut av det. 😀

Anonymkode: 913d3...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Nei, det er sant... Bare vaske romper på utakknemlige folk som syntes felleskaffen er for sur. -Føles nok like meningsfylt noen ganger

Anonymkode: c9da4...cb8

Hvor jobber du? Jeg opplever sjelden utakknemlige folk. De fleste er takknemlig, lei seg for å være til bry og mange av de er redde og engstelige. 

Kanskje du er i feil yrke?

Anonymkode: 46838...a35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange sutrete sykepleiere her. Ser virkelig for meg at dere er noen solstråler på morgenkvisten 😂😂😂😂

Anonymkode: 6d014...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sentrene er jo helt desperate, og det ene senteret må overgå det andre. 

Var hos frisøren i går, og også de må åpne kl 0700. Hvem klipper seg kl 0700 en fredag morgen da ? 

Et av spisestedene våre med bakevarer åpnet også kl 0700, samtidig med senteret. Mellom 7 og 9 hadde de tre gjester.... 

 

Greit med Black friday, men ser ikke poenget med å åpne kl 0700.....

Anonymkode: 5bf79...856

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klokken 7 er akkurat så tidlig alle smilende sykepleiere møter for å starte morgenstell. 

Anonymkode: 6c60b...bb9

 

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er sant... Bare vaske romper på utakknemlige folk som syntes felleskaffen er for sur. -Føles nok like meningsfylt noen ganger

Anonymkode: c9da4...cb8

 

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og som er sure fordi de forventer at man kommer til akkurat det tidspunktet de vil, og ikke et minutt senere😂 

Anonymkode: 3ecd0...9b9

 

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Glad jeg ikke jobber i "pleien" lenger 😂 var så "deilig" å komme på jobb og få kjeft for alt jeg ikke kunne gjøre noe med. 

Anonymkode: 82346...5a4

 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men å tørke spy, blod og bæsj tidlig på morrakvisten er sikkert mye mer koselig du... Vær glad du har en jobb å gå til.

Anonymkode: d5eb6...9dc

Her var det virkelig ikke mye yrkesstolthet å finne! Velger man å utdanne seg til sykepleiere bør det vel ikke komme som et sjokk at man kan komme til å starte vakten kl 7, at man må tørke blod og spy og møte mer eller mindre hyggeleg mennesker?

Idiotisk å åpne butikkene 3 timer før, det strekker jo bare salget ut, og gir ikke særlig mersalg. 

Anonymkode: 62843...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men så pleier ikke sykepleiere folk som løper rundt som gale og skal kjøpe billige vaffeljern med 25% avslag heller, da.

Anonymkode: 2dcce...04c

Vel, det gjør de nesten i barnehagen kl 7 om mårran. :ph34r:

Sånn er livet.

Anonymkode: 2b5e4...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Black Friday ca firedobler vi salget om vi sammenligner med forrige fredag, men siden lønnskostnadene også øker går vinninga litt opp i spinninga for vår del. Det koster å lønne ekstra folk, særlig når man er åpent til 22 i kveld og de ansatte skal ha tillegg for ubekvem arbeidstid...

Vi blir kvitt en del varer som ikke har høy lagerverdi lenger da, alt som settes på 70%-bordet en sånn dag forsvinner, greit å få ryddet opp i utgåtte varer ;)

 

Anonymkode: d568d...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt i hvertfall pris på at butikkene åpnet kl 7 i dag. Tok en tidligere buss, og den stopper i Sandvika. Gikk så inn på storsenteret før jeg satt meg på toget inn til byn for å dra på jobb. Var mange folk der da, så her var det ikke folketomt i alle fall 😊

Anonymkode: 480cf...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Klokken 7 er akkurat så tidlig alle smilende sykepleiere møter for å starte morgenstell. 

Anonymkode: 6c60b...bb9

Og så tidlig mange smilende barnehageansatte tar i mot deres små håpefulle :)

Anonymkode: 59b6d...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er man vel klar over slikt når man velger å jobbe i butikk,  akkurat som de som jobber i helse eller barnehage vet hva de går til 😊 Jeg stortrives i min jobb innen helse, selv om ikke alle dager er like morsomme. 

Anonymkode: 3ecd0...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...