Gå til innhold

Pleier mannen din å gi komplimenter når dere har sex?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For ex at du er deilig eller at du har digge pupper osv? 

Mannen kommenterer aldri noe........ 

Anonymkode: a1815...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Da er jeg ei lita hore og får ikke sagt så mye fordi jeg har gagball i kjeften. 

Men sånn ellers er han raus med komplimenter :ph34r:

Anonymkode: 1391b...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han sier at det er så deilig å knulle den lille trange fitta mi og at han skal knulle den sønder og sammen. ... 🤗

Anonymkode: 90b27...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør han, jeg sier det også til ham (minus digge pupper selvfølgelig, tror ikke det hadde falt i god jord 😂)

Anonymkode: fa9eb...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, både før, under og etter. 

 

Elsker å erte mannen min, så jeg vandrer ofte i bare undertøy, og lar han sikle 😊

Anonymkode: 427d5...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja han sier at det er så deilig å knulle den lille trange fitta mi og at han skal knulle den sønder og sammen. ... 🤗

Anonymkode: 90b27...5fc

Så kleint 🙈

 

Anonymkode: e4815...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja han sier at det er så deilig å knulle den lille trange fitta mi og at han skal knulle den sønder og sammen. ... 🤗

Anonymkode: 90b27...5fc

Så turn off 🙈Høres ut som han liker småjenter 😱

Anonymkode: 10c5e...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah hahaha! Jeg hadde ledd meg ihjel hadde jeg fått servert noe av dette dere forteller her. Guri så pinlig!

Anonymkode: 0f3d6...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja han sier at det er så deilig å knulle den lille trange fitta mi og at han skal knulle den sønder og sammen. ... 🤗

Anonymkode: 90b27...5fc

 

Det sier min og, pluss masse annet frekt. Tenner meg helt villt😎

Anonymkode: 97fe4...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg ihjel!!!!!!!!!!!!

Pen i mørket...gagball...frekkiser.. 

Lættis!!!

Takk jenter! Trengte en god latter ;)

Anonymkode: 9e6ac...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han forteller meg hvor mye han gleder seg til å se at jeg blir knullet av større pikker enn det han har, og at jeg fortjener det.  

Ellers gir han meg komplimenter stort sett gjennom hele dagen og klarer ikke å holde fingrene av meg. 

 

Anonymkode: 1ab56...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Masse! Han får meg til å føle meg som verdens deiligste selvom jeg godt vet jeg har litt ekstra både her og der, og at puppene mine er på et helt annet sted (les: ved navlen) før de tre barna våre. 

Anonymkode: cfed8...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja han sier at det er så deilig å knulle den lille trange fitta mi og at han skal knulle den sønder og sammen. ... 🤗

Anonymkode: 90b27...5fc

Er det et kompliment altså? 🤔

Anonymkode: f5d40...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart. Både komplimenter, og dirty talk  

Heldigvis er han engelsk, for dirty talk på norsk er til tider veldig kleint. 😂

Anonymkode: 43fbc...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sånn er skikkelig kleint med mindre man er med en fyr som mr grey, chuck bass eller andre cocky menn. 

Anonymkode: 68345...be8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Det sier min og, pluss masse annet frekt. Tenner meg helt villt😎

Anonymkode: 97fe4...514

Jeg hadde dødd av latter, uff så kleint

Anonymkode: f0b02...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kleint med å snakke dirty til hverandre? Syns det blir ekstra opphissende da jeg. Er dere helt stille mens dere har sex dere da, eller? Her slepper vi alle hemninger så snart vi har anledning😜

Anonymkode: 0e4ab...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er kleint med å snakke dirty til hverandre? Syns det blir ekstra opphissende da jeg. Er dere helt stille mens dere har sex dere da, eller? Her slepper vi alle hemninger så snart vi har anledning😜

Anonymkode: 0e4ab...a43

Det hender vel at vi slipper alle hemninger, men veldig verbalt blir det ikke. Om vi er alene hjemme, så kan jeg dra til og nynne fedrelandssalmen litt høy, men om jeg synger med tekst så blir mannen litt distrahert. Den kan anbefales, for den har så fin takt i seg, og om man vil ha det raskt overstått, så er det bare å nynne litt fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Det hender vel at vi slipper alle hemninger, men veldig verbalt blir det ikke. Om vi er alene hjemme, så kan jeg dra til og nynne fedrelandssalmen litt høy, men om jeg synger med tekst så blir mannen litt distrahert. Den kan anbefales, for den har så fin takt i seg, og om man vil ha det raskt overstått, så er det bare å nynne litt fort. 

Jeg dævver 😅!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Det hender vel at vi slipper alle hemninger, men veldig verbalt blir det ikke. Om vi er alene hjemme, så kan jeg dra til og nynne fedrelandssalmen litt høy, men om jeg synger med tekst så blir mannen litt distrahert. Den kan anbefales, for den har så fin takt i seg, og om man vil ha det raskt overstått, så er det bare å nynne litt fort. 

AHAHAHAH! Takk, bare ... takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Det hender vel at vi slipper alle hemninger, men veldig verbalt blir det ikke. Om vi er alene hjemme, så kan jeg dra til og nynne fedrelandssalmen litt høy, men om jeg synger med tekst så blir mannen litt distrahert. Den kan anbefales, for den har så fin takt i seg, og om man vil ha det raskt overstått, så er det bare å nynne litt fort. 

Jeg døøøør 😂😂

Du tenker ikke på at folk kan drikke eller noe når de leser her inne? *finne klut og tørker av bordet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...