Gå til innhold

Oo, se, et tilbud! Nei, vent. De hadde bare én på lager, ja..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste har salg for å bli kvitt gamle varer og da er det naturlig at det ikke er mange igjen av hver. 

Anonymkode: 88b56...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben min er vi så snille at vi bestiller opp mengder av det vi har på tilbud så vi ikke går tomme

Anonymkode: fd546...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha noe på salg på Elkjøp i går, dette var en vare de hadde ca 30 stk av, satt kraftig ned, møtte opp da butikken åpnet, og var ikke første, men ca 15 stk foran meg, så tenkte jo at jeg kom til å få varen. Men nei da, de ansatte lot alle få kjøpe 5 stk hver, så da det ble min tur var de jo utsolgt. Sto og i reklamen at det var maks 1 stk pr. kunde. Og det er ganske surt.

Synes det ikke har vært bra tilbud, har bare kjøpt 2 ting. Og de tingene jeg håpet kom på salget, er det ikke salg på. Og det er en god del ting.

Anonymkode: 586f3...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skulle ha noe på salg på Elkjøp i går, dette var en vare de hadde ca 30 stk av, satt kraftig ned, møtte opp da butikken åpnet, og var ikke første, men ca 15 stk foran meg, så tenkte jo at jeg kom til å få varen. Men nei da, de ansatte lot alle få kjøpe 5 stk hver, så da det ble min tur var de jo utsolgt. Sto og i reklamen at det var maks 1 stk pr. kunde. Og det er ganske surt.

Synes det ikke har vært bra tilbud, har bare kjøpt 2 ting. Og de tingene jeg håpet kom på salget, er det ikke salg på. Og det er en god del ting.

Anonymkode: 586f3...ef1

Det meste av det dei selger på Elkjøp yrenger en jo ikkje 5 stk av. Så irriterende da...

Anonymkode: 5116a...150

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...