Gå til innhold

Noen her som har fått sydd sammen magemusklene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og fått fjernet litt midjemett? Lurer på hvordan selve operasjonen var, og tiden etter? Hadde du plager før operasjonen, og ble de bedret etterpå? Hva kostet det? Gikk du til fastlege først eller gikk du privat?

Anonymkode: cb78f...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Hei :) jeg tok bukplastikk operasjon nå på Mandag, da sydde jeg sammen magemusklene også :) Selve operasjonen gikk helt fint, i full narkose. Tok 2-3 timer :)

Jeg fikk det godkjent gjennom sykehuset siden jeg har hatt en Gastric bypassoperasjon for 2 år siden. Så jeg fikk det dekt. Er jo en del forskjell fra sykehus og privat. Men gikk til fastlegen som da henviste meg videre.

(Var på evaluering på privat først, det kostet det 55.000 kr. )

På privat så slipper man ut samme dag som operasjonen. Men på sykehuset så ligger du til dagen etter eller en ekstra natt om du ønsker. Man må gå med 2 dren frem til det kommer under 20 ml blod i døgnet ( jeg har enda mine og gleder meg masse til å få de ut, blir veldig handicapet med de der)

Smerte i arret har jeg egentlig ikke, men kjenner det i magemusklene at det er ømt, de første dagene var det vondt, men nå er det mer ømt og ubehahelig. Man må gå med sånn stramt mage belte i 4 uker konstant, så 4 uker på dagtid etter dette. Kan starte å trene smått etter 6 uker :)

Ble litt rotete men bare å spør visst du ikke fikk vite alt du lurte på 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...