GÃ¥ til innhold

Kjenner jeg koker😡😡😡😡. Kjerring!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ok, jeg må få det ut. Takk til deg som leser.

 

Jeg skal holde en overraskelsesfest for ei venninne som fyller 30år. Hun har hatt en tøff tid, og jeg vet at det å samle de nærmeste til fest hadde blitt godt mottatt. 

Jeg opprettet derfor ett arrangement på Facebook å tok kontakt med ei annen venninne av vår venninnw. Tenkte det var kjekt å være to som planla litt sammen. Vell. For det første har hun brukt to uker på å svare på meldinger, hvis hun har svart. Det som imidlertid irriterer meg er at datoen har vært satt i 4uker. Så kommer hun på at det "blir litt mye nå og hun rekker ikke festen nå før jul". Uten å spørre meg først velger hun å spørre alle medlemmene om festen kan flyttes. Flyttes fra en dato hun satte i utgangspunktet. Så nå er festen flyttet til en mnd som jeg ikke får deltatt. I det minste burde hun vel spurt meg først? Eller er det greit at den ene bare gjør slikt? Vi skulle jo være to om dette men nå har hun tatt over hele greia!

Teit av meg å bli irritert? Har nesten lyst til å sende henne en melding.

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en mld om at du oppretter et nytt event og at hun får stå som gjest og ikke administrator. 

Anonymkode: 464b6...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Send en mld om at du oppretter et nytt event og at hun får stå som gjest og ikke administrator. 

Anonymkode: 464b6...246

Skulle gjerne gjort det!!! MEN alle er enige om at den nye datoen er fin. Hva da liksom? Jeg blir jo den store idioten om jeg bryter inn her.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skulle gjerne gjort det!!! MEN alle er enige om at den nye datoen er fin. Hva da liksom? Jeg blir jo den store idioten om jeg bryter inn her.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Utrolig kjipt 😯 men du står vel bursdagsbarnet nærmest av alle? Hun ønsker nok å ha deg der. Kan du flytte på planene dine eller er det helt umulig? 

Anonymkode: 464b6...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig kjipt 😯 men du står vel bursdagsbarnet nærmest av alle? Hun ønsker nok å ha deg der. Kan du flytte på planene dine eller er det helt umulig? 

Anonymkode: 464b6...246

Klin umulig 😕. Reiser i bryllup (flybilletter bestilt) den ene helgen. Er på jobbreise to helger og siste helgen har vi booket hytte i Trysil. Da er mannen borte og jeg skal reise med ungene og noen andre venninner. Alt er booket og betalt. Skjer ikke så mye ellers , typisk at alt skjer denne mnd😕.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klin umulig 😕. Reiser i bryllup (flybilletter bestilt) den ene helgen. Er på jobbreise to helger og siste helgen har vi booket hytte i Trysil. Da er mannen borte og jeg skal reise med ungene og noen andre venninner. Alt er booket og betalt. Skjer ikke så mye ellers , typisk at alt skjer denne mnd😕.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Da må du jo skrive det tilbake!

"Den perioden er jeg dessverre bortreist med planer som ikke lar seg flytte på. Så foreslår da at vi beholder den opprinnelige datoen som alle først var enige om. Dette var noe jeg startet for å gjøre ekstra stas på XXX, så ønsker da selvfølgelig å delta selv også"

Anonymkode: 27c9a...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må du jo skrive det tilbake!

"Den perioden er jeg dessverre bortreist med planer som ikke lar seg flytte på. Så foreslår da at vi beholder den opprinnelige datoen som alle først var enige om. Dette var noe jeg startet for å gjøre ekstra stas på XXX, så ønsker da selvfølgelig å delta selv også"

Anonymkode: 27c9a...032

Takk. Dette var godt skrevet 😊.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde også klikket i vinkel;). Men dersom hensikten er å gjøre stas på vedkommende, så er det vel kanskje ivaretatt, selv om du ikke kan? Du kan jo alternativt bare skrive at "X" har kuppet opplegget og at du nå må trekke deg fordi du ikke kommer fra denne dagen. Og så kan du føye til at du er skuffet over måten X håndterte dette på!

Anonymkode: 41118...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig irriterende...

Men jeg ville heller trukket meg fra all planlegging og latt henne ordne alt selv. Blir vel lite av festen da...?

Også funnet på noe hyggelig alene med venninnen din før dette.

Anonymkode: 38659...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg hadde også klikket i vinkel;). Men dersom hensikten er å gjøre stas på vedkommende, så er det vel kanskje ivaretatt, selv om du ikke kan? Du kan jo alternativt bare skrive at "X" har kuppet opplegget og at du nå må trekke deg fordi du ikke kommer fra denne dagen. Og så kan du føye til at du er skuffet over måten X håndterte dette på!

Anonymkode: 41118...6f5

Ja hensikten er absolutt ivaretatt. Jeg ønsker egentlig ikke å gjøre noe drama ut av dette, med hensyn til min venninne. Hun har hatt nok å trenger ikke vite hva som foregikk bak kulissene. Samtidig bør jeg jo si at dette ikke er greit til vedkommende og håpe at det blir mellom oss.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig irriterende...

Men jeg ville heller trukket meg fra all planlegging og latt henne ordne alt selv. Blir vel lite av festen da...?

Også funnet på noe hyggelig alene med venninnen din før dette.

Anonymkode: 38659...0d2

Ja må nesten bli slik😕. Utrolig skuffende bare og ikke minst irriterende. 

Hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja må nesten bli slik😕. Utrolig skuffende bare og ikke minst irriterende. 

Hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Veldig. Men la henne styre på. Jeg er enig med deg. Hun er kjerring. Drittkjerring til og med. 

Anonymkode: 41118...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du bytte til enda en ny dato,hvor det passer dere BEGGE. Hadde ikke latt hun ha festen uten deg siden det var egentlig din greie.

Anonymkode: 8c282...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du bytte til enda en ny dato,hvor det passer dere BEGGE. Hadde ikke latt hun ha festen uten deg siden det var egentlig din greie.

Anonymkode: 8c282...afc

Prøvde det men det gikk ikke. Festen må holdes innen 2mnd av ulike grunner. Hun kjerringa (føles godt å si det) kan ikke i desember, jeg kan ikke i januar.... bæh! Har ikke lyst til det men spørs om jeg må😡😡.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan du bytte til enda en ny dato,hvor det passer dere BEGGE. Hadde ikke latt hun ha festen uten deg siden det var egentlig din greie.

Anonymkode: 8c282...afc

Men da risikerer hun jo at hun ødelegger heler greia og får skylda. Folk gidder jo ikke slik vingling. 

Anonymkode: 41118...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig. Men la henne styre på. Jeg er enig med deg. Hun er kjerring. Drittkjerring til og med. 

Anonymkode: 41118...6f5

Takk! Føles godt at noen er enig 😂😂

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk! Føles godt at noen er enig 😂😂

Anonymkode: 581d4...9a1

Det føles alltid godt :nigo: Lykke til med dette!

Anonymkode: 41118...6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det føles alltid godt :nigo: Lykke til med dette!

Anonymkode: 41118...6f5

Tusen takk, det trenger jeg 😂. Jaja om ikke annet ler jeg faktisk litt akkurat nå. Føler meg for gammel til slike problemstillinger 😂.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøvde det men det gikk ikke. Festen må holdes innen 2mnd av ulike grunner. Hun kjerringa (føles godt å si det) kan ikke i desember, jeg kan ikke i januar.... bæh! Har ikke lyst til det men spørs om jeg må😡😡.

 

hi

Anonymkode: 581d4...9a1

Men det er jo din fest, hun kan jo ikke bare kuppe den. Sett nå dama på plass, høres ut som ei som er vant til å valse over folk. Sånne folk er forferdelige å forholde seg til. Men hva med alle de andre medlemmene, kjenner du ikke de, hvorfor godtar de dette? Hadde jeg blitt invitert inn i ei gruppe av en person, og sett at en annen hadde overtatt helt, så hadde jeg reagert på det.

Anonymkode: 91d5e...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt ubetenksomt ja, men du burde svart ved første anledning så den nye datoen ikke fikk «satt» seg. Den som tier samtykker, og du hadde anledning til å sundet ikke passer.

Anonymkode: 9cf67...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er litt ubetenksomt ja, men du burde svart ved første anledning så den nye datoen ikke fikk «satt» seg. Den som tier samtykker, og du hadde anledning til å sundet ikke passer.

Anonymkode: 9cf67...4b6

Men hun ga ikke hi anledning til å samtykke, gikk bak ryggen hennes og flyttet datoen uten å fortelle henne først.

Hi ta opp kampen hvis du orker, for dette er ikke greit. Jeg hadde forstått at du hadde trukket deg hvis venninnen din visste om feiringen og datoen passet henne. Men her er det en overraskelsesfest, da er man mer fleksibel og du risikerer at det ikke blir noe særlig slik hun oppfører seg.

For du tenker ikke å ordne til en fest du ikke skal delta på?

Anonymkode: 766cf...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt dritsur.

Men kanskje du likevel skal fortelle venninnen din om dette, og så inviterer du henne med på en helgetur et sted i stedet. På ski på fjellet, eller en storby eller noe sånt, siden du ikke får deltatt på den festen du selv tok initiativ til.

Anonymkode: d6e2a...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...