Gå til innhold

Blodsamling eller sammenvoksning, noen som kan noe om det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i går i uke 8. Gynekologen var ikke norsk, hun slet med språket. Hun sa hun kunne se et område på 3x2 cm som så ut som blod eller sammenvoksning ved siden av fostersekken. Ikke like ved fostersekken, men litt bortenfor. Jeg har hatt keisersnitt tidligere, men har vært gravid etter det (mistet dessverre) og har ikke hørt noe om dette området før. Kanskje det har kommet med denne graviditeten? 

Prøvde å spørre om det var farlig, men fikk ikke noe klart svar på det. Alt så ok ut med fosteret. Nå er det en stund til neste kontroll, så jeg blir veldig glad hvis noen kan si noe som helst om dette. Greit å høre om andres erfaringer, og noe sier meg at dette ikke blir så lett å google. 

Anonymkode: ef2d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Be de om utskrift/epikrise. Der vil det stå , og om ikke annet så på latin, og du vil kunne lese om det -Og finne ut om det er pga tidl ks eller ikke, som en start...

Anonymkode: b1888...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest epikrisen, og det står at de ikke vet om det er blod eller sammenvoksning. Det står ingenting om hvorfor det er sånn heller. 

Hi

Anonymkode: ef2d3...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bestill time på privatklinikk (koster kun deler av vanlig egenandel for gravide der), når de ikke klarer å forklare det i epikrisen er jobben dårlig gjort... Vil likevel tro de da mener det ikke er farlig for fosteret, men greit å få svar og ikke gå å bekymre seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...