Gå til innhold

er jeg gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hadde inseminasjon i slutten av august. Fikk blødninger dagen før testdag. Testet negativt etter 4dagers periode. Hadde blødning som vanlig i oktober. Men begynte å få litt småkramper i høyre side av magen. Noe ubehag i korsryggen. Roet seg etter en ukes tid. Hadde det månedlige et døgn denne måneden. Noe som ikke er vanlig for meg. Nå har jeg gått med murring, stikkende følelse i høyre side av magen. Kommer og går uavhengig av om jeg hviler eller er aktiv. Ubehagelig å gå med belte på buksa, men buksa i seg selv er ikke for trang. De to siste dagene har korsryggen også begynt å krangle. 

Anonymkode: 72293...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde inseminasjon i slutten av august. Fikk blødninger dagen før testdag. Testet negativt etter 4dagers periode. Hadde blødning som vanlig i oktober. Men begynte å få litt småkramper i høyre side av magen. Noe ubehag i korsryggen. Roet seg etter en ukes tid. Hadde det månedlige et døgn denne måneden. Noe som ikke er vanlig for meg. Nå har jeg gått med murring, stikkende følelse i høyre side av magen. Kommer og går uavhengig av om jeg hviler eller er aktiv. Ubehagelig å gå med belte på buksa, men buksa i seg selv er ikke for trang. De to siste dagene har korsryggen også begynt å krangle. Hva tror dere?

Anonymkode: 72293...ee6

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...