Gå til innhold

Hvorfor bryr dere dere som mye om hvordan andre har det hjemme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har to barn som er veldig lette å ha med å gjøre. Ser at mange som har fine, «lettvinte» barn, skal gi råd til foreldre med mer «vanskelige» barn. Hvorfor? Jeg tenker at det er deilig at andre sliter, da vil mitt barn ha et mye bedre utgangspunkt i livet generelt. La de familie som har vanskelige barn, forsette å ha et vanskelig liv. 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha hæææ??? Skadefro, much?

Anonymkode: 53807...32f

Kall det hva du vil, jeg ønsker ikke å bidra til at andre får det lettere ved at jeg veileder litt.. Slik mange prøver i dette forumet. 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Kall det hva du vil, jeg ønsker ikke å bidra til at andre får det lettere ved at jeg veileder litt.. Slik mange prøver i dette forumet. 

Anonymkode: 02819...7b0

Eh jau... 

For noen av oss er empati og hjelpsomhet veldig verdsatt. Både for voksne og barn. Og barn lærer mer av hva vi gjør enn hva vi sier. 

Så vi er nok veldig forskjellige. Og jeg frykter at du lærer barna dine å bli like egoistiske som deg 

Anonymkode: 039cf...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Eh jau... 

For noen av oss er empati og hjelpsomhet veldig verdsatt. Både for voksne og barn. Og barn lærer mer av hva vi gjør enn hva vi sier. 

Så vi er nok veldig forskjellige. Og jeg frykter at du lærer barna dine å bli like egoistiske som deg 

Anonymkode: 039cf...ab0

Ja, og hvorfor er egoisme noe negativt?

La andre foreldre ha barn som sover hele dagen, og er våkne hele natt. La de få lov til å ha barn som kaller de bitch i tide og utide. Hva gjør det deg om naboens datter er ei flyfille? Om noen skriver her om sin utro mann, la henne bo videre med idioten. Om noen vil skjemme bort ungene sine til noen bortskjemte drittunger, vær så god. Om noen er idioter og kun gir en gave to ganger i året, hvorfor ikke?

La disse destruktive familien kjøre på, de ødelegger jo bare seg selv. 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og hvorfor er egoisme noe negativt?

La andre foreldre ha barn som sover hele dagen, og er våkne hele natt. La de få lov til å ha barn som kaller de bitch i tide og utide. Hva gjør det deg om naboens datter er ei flyfille? Om noen skriver her om sin utro mann, la henne bo videre med idioten. Om noen vil skjemme bort ungene sine til noen bortskjemte drittunger, vær så god. Om noen er idioter og kun gir en gave to ganger i året, hvorfor ikke?

La disse destruktive familien kjøre på, de ødelegger jo bare seg selv. 

Anonymkode: 02819...7b0

Jeg håper virkelig ikke du får en i trynet en dag. For du vet at selv i de flotteste familier, så kan barna bli rusmisbrukere, flyfiller og lignende. De kommer ikke bare fra dårlige familier. Og hva med diagnoser og sykdommer? Hører det og bare til i elendige familier?

Anonymkode: 68fda...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fasaden utav familierkan være verste sorten å vokse opp i. Alt SÅ fint åå utsiden så ingen ser hva som egentlig skjer.......

 

Anonymkode: 6ade7...718

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, fasaden utav familierkan være verste sorten å vokse opp i. Alt SÅ fint åå utsiden så ingen ser hva som egentlig skjer.......

 

Anonymkode: 6ade7...718

Hvem snakker om fasade?

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper virkelig ikke du får en i trynet en dag. For du vet at selv i de flotteste familier, så kan barna bli rusmisbrukere, flyfiller og lignende. De kommer ikke bare fra dårlige familier. Og hva med diagnoser og sykdommer? Hører det og bare til i elendige familier?

Anonymkode: 68fda...698

Poenget er: Hvorfor hjelpe andre med å få skikk på familien sin? Det betyr ikke at jeg tror at min familie aldri vil kunne støte på utfordringer.. Gjør vi det, så vet jeg at jeg har mange jeg vil søke råd hos. Men, jeg kommer aldri til å gi ordentlige, dype råd. Kun overfladiske.. Fordi jeg ønsker at min familie skal være mest vellykket på alle plan. 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi du kommer til å måtte svelge en kamel eller femti etterhvert 😜 snakk om å være navlebeskuende 🙈🙈

Anonymkode: 4844e...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi du kommer til å måtte svelge en kamel eller femti etterhvert 😜 snakk om å være navlebeskuende 🙈🙈

Anonymkode: 4844e...2a5

Hvilken kamel? Jeg kommer ikke til å gi faktisk gode råd til andre. Hva er så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvilken kamel? Jeg kommer ikke til å gi faktisk gode råd til andre. Hva er så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 02819...7b0

Jeg forstår ikke hvordan ditt liv blir bedre av at andre sliter. 

Har du det ikke bra nok som du har det? 

Anonymkode: f6d08...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken kamel? Jeg kommer ikke til å gi faktisk gode råd til andre. Hva er så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 02819...7b0

Vanskelig å gi gode råd når man er så lite nyansert og selvsentrert som du er, så trur ikke verden går glipp av så mange gode råd fra din kant. 

Anonymkode: cda90...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan ditt liv blir bedre av at andre sliter. 

Har du det ikke bra nok som du har det? 

Anonymkode: f6d08...d01

Når det møter opp trøtte medelever på skolen, så vil mine opplagte barn være mer mottagelige for undervisning. 

Når naboens datter er skolens hore, vil det skade henne og hennes familie, klart det vil komme de andre jentene i klassen til gode, ink min datter. 

At en gutt i klassen til min sønn kaller sin mor for bitch, betyr at den familien har så store problemer, at det ikke er mye fokus på familien som enhet, empati familien seg i mellom eller barnets akademiske presentasjoner. 

Utroskap i en familien fjerner fokuset fra selve familien. 

Alt dette gjør at vi andre som har det fint sammen, får en enda lettere vei til et lettere og lykkeligere liv. 

 

Til dere som er oppegående med fine barn, flott mann og livet på stell, la de andre kjøre på videre med sine skakkjørte liv. Hvorfor hjelpe de opp og bidra til at de blir en konkurrent!?

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vanskelig å gi gode råd når man er så lite nyansert og selvsentrert som du er, så trur ikke verden går glipp av så mange gode råd fra din kant. 

Anonymkode: cda90...70a

Det vet du svært lite om. 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det vet du svært lite om. 

Anonymkode: 02819...7b0

Det lyser jo av hele tråden din

Anonymkode: 3f484...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det lyser jo av hele tråden din

Anonymkode: 3f484...3da

Hva da? 

Har du en oppegående familie, ikke gi velmenende råd til andre. La andre forsette med dritten sin. Enkelt. 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vet du svært lite om. 

Anonymkode: 02819...7b0

Nei, føler vel egentlig at jeg kan si en hel del om det basert på denne tråden. 

En som ser hele verden som en konkurranse og har sin egen lykke basert på andres ulykke er iallefall ikke en person jeg vil ha råd av. 

Anonymkode: cda90...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei, føler vel egentlig at jeg kan si en hel del om det basert på denne tråden. 

En som ser hele verden som en konkurranse og har sin egen lykke basert på andres ulykke er iallefall ikke en person jeg vil ha råd av. 

Anonymkode: cda90...70a

Da er nok ikke denne tråden ment for deg heller :) 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når det møter opp trøtte medelever på skolen, så vil mine opplagte barn være mer mottagelige for undervisning. 

Når naboens datter er skolens hore, vil det skade henne og hennes familie, klart det vil komme de andre jentene i klassen til gode, ink min datter. 

At en gutt i klassen til min sønn kaller sin mor for bitch, betyr at den familien har så store problemer, at det ikke er mye fokus på familien som enhet, empati familien seg i mellom eller barnets akademiske presentasjoner. 

Utroskap i en familien fjerner fokuset fra selve familien. 

Alt dette gjør at vi andre som har det fint sammen, får en enda lettere vei til et lettere og lykkeligere liv. 

 

Til dere som er oppegående med fine barn, flott mann og livet på stell, la de andre kjøre på videre med sine skakkjørte liv. Hvorfor hjelpe de opp og bidra til at de blir en konkurrent!?

Anonymkode: 02819...7b0

Du må bare trolle, for så korttenkt som det du fremstiller deg selv er det ikke mulig å være!?!!! :D

Andre elever er trøtte - de forstyrrer gjerne undervisningen så mye at heller ikke dine perfekte barn får god nok undervisning.

Når naboens datter eller klassevenninner til dine barn debuterer seksuelt veldig tidlig så har det en tendens til å spre seg, og plutselig har et av dine barn blitt gravid, fått en seksuelt overførbar infeksjon, eller blitt tvunget til sex av jevnaldrende.

Barn som sliter veldig pga. dysfunksjonelle forhold risikerer å bli aggressive eller få annen problemadferd som kan gjøre at dine barn en dag blir skadet.

Det at så mange vokser opp i dysfunksjonelle familier gjør at langt flere av disse barna vokser opp og blir syke som voksne og kanskje ikke i stand til å jobbe, noe som igjen vil bety at dine barn må jobbe langt mer, ha dårligere sosiale ordninger enn vi har i dag - for å kompensere for alle de som ikke kan jobbe.

Gå og legg deg nå, Trollmor, ungene dine - alle elleve - har sovet lenge nå :P

Anonymkode: 22a63...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må bare trolle, for så korttenkt som det du fremstiller deg selv er det ikke mulig å være!?!!! :D

Andre elever er trøtte - de forstyrrer gjerne undervisningen så mye at heller ikke dine perfekte barn får god nok undervisning.

Når naboens datter eller klassevenninner til dine barn debuterer seksuelt veldig tidlig så har det en tendens til å spre seg, og plutselig har et av dine barn blitt gravid, fått en seksuelt overførbar infeksjon, eller blitt tvunget til sex av jevnaldrende.

Barn som sliter veldig pga. dysfunksjonelle forhold risikerer å bli aggressive eller få annen problemadferd som kan gjøre at dine barn en dag blir skadet.

Det at så mange vokser opp i dysfunksjonelle familier gjør at langt flere av disse barna vokser opp og blir syke som voksne og kanskje ikke i stand til å jobbe, noe som igjen vil bety at dine barn må jobbe langt mer, ha dårligere sosiale ordninger enn vi har i dag - for å kompensere for alle de som ikke kan jobbe.

Gå og legg deg nå, Trollmor, ungene dine - alle elleve - har sovet lenge nå :P

Anonymkode: 22a63...778

At mine barn må betale mer skatt for å sørge for dine, gjør meg ingenting, da de vil tjene såpass godt at skatt er helt greit å betale. 

Anonymkode: 02819...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

At mine barn må betale mer skatt for å sørge for dine, gjør meg ingenting, da de vil tjene såpass godt at skatt er helt greit å betale. 

Anonymkode: 02819...7b0

Du begynner å bli kjedelig nå, Trollmor.

For om du ikke troller så viser du jo at dine egne barn stiller med en hel rekke handikap når de skal ut i samfunnet. Din totale mangel på kunnskap om hvordan samfunnet vi lever i faktisk fungerer er bare begynnelsen. Trist når foreldre har så lite selvinnsikt at de ikke forstår at de hemmer sine egne barn.

Anonymkode: 22a63...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken kamel? Jeg kommer ikke til å gi faktisk gode råd til andre. Hva er så vanskelig å forstå?

Anonymkode: 02819...7b0

Uffda 🙈🙈 Du har barn sant? Jeg kan garantere deg at du også ville møte på utfordringer med dem i mer eller mindre grad etterhvert. Forstår du nå? 🙄

Anonymkode: 4844e...2a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...