Gå til innhold

plis hjelp kan e være gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei jeg han ikm om 6 dager og begynne å lure på om jeg er gravid. har hatt sterke smerter i magen med mye luft, ansiktet blir har fått masse kviser(noe jeg ikke pleier å ha) jeg har gått å vært kvalm i 1 uke nå og har mensenmurring nederst i magen. jeg å kjæresten hadde samleie  den tiden jeg tror jeg hadde eggløsning. jeg har hatt veldig vanskelig for å bli gravid så om det skjer hadde d jo vært et mirakel😍 tørr ikke helt å ta en graviditetstest før jeg skal ha mensen da jeg er redd den skal være negativ. hva te ler dere... å hvilken symptomer hadde dere tidlig i svangerskapet?💕 takk for svar❤

Anonymkode: 221d3...78a

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Har du hatt sex så kan du være gravid ja...altså det blir vare gjetting om du er eller ikke. Alle symptomene kan være pms, tidlig sv tegn og også innbilning fordi du håper så hardt. 

Hver gang jeg har vært gravid (6 ganger) så har jeg "bare vist det"...som om jeg merker det rett etter sex, en magefølelse, på at nå satt den. Utover det så er det vanlige pms tegn (mensen murringer, sliten/humør syk osv), pluss trøtthet, som er mine tegn da. 

Lykke til!

Anonymkode: 0f187...59e

Lenke til kommentar

Men hvis du skal ga mens om en uke, og allerede har vært kvalm en uke så er jo det litt rart, for det er ca en uke siden eggløsning da, og egget fester seg jo opp til en uke etter el....

Anonymkode: 0f82e...395

Lenke til kommentar
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du hatt sex så kan du være gravid ja...altså det blir vare gjetting om du er eller ikke. Alle symptomene kan være pms, tidlig sv tegn og også innbilning fordi du håper så hardt. 

Hver gang jeg har vært gravid (6 ganger) så har jeg "bare vist det"...som om jeg merker det rett etter sex, en magefølelse, på at nå satt den. Utover det så er det vanlige pms tegn (mensen murringer, sliten/humør syk osv), pluss trøtthet, som er mine tegn da. 

Lykke til!

Anonymkode: 0f187...59e

tusen takk... hver må te så går e å håper å leter etter symptomer..menhar liksom hitt litt opp.. men plutseig nå de siste ukene har kroppen min oppført seg så rart.. pleier ikke ha så mye sympomer rundt ons..  så krysser fingrene.. takk for svar❤

Anonymkode: c05f4...c63

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men hvis du skal ga mens om en uke, og allerede har vært kvalm en uke så er jo det litt rart, for det er ca en uke siden eggløsning da, og egget fester seg jo opp til en uke etter el....

Anonymkode: 0f82e...395

ja vet syns også d e litt rart🤔

Anonymkode: c05f4...c63

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...