Gå til innhold

Ettermiddagstesting


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! IKM var i går og jeg testet svakt positivt i går morges, litt sterkere på ettermiddagen. Tenkte at den ville bli enda sterkere i dag, men neeeei :( Testet på ettermiddagen og den var svakere. Jeg drakk endel mer vann før testing i dag (kanskje 0,5-1 liter væske 1-2 timer før) og urinen var mer utvannet så jeg, men ble så skuffet. Trodde at dette ikke skulle ha noe å si etter IKM? Burde jeg være bekymret eller burde jeg ikke drikke noe på 4 timer, knipe og se om denne blir sterkere? 

Anonymkode: bd3d6...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøv igjen i morgen tidlig. Konsentrasjonen på urinen kan ha mye å si :)

Anonymkode: 10a1d...42e

Ble bare så satt ut. Hadde forventet økning fra i går. Men når jeg ser mine egne råd til venninner så er det jo at HCG ikke dobles over natten. Om den ikke er sterkere i morgen ringer jeg legen min og ber om blodprøve. 

Anonymkode: bd3d6...b21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargestoffet i strimlene kan også variere. Samtidig har urinkonsentrasjonen mye å si. 

Positiv test = du er gravid. Ikke test mer, du lager bare unødvendige grublerier for deg selv. 

Anonymkode: a11ea...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.11.2017 den 22.08, Anonym bruker skrev:

Ble bare så satt ut. Hadde forventet økning fra i går. Men når jeg ser mine egne råd til venninner så er det jo at HCG ikke dobles over natten. Om den ikke er sterkere i morgen ringer jeg legen min og ber om blodprøve. 

Anonymkode: bd3d6...b21

Hei. Jeg hadde veldig svak HCG nivå i starten, og min test slo ikke ut før etter nesten en uke etter IKM( forrige lørdag). Var å testet Hcg på onsdag i forrige uke, fikk svar på fredag at den var forhøyet (28) Altså var jeg gravid. HCG nivået dobler seg annenhver dag fikk jeg beskjed om fra legen, Så kan godt være at du er gravid. Må bare være tålmodig å vente noen dager til:sukk:ikke lett, jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...