Gå til innhold

Trenger litt trøst.. rett og slett


forever22

Anbefalte innlegg

Etter veldig mange år med "prøving" ble jeg endelig gravid... herregud så fantastisk! Vi har gledet oss så sinnsykt og vi har følt oss så heldig. Et toalett besøk endret alt :( er 9+3 i dag, og har begynt å blø :( jeg burde ha skjønt at det var for godt til å være sant, selv om vi fikk se et hjerte som banket i uke 6... hvordan takler dere dette? dere som eventuelt har mistet :( jeg gruer meg så sinnsykt til å si det til min samboer, da han har gledet seg så utrolig mye :( dette er så urettferdig!!! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke sikkert det er over, ta deg en tur til legen, og prøv å slapp av i mellomtiden. Jeg har blødd i mine tre fullgåtte svangerskap, til tider mye og det er aldri funnet helt ut hvorfor. Blødningene startet i uke 6-10 og varte opp til uke 37, men ujevne melllomrom. Ikke ta sorgene på forskudd, men pust med magen og vær realistisk uten å stresse mer enn nødvendig.

Det har også gått den andre veien et par ganger, men da med smerter involvert. 

Fra en prøver/sliter til en annen sender jeg deg mange gode tanker.

Anonymkode: 12ddd...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

blødde du mye? Vet du at du har mistet?

Anonymkode: 02015...c3f

blør ikke kjempe mye, men jeg er ganske sikker på at det ikke har gått veien.. i går var jeg så dårlig at jeg nesten ikke visste hva jeg skulle gjøre. vondt i magen og var kjempe kvalm.. men blødde ingenting.. begynte å blø i ste når jeg var på do ( har hatt sinnsykt treg mage så måtte presse litt, elsker detaljer) og da begynte jeg å blø.. har også hatt menssmerter. så det sier vel egentlig sitt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrtblødde i uke 9 etter en dårlig uke og dårlig mage. Rett til ultralyd privat ( det er verdt det) og bamsemumsa hadde d fint. Men et blodkar var grunnen til masse friskt blod!!!

 

dra til ultralyd!! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, nimmelim skrev:

Jeg styrtblødde i uke 9 etter en dårlig uke og dårlig mage. Rett til ultralyd privat ( det er verdt det) og bamsemumsa hadde d fint. Men et blodkar var grunnen til masse friskt blod!!!

 

dra til ultralyd!! Lykke til

Ja, vi har bestilt time på volvat, var der jeg tok tidlig ul.. blødde mye fra uke 4-6 så tok tidlig ultralyd i uke 6.. Derfor jeg er så himla nervøs nå, for jeg har faktisk litt mensmurringer:( jeg bare føler det på meg at det har gått galt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være at blodet kom fra du måtte presse så mye på toalettet? Når har dere fått time til ul? 

Sender en stor klem i mellomtiden, vi her inne heier på at dette skal gå veien for dere 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Evaly skrev:

Kan være at blodet kom fra du måtte presse så mye på toalettet? Når har dere fått time til ul? 

Sender en stor klem i mellomtiden, vi her inne heier på at dette skal gå veien for dere 💙

jeg har bestilt privat ul i uke 10, det vil si nå på mandag som kommer :)  jeg håper at det er som du sier<3 jeg blødde som sagt mye helt i begynnelsen, men begynner å miste mye håp nå :( 
tusen takk for all støtte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde i går 9 + 4, og dro rett på volvat. Hadde veldige menssmerter også.

Lille bamsemums sprellet rundt! Gynekologen sa d var veldig vanlig å blø. Fikk UL i dag også, alt fint.. blør ikke mer og smertene er borte. 

Det her går bra!!! Dra på volvat i morgen?

Anonymkode: 46cee...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blødde i går 9 + 4, og dro rett på volvat. Hadde veldige menssmerter også.

Lille bamsemums sprellet rundt! Gynekologen sa d var veldig vanlig å blø. Fikk UL i dag også, alt fint.. blør ikke mer og smertene er borte. 

Det her går bra!!! Dra på volvat i morgen?

Anonymkode: 46cee...e90

Jobber til 1700 i morgen, og de hadde ikke timer etter dette med den gynekologen jeg pleier å gå til :( hun er der kun om mandagene... får håpe det er like uskyldig som det det var hos deg :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som om du har sprengt et blodkar med pressingen din bare:)

Anonymkode: 46cee...e90

går det an? hehe, jeg er helt grønn på det her :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, forever22 skrev:

går det an? hehe, jeg er helt grønn på det her :o 

Selvsagt, blir jo sprengt i underlivet, så utrolig lite som skal til.. Jeg har blødd både fra underlivet og rompa pga det denne gangen🙈

Hvis det hadde vært SA på gang ville det kommet store klumper når du er så langt på vei, og rier som en fødsel.. ikke bare litt uskyldig blod.

Anonymkode: 46cee...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt, blir jo sprengt i underlivet, så utrolig lite som skal til.. Jeg har blødd både fra underlivet og rompa pga det denne gangen🙈

Hvis det hadde vært SA på gang ville det kommet store klumper når du er så langt på vei, og rier som en fødsel.. ikke bare litt uskyldig blod.

Anonymkode: 46cee...e90

jeg har blødd fra rompa denne gangen pga det, men kanskje det var derfor i går da! det stoppet nemlig helt opp :o får virkelig håpe det ikke er noe farlig.. går å bekymrer meg for alt mulig..er ikke redd for at det var SA men nå er jeg redd for at det var MA.. hardt å være gravid!!! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, forever22 skrev:

jeg har blødd fra rompa denne gangen pga det, men kanskje det var derfor i går da! det stoppet nemlig helt opp :o får virkelig håpe det ikke er noe farlig.. går å bekymrer meg for alt mulig..er ikke redd for at det var SA men nå er jeg redd for at det var MA.. hardt å være gravid!!! :P 

Hvis det hadde vært MA ville det ikke stoppet opp å blø og du ville fått smerter, samt at blodet mest sannsynlig ville vært brunt!

Har ståltro på at du ikke har noe å bekymre deg for❤️

Anonymkode: 46cee...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde akkurat det samme. Litt mens smerter og blødning. Så stoppet det helt opp. Alt sto bra til, selv om jeg trodde det var over. Hadde klumper med blod også, men det var ingen fare. Når jeg hadde SA sist, blødde jeg masse og i flere dager, med mye større smerter og type rier. Krysser fingre for at alt er bra🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det hadde vært MA ville det ikke stoppet opp å blø og du ville fått smerter, samt at blodet mest sannsynlig ville vært brunt!

Har ståltro på at du ikke har noe å bekymre deg for❤️

Anonymkode: 46cee...e90

takk for lettende ord <3 gruer meg grønn til ultralyden på mandag! vi krysser fingrene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hope81 skrev:

Opplevde akkurat det samme. Litt mens smerter og blødning. Så stoppet det helt opp. Alt sto bra til, selv om jeg trodde det var over. Hadde klumper med blod også, men det var ingen fare. Når jeg hadde SA sist, blødde jeg masse og i flere dager, med mye større smerter og type rier. Krysser fingre for at alt er bra🤞🏻 

tusen takk for gode og trøstende ord <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2017 den 18.52, forever22 skrev:

takk for lettende ord <3 gruer meg grønn til ultralyden på mandag! vi krysser fingrene <3

Hvordan gikk det?

Anonymkode: f5b3f...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:  Det gikk over all forventning. Vi ble stum når vi fikk se den lille babyen som hadde vokst seg så stor og fin <3 det var et kjempe stort øyeblikk, og vi er så LETTET!! vi fikk se babyen sprelle rundt inne i livmoren :) gyn sa at blodet mest sannsynlig kom i fra en lavtliggende morkake? skjønte ikke det der helt, men var ikke farlig visst nok... vi er uansett ekstremt glad nå <3 nå får vi håpe babyen klorer seg fast!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...