Gå til innhold

Er åreknuter så vondt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har i flere dager nå hatt ubehag/smerte bak på venstre legg. Tenkte jeg hadde strukket noe, men det blir bare verre og verre og nå stikker det ut en blodåre når jeg står oppreist - en klump... og det stråler både opp i kneet og nedover i beinet...

Vondt hele tiden også når jeg ikke beveger meg, men å gå i trapper er det verste. Og det virker som om det blir verre av å ligge, hver morgen er det vondere enn dagen før.

Det er ikke ekstreme smerter altså, men det er temmelig vondt ;)

Gjør åreknuter virkelig så vondt!? Jeg er nemlig arvelig belastet for det og gruer meg i tilfelle til flere... noen med erfaring? 

 

Anonymkode: 9f5e9...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal ta en telefon til legevakten, for det du kjenner kan også være en blodpropp. Da bør du ikke gå lenger med det enn du allerede har gjort.

Ring legevakten nå!

Anonymkode: 10764...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Takk for svar :-)

skal ringe legen nå når de åpner, det blir bare verre. Så får jeg sjekket det ut.

Anonymkode: 9f5e9...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, åreknuter kan være skikkelig vondt.

Det positive med at de er vonde er at det er det gratis å få de fjernet ;)

Er de bare stygge kosmetisk må vi selv dekke å ta de vekk, men gir de smerter og plager får du henvisning til fjerning på statens regning.

Anonymkode: 16c9b...a09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, åreknuter kan være skikkelig vondt.

Det positive med at de er vonde er at det er det gratis å få de fjernet ;)

Er de bare stygge kosmetisk må vi selv dekke å ta de vekk, men gir de smerter og plager får du henvisning til fjerning på statens regning.

Anonymkode: 16c9b...a09

Det kommer jeg nok til å trenge :-D

det var ikke blodpropp, men hva som forårsaker smertene var uvisst, så tok masse blodprøver og måtte se an ut uka :-)

Anonymkode: 9f5e9...d6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...