Gå til innhold

Mannen skal ta sædprøve i morgen, vi er i fertilitetsutredning...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og vi skulle idag krysse av på skjema hvor mange dager det var siden siste utløsning. Mannen skrev 4. Altså i morgen ville være dag nr 4. Jeg skulle nå sette på en vaskemaskin, og ser at boxeren hans er full i hvite, stivnet flekker. Bør jeg gå ut ifra at han lyver, og at han har tatt seg en runk eller 10?

Kjenner jeg er veldig skuffa..

Anonymkode: c20f2...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi han ikke er like gira på baby som meg, og er veldig kåt av seg. Han vil ha barn, men ser ikke på det som noe kjempeviktig.

Anonymkode: c20f2...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står tydelig på skjema at det bør vere 4-7 dager siden siste utløsning. Er det da rart jeg blir skuffa når han muligens runker dagen før sædprøve?

Anonymkode: c20f2...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig syns jeg bare du skal snakke med ham jeg.. mulig den boxeren var en han har brukt tidligere? Og runker faktisk mennene deres sånn at det kommer i boxeren? Hadde boxeren til mannen min vært klissete hadde jeg trodd han hadde sølt noe, ikke runket. Å jett om jeg hadde blitt forbanne om han forventet at jeg skulle vaske det bort 🙈 

Spør mannen din du... skjønner du blir skuffet hvis han lyver om noe så enkelt. Kanskje han er redd for resultatet og vil ha noe å skylde på om det er negativt?

Anonymkode: c0519...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du blir skuffa for at han tar seg en runk så skjønner jeg at han juger om det...

Anonymkode: f8456...633

😂Det handler jo ikke om det! Når de skal levere en sædprøve må det være noen dager uten sædavgang, det sier jo seg selv😉

 

Anonymkode: 718a0...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må du da kunne snakke med ham om, HI! Hvis dere skal få barn sammen må dere kunne kommunisere!

Hvis han ikke holder seg til sin del av "jobben" for å få barn når dere er i utredning, da hadde jeg satt hele prosjekt "få barn" på vent. Hvis dere i tillegg er i utredning i det offentlige så synes jeg mannen din er en idiot, siden han ødelegger for andre som er seriøse prøvere.

Hadde jeg vært deg ville jeg ryddet opp i forholdet før jeg gikk videre med utredning. Mannen din vil tydeligvis ikke ha barn like sterkt som det du vil, for hadde han villet det så hadde han gjort ting slik han skal mtp. prøven i morgen. Om han i en slik situasjon ikke kan vente fire dager for å tilfredsstille seg selv, da tenker jeg han også kommer til å fortsette å være egoist og sette egne behov først når der har fått barn.

Ring sykehuset i morgen og utsett prøven til mannen!

Anonymkode: 27854...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor tilgriset den bokseren var, men når det er lenge siden siste utløsning, og menn er kåte av seg, så har menn ofte litt "lekkasje". 

 

Hilsen mann

Anonymkode: c5331...fee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn runker da ikke inni bokseren slik at den blir full av sæd?! Hadde gått ut fra at det har skjedd i søvne. 

Anonymkode: f6605...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Menn runker da ikke inni bokseren slik at den blir full av sæd?! Hadde gått ut fra at det har skjedd i søvne. 

Anonymkode: f6605...6c7

Men da må han jo oppgi på skjemaet når siste utløsning FAKTISK var. Ellers så beslaglegger han bare offentlige midler til bare tull. Svar på prøvene blir jo helt misvisende.

Anonymkode: 4c487...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...