Gå til innhold

Overreagerer jeg ang ny kjæreste og ting han sier?kanskje det bare er meg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått ny kjæreste og vi er i bli kjent fasen. Når han var her sist snakket vi om piercinger og tattoo. Han sier: kan ikke du ta sånn dobb i klitoris...jeg: nei det skal jeg ikke...så sier han: så du hadde ikke gjort det for meg sånn at jeg kunne hatt det ekstra godt...

første jeg tenkte var at eksen sikkert hadde det...og når vi har hatt sex så har han måtte stoppe midt i samleie fordi den blir slapp. 

Kjenner det knekker selvtilliten litt. 

Såsier han plutselig: ååå sex etter krangling (make up sex) er den beste sexen som finns, da går det så hardt for seg...

vi har ikke hatt make up sex...ikke kranglet enda...er ikke intr i å høre hvordan sex han har hatt med eksen. 

Vi er 33 og 37 år så ikke akkurat ungdommen...

er det jeg som er for nærtagen? Bør jeg si noe?evt hvordan?

Anonymkode: 88115...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tatt de kommentarene som gode grunner til å avslutte forholdet før det ble alvorlig... Han høres ut som en som det følger masse problemer med. Og han mener seriøst at du skal gjøre fysiske endringer med kroppen din for at han skal få det "ekstra godt".

Nei, jeg synes ikke du overreagerer - heller underreagerer ;)

Jeg hadde løpt fra en slik mann.

Anonymkode: 6bfea...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du overreagerer ikke! Å snakke om seksuelle preferanser er en ting men å hinte til endringer og tidligere erfaringer er ufint. Hadde jeg ikke funnet meg i... 

Anonymkode: bd199...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har fått ny kjæreste og vi er i bli kjent fasen. Når han var her sist snakket vi om piercinger og tattoo. Han sier: kan ikke du ta sånn dobb i klitoris...jeg: nei det skal jeg ikke...så sier han: så du hadde ikke gjort det for meg sånn at jeg kunne hatt det ekstra godt...

første jeg tenkte var at eksen sikkert hadde det...og når vi har hatt sex så har han måtte stoppe midt i samleie fordi den blir slapp. 

Kjenner det knekker selvtilliten litt. 

Såsier han plutselig: ååå sex etter krangling (make up sex) er den beste sexen som finns, da går det så hardt for seg...

vi har ikke hatt make up sex...ikke kranglet enda...er ikke intr i å høre hvordan sex han har hatt med eksen. 

Vi er 33 og 37 år så ikke akkurat ungdommen...

er det jeg som er for nærtagen? Bør jeg si noe?evt hvordan?

Anonymkode: 88115...deb

Jeg hadde ikke tent på han der...

Anonymkode: 10ff1...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Du ser vel selv at dette skurrer? 

Takk pent for deg og finn en som synes du er bra nok som du er, og har sosiale antenner nok til å ikke bringe sex med eksen opp i samtale med deg!!!🙄😫

Anonymkode: 272d2...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde tatt de kommentarene som gode grunner til å avslutte forholdet før det ble alvorlig... Han høres ut som en som det følger masse problemer med. Og han mener seriøst at du skal gjøre fysiske endringer med kroppen din for at han skal få det "ekstra godt".

Nei, jeg synes ikke du overreagerer - heller underreagerer ;)

Jeg hadde løpt fra en slik mann.

Anonymkode: 6bfea...b61

DETTE! 

Anonymkode: d8b02...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som eksen min. Tro meg! Han vil du ikke være sammen med!

Og helt ærlig, gidder du å ha sex resten av livet hvor han ikke kan holde seg hard? 

Anonymkode: 6aa08...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...