Gå til innhold

Black friday- hva skal du kjøpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vet du om noe sted som har annonsert gode tilbud? Hva skal du kjøpe?

Er alene hjemme den kvelden og tenkte jeg for en gangs skyld skulle prøve å få med meg noen kupp og julegaver i samme slengen 😄

Anonymkode: 0800a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke kjøpe noe spesielt på fredag bare fordi det er Black Friday. Tilbudene den dagen(eller denne uken) er ikke noe bedre enn de man kan finne året gjennom.

Anonymkode: f768f...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestemt meg for å kjøpe noe spesielt , men skal kikke litt om kaffemaskinen jeg ønsker kommer på tilbud :) 

Anonymkode: 18113...116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liste over ting jeg trenger. Skal se om det dukker opp noen gode tilbud på det. Ellers kjøper jeg det på tilbud en annen gang ila året.

Anonymkode: e2c70...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skal ikke kjøpe noe spesielt på fredag bare fordi det er Black Friday. Tilbudene den dagen(eller denne uken) er ikke noe bedre enn de man kan finne året gjennom.

Anonymkode: f768f...6d9

Det er jeg klar over. Handler stort sett på tilbud, men det passer godt med en tilbudsdag før jul (julegaver) derfor spurte jeg etter spesifikke tilbud denne dagen😉 

Anonymkode: 0800a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Skal ikke kjøpe noe spesielt på fredag bare fordi det er Black Friday. Tilbudene den dagen(eller denne uken) er ikke noe bedre enn de man kan finne året gjennom.

Anonymkode: f768f...6d9

Det er de jo. Jeg handlet nettopp diverse varer for 4450 ordinær pris som jeg betalte 666 kr for. 85% rabatt er ikke dagligdags. 

Anonymkode: df5c0...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er de jo. Jeg handlet nettopp diverse varer for 4450 ordinær pris som jeg betalte 666 kr for. 85% rabatt er ikke dagligdags. 

Anonymkode: df5c0...600

Hvor da?

Anonymkode: 5d865...a64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bøø skrev:

Hvis fitbit charge 2 blir billig nok den. 

Hvis noen finner tilbud på denne blir jeg glad for tips😀

Anonymkode: f85c8...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen verdens ting. Jeg kommer knapt nok til å gå ut å handle mat denne dagen. Dette er ingen god gammeldags norsk skikk, det er en amerikansk skikk som handelstanden har dratt hit for å tjene penger, og sånne skikker vil jeg ikke ha. Nei, jeg vil ha tilbake det gode, gamle vintersalget - riktignok er det nesten ingen som har det lenger, men det gjør ingenting. De er mye koseligere enn Black Friday...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Ingen verdens ting. Jeg kommer knapt nok til å gå ut å handle mat denne dagen. Dette er ingen god gammeldags norsk skikk, det er en amerikansk skikk som handelstanden har dratt hit for å tjene penger, og sånne skikker vil jeg ikke ha. Nei, jeg vil ha tilbake det gode, gamle vintersalget - riktignok er det nesten ingen som har det lenger, men det gjør ingenting. De er mye koseligere enn Black Friday...

Ikke noe problem, det er bare å komme til meg dagen etter å betale mer for akkurat det samme. Jeg klager ikke over mere penger i kassa.

Anonymkode: 0c127...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Ingen verdens ting. Jeg kommer knapt nok til å gå ut å handle mat denne dagen. Dette er ingen god gammeldags norsk skikk, det er en amerikansk skikk som handelstanden har dratt hit for å tjene penger, og sånne skikker vil jeg ikke ha. Nei, jeg vil ha tilbake det gode, gamle vintersalget - riktignok er det nesten ingen som har det lenger, men det gjør ingenting. De er mye koseligere enn Black Friday...

Vinter- vår- høst- sommer- indian summer- jubileums- medlems- jule- påske- 17.mai- salg/tilbud er det nok av.

En skulle nesten tro at det er på salg varene koster det de egentlig koster, og at butikkene selger varer til "ordinær pris" unaturlig høyt. (i pris)

Anonymkode: 4003c...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sjekke på nettet om noe av det jeg har tenkt å kjøpe i gave til folk er billigere enn til vanlig noe sted, og i såfall kjøper jeg det der. Kun ting jeg skal kjøpe uansett altså, ser ikke problemet med å spare litt penger når man kan.

Men jeg holder meg langt unna kjøpesentere denne dagen, orker ikke den trengselen.

Anonymkode: eac64...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på utkikk etter et par stoler ( Brunstad eller Stordal), et salongbord, et par leselamper og 10 spisestuestoler. Så dersom noe av det jeg vil ha er på salg kjøper jeg det.

Anonymkode: 6682a...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er på tilbud skal jeg kjøpe vinterjakke til eldste og fitbit charge 2. 

Ellers dersom jeg kommer over noen julegaver på tilbud slår jeg nok til på dem. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Ingen verdens ting. Jeg kommer knapt nok til å gå ut å handle mat denne dagen. Dette er ingen god gammeldags norsk skikk, det er en amerikansk skikk som handelstanden har dratt hit for å tjene penger, og sånne skikker vil jeg ikke ha. Nei, jeg vil ha tilbake det gode, gamle vintersalget - riktignok er det nesten ingen som har det lenger, men det gjør ingenting. De er mye koseligere enn Black Friday...

For meg spiller det ingen rolle hvor skikken kommer fra, jeg ønsket bare tips om konkrete tilbud denne dagen😄 

Anonymkode: 0800a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er de jo. Jeg handlet nettopp diverse varer for 4450 ordinær pris som jeg betalte 666 kr for. 85% rabatt er ikke dagligdags. 

Anonymkode: df5c0...600

Hvor fant du dette? 

Anonymkode: 0800a...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...